Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Klarer ikke logge på MSN.

Anbefalte innlegg

Jeg klarer ikke å logge på MSN, den jobber en stund med å forsøke å logge seg på, etter en tid kommer feilmeldingen:

"Windows Live Comunications Platform har sluttet å virke.

Et problem førte til at programmet sluttet å fungere som det skal. Programmet vil bli lukket og du vil få beskjed hvis en løsning er tilgjengelig"

Har forsøkt og avinstalere og instalere MSN på nytt, til ingen nytte. Avinstalerte alle LIVE programmene, og instalerte de på ntt...

Noen som har vært borti det samme probleme og har en løsning?

PC`n kjører med Windows Vista.

Takker for alle svar =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg klarer ikke å logge på MSN, den jobber en stund med å forsøke å logge seg på, etter en tid kommer feilmeldingen:

"Windows Live Comunications Platform har sluttet å virke.

Et problem førte til at programmet sluttet å fungere som det skal. Programmet vil bli lukket og du vil få beskjed hvis en løsning er tilgjengelig"

Har forsøkt og avinstalere og instalere MSN på nytt, til ingen nytte. Avinstalerte alle LIVE programmene, og instalerte de på ntt...

Noen som har vært borti det samme probleme og har en løsning?

PC`n kjører med Windows Vista.

Takker for alle svar =)

har faktisk det samme problemet. ..

Lenke til kommentar

har faktisk det samme problemet. ..

Jævla irriterende.. ingenting som fikser det .. har googlet litt runt, men ingen av løsningene funker for meg.

Dette skjedde for øvrig etter at jeg instalerte en oppdatering til wondows.. kan kanskje være noe med denn eoppdateringen?

Lenke til kommentar

Når man ikke kan logge inn på msn skal det være noe man kan klikke på litt nede til venstre som viser en feilkode. Om programmet krasjer/lukker seg automatisk så se om du finner en feilkode i en av loggene under Start knapp - Kontrollpanel - Administrative verktøy - Hendelseslogger. Feilkoder i msn-vinduet et greie å feilsøke, feilkoder for programkrasj kan være verre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...