Aleks94 Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Hei, har en stasjoner som nermer seg noen år. Har planer om å oppgradere den. eventuelt kjøpe ny. Har sett på ulike på komplett.no osv . Men er ikke den beste innen Pc ting tang.. Har venner, har en del kunnskap å sette opp en pc som ikke er noe problem. Spiller for øvrig WoW, Cs:S og no blir vel Cod-Modern warfare 2 . Det eg er ute etter er en fin pris,(prøver og ikke komme alt for dyrt)som kan klare å utnytte desse spillene mest mulig. og kan ha i noen år framover. Specs til min stasjonær: BIOS:phoenix - award BIOS v6.00PG Prosessor: AMD athlon64 prosessor 3500+, MMX , 3Dnow,2.2 GHz. Skjermkort:NVIDIA GeForce 6600GT 1024 MB RAM Bruker Windows XP Prof for tiden. Føler dere dette er gammelt, eller? spiller wow egentlig veldig fint. men viften er ødelagt så derfor tenker eg på å oppdatere den litt. Håper på gode råd, tips osv. Si din meining. vist du har noe å komme med. Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Hei, har en stasjoner som nermer seg noen år. Har planer om å oppgradere den. eventuelt kjøpe ny. Har sett på ulike på komplett.no osv . Men er ikke den beste innen Pc ting tang.. Har venner, har en del kunnskap å sette opp en pc som ikke er noe problem. Spiller for øvrig WoW, Cs:S og no blir vel Cod-Modern warfare 2 . Det eg er ute etter er en fin pris,(prøver og ikke komme alt for dyrt)som kan klare å utnytte desse spillene mest mulig. og kan ha i noen år framover. Specs til min stasjonær: BIOS:phoenix - award BIOS v6.00PG Prosessor: AMD athlon64 prosessor 3500+, MMX , 3Dnow,2.2 GHz. Skjermkort:NVIDIA GeForce 6600GT 1024 MB RAM Bruker Windows XP Prof for tiden. Føler dere dette er gammelt, eller? spiller wow egentlig veldig fint. men viften er ødelagt så derfor tenker eg på å oppdatere den litt. Håper på gode råd, tips osv. Si din meining. vist du har noe å komme med. Nesten helt samme specs som på min pc ^^ Er på leting etter ny selv akkurat nå. For å være helt ærlig ville jeg sagt at det er på tide med en helt ny pc Lenke til kommentar
Aleks94 Skrevet 27. november 2009 Forfatter Del Skrevet 27. november 2009 Da er no vi enige, håper på svar Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Vis du ska ha ny stasjonær, har du tenkt på pris? og kan du bygge selv for jeg vil gjerne hjelpe deg med dette Lenke til kommentar
Aleks94 Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 Har tenkt på å kjøpe en "oppgradering " vist dette passer. vist ikke blir det vel en ny stasjonæer i prisen, som sakt, så pcen klarer å yte desse spillene Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå