Gå til innhold

[Løst] oppgradering, eventuelt kjøpe ny stasjonær.

Anbefalte innlegg

Hei, har en stasjoner som nermer seg noen år. Har planer om å oppgradere den. eventuelt kjøpe ny. Har sett på ulike på komplett.no osv . Men er ikke den beste innen Pc ting tang.. Har venner, har en del kunnskap å sette opp en pc som ikke er noe problem.

Spiller for øvrig WoW, Cs:S og no blir vel Cod-Modern warfare 2 . Det eg er ute etter er en fin pris,(prøver og ikke komme alt for dyrt)som kan klare å utnytte desse spillene mest mulig. og kan ha i noen år framover.

Specs til min stasjonær:

BIOS:phoenix - award BIOS v6.00PG

Prosessor: AMD athlon64 prosessor 3500+, MMX , 3Dnow,2.2 GHz.

Skjermkort:NVIDIA GeForce 6600GT

1024 MB RAM

Bruker Windows XP Prof for tiden.

Føler dere dette er gammelt, eller? spiller wow egentlig veldig fint. men viften er ødelagt så derfor tenker eg på å oppdatere den litt.

Håper på gode råd, tips osv. Si din meining. vist du har noe å komme med. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, har en stasjoner som nermer seg noen år. Har planer om å oppgradere den. eventuelt kjøpe ny. Har sett på ulike på komplett.no osv . Men er ikke den beste innen Pc ting tang.. Har venner, har en del kunnskap å sette opp en pc som ikke er noe problem.

Spiller for øvrig WoW, Cs:S og no blir vel Cod-Modern warfare 2 . Det eg er ute etter er en fin pris,(prøver og ikke komme alt for dyrt)som kan klare å utnytte desse spillene mest mulig. og kan ha i noen år framover.

Specs til min stasjonær:

BIOS:phoenix - award BIOS v6.00PG

Prosessor: AMD athlon64 prosessor 3500+, MMX , 3Dnow,2.2 GHz.

Skjermkort:NVIDIA GeForce 6600GT

1024 MB RAM

Bruker Windows XP Prof for tiden.

Føler dere dette er gammelt, eller? spiller wow egentlig veldig fint. men viften er ødelagt så derfor tenker eg på å oppdatere den litt.

Håper på gode råd, tips osv. Si din meining. vist du har noe å komme med. :D

Nesten helt samme specs som på min pc ^^ Er på leting etter ny selv akkurat nå. For å være helt ærlig ville jeg sagt at det er på tide med en helt ny pc :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...