Gå til innhold

Invitasjon av Futurebook.no - login feil

Mountain

Anbefalte innlegg

"For å feire et minnerikt år, inviteres mange som er født i 1992 til vår årlige samling. Dette for å gjenoppleve den tiden som har vært.

Mer informasjon om denne samlingen finner du ved å logge deg inn på din profil.

Det er lagt ut tusenvis av nye bilder, og du skal ikke se bort fra at du er blitt tagget på noen av dem. Sjekk de siste oppdateringene.

"Dette er en del av en informasjonskampanje fra forsvaret. I januar 2010 mottar 1992-årskullet "sesjon del 1". Personopplysninger er hentet fra Forsvarets database.

FUTUREBOOK.no

Litt spesielt formulert.

Fikk et brev med et skriv med denne informasjonen idag i tillegg til brukernavn og passordet. Jeg får ikke logget inn på nettsiden, får en melding om at brukernavnet er feil. Frustrerende.

Andre som har fått invitasjon med brukernavn og passord som ikke får logget inn? Det er ingen info om hvor man kan kontakte verken på nettet eller i brevet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Virker som om noen prøver å lure deg på en eller annen måte. Litt mistenkelig å ikke ha noen kontaktinformasjon på siden sin.

Oppdatert info om domenet:

WHOIS information for futurebook.no :

[Querying whois.norid.no]

[whois.norid.no]

% Kopibeskyttet, se http://www.norid.no/domenenavnbaser/whois/kopirett.html

% Rights restricted by copyright. See http://www.norid.no/domenenavnbaser/whois/kopirett.en.html

Domain Information

Domain Name................: futurebook.no

Organization Handle........: BA2505O-NORID

Registrar Handle...........: REG42-NORID

Legal-c Handle.............: HH2179P-NORID

Tech-c Handle..............: HH1R-NORID

Zone-c Handle..............: HH1R-NORID

Nameserver Handle..........: NS167H-NORID

Nameserver Handle..........: NS677H-NORID

Nameserver Handle..........: NS3077H-NORID

Additional information:

Created: 2009-09-11

Last updated: 2009-09-11

NORID Handle...............: BA2505O-NORID

Organization Name..........: BAKERMAN AS

Organization Number........: 993747785

Post Address...............: Postboks 317 Youngstorget

Postal Code................: NO-0028

Postal Area................: OSLO

Country....................: NO

Phone Number...............: +47 938 14 521

Fax Number.................:

Email Address..............:

Additional information:

Last update: 2009-02-19

Ta og send forsvaret en mail om dette, du :)

Endret av clvn
Lenke til kommentar

Jeg fikk logget meg inn. Var ingenting spesielt egentlig, men trenger ikke røpe det her og ødelegge alt for deg. :)

Om brukernavnet er feil må du vel nesten kontakte forsvaret. Mitt fungerte uten problemer.

Endret av Svinat
Lenke til kommentar

Har logget meg inn på sidene og det er en slags facebookclone.

Hadde en mail i innboksen:

Forsvaret

Giv akt, ******!

Med denne kampanjen ønsker vi å gjøre deg oppmerksom på at alle har et forhold til Forsvaret. I januar, like etter juleferien, får du et brev fra Forsvaret som heter «sesjon del 1». Dette må både gutter og jenter svare på. Har du spørsmål rundt kampanjen, kan du spørre oss her, ved å svare på denne mailen.

Sesjon del 1 er en egenerklæring på Internett. Etter at du har fylt ut den, finner Forsvaret ut om du går videre til sesjon del 2, som er et fysisk oppmøte på et sesjonssenter. Dette gjør Forsvaret for å avgjøre om du er egnet til en tjeneste i Forsvaret. Hvis du er jente, er tjeneste i Forsvaret frivillig, men sesjon er obligatorisk.

Om du er kvalifisert og egnet til en tjeneste i Forsvaret – det får du svar på først etter sesjon del 2.

PS:

Innholdet på Futurebook er fiktivt. Selv om bilder og videoklipp er ekte, er historiene og din bruker oppdiktet. Hensikten er å vise deg noen andre sider av førstegangstjenesten som du vanligvis ikke hører om: vennskap, store og små øyeblikk, følelsen av fellesskap, tilhørighet og samhold, for å nevne noe.

Med vennlig hilsen

Oberstløytnant Per-Ivar Norman

Stabssjef i Vernepliktsverket

Forsvaret

Ser ut som om det er seriøse greier selv om det var litt sært...

Endret av Tapetfjes
Lenke til kommentar

Jeg har også fått et slikt brev. Har fått logget meg inn. Tror neppe det ikke er Forsvaret. Hvor skulle de fått alle de personopplysningene fra? Og hvorfor er det så mange forskjellige folk som har fått dem?

Dessuten står det ikke så mye annet enn at man blir innkalt til sesjon i januar og informasjon/reklame om/for Forsvaret.

Hvorfor i alle dager skulle noen i det hele tatt giddet å kødde med det her? x3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...