hans A Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Har fått tak i en W7 Home 64bit oem pakke. Men mange sier at man kan velge å legge inn 32 eller 64bit fra DVD'en. Men jeg kan ikke si jeg fant det under install? Er det bare spesielle ver av W7 som leveres med både 32 og 64 bit? Lenke til kommentar
War Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Sikker på at det ikke er cd-key som avgjør hvilken du legger inn? Lenke til kommentar
hans A Skrevet 27. november 2009 Forfatter Del Skrevet 27. november 2009 Slik jeg har forstått det så følger både 32 og 64bit på samme lisenskey. Du må bare velge hvilken du vil installere. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 32bit og 64bit vil ligge på to forskjellige DVD plater. Slik jeg har forstått det er det kun fullversjonen av windows 7 som kommer med både 32bit og 64bit. Uansett, lovlige windows 7 versjoner kommer i to DVD plater. Ellers har du helt rett i at lisenskoden din vil funke på både 32bit og 64bit. Så hvis du ikke har fått med to plater (altså begge versjonene) kan du jo sjekke med noen du kjenner om de har en 64bit versjon til utlån, så kan du installere fra den platen. Og så bruke din lisens. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Bestiller/kjøper man OEM versjon får man "kun" 1.stk DVD. Man får den XXbit versjons DVD man bestiller/kjøper (OEM 64Bits eller OEM 32bits) Retail utgavene leveres med dobble DVD. Produkt key du har mottatt kan som nevnt benyttes for å installere og aktivere Windows 7 Home med både 32bit eller 64bit. Du trenger kun rett DVD media når du installerer(32bits eller 64bits) Endret 28. november 2009 av syar2003 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå