Elveg_rd Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Jeg klarer ikke å logge på MSN, den jobber en stund med å forsøke å logge seg på, etter en tid kommer feilmeldingen: "Windows Live Comunications Platform har sluttet å virke. Et problem førte til at programmet sluttet å fungere som det skal. Programmet vil bli lukket og du vil få beskjed hvis en løsning er tilgjengelig" Har forsøkt og avinstalere og instalere MSN på nytt, til ingen nytte. Avinstalerte alle LIVE programmene, og instalerte de på ntt... Noen som har vært borti det samme probleme og har en løsning? PC`n kjører med Windows Vista. Takker for alle svar =) Lenke til kommentar
tainez Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Jeg klarer ikke å logge på MSN, den jobber en stund med å forsøke å logge seg på, etter en tid kommer feilmeldingen: "Windows Live Comunications Platform har sluttet å virke. Et problem førte til at programmet sluttet å fungere som det skal. Programmet vil bli lukket og du vil få beskjed hvis en løsning er tilgjengelig" Har forsøkt og avinstalere og instalere MSN på nytt, til ingen nytte. Avinstalerte alle LIVE programmene, og instalerte de på ntt... Noen som har vært borti det samme probleme og har en løsning? PC`n kjører med Windows Vista. Takker for alle svar =) har faktisk det samme problemet. .. Lenke til kommentar
Elveg_rd Skrevet 27. november 2009 Forfatter Del Skrevet 27. november 2009 har faktisk det samme problemet. .. Jævla irriterende.. ingenting som fikser det .. har googlet litt runt, men ingen av løsningene funker for meg. Dette skjedde for øvrig etter at jeg instalerte en oppdatering til wondows.. kan kanskje være noe med denn eoppdateringen? Lenke til kommentar
substeve Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Når man ikke kan logge inn på msn skal det være noe man kan klikke på litt nede til venstre som viser en feilkode. Om programmet krasjer/lukker seg automatisk så se om du finner en feilkode i en av loggene under Start knapp - Kontrollpanel - Administrative verktøy - Hendelseslogger. Feilkoder i msn-vinduet et greie å feilsøke, feilkoder for programkrasj kan være verre. Lenke til kommentar
Elveg_rd Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 Jeg har laget meg ny andresse, og denne klarer jeg og logge meg på. Den gamle adressen fungerer på andre maskiner men ikke denne.. hva kan det komme av? Lenke til kommentar
TakeR^ Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Får du opp at kontaktlisten ikke er tilgjengelig (eller noe i den duren) ? Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Usikker på om det er det som er problemet her. Men noe jeg altid sjekker når MSN ikke funker er at klokka og datoen på pc'en er riktig. Av en eller merkelig grunn vil ikke MSN logge på om dette er feil(ish) Lenke til kommentar
TakeR^ Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Hvis han får opp den meldingen ligger feilen hos msn, ikke lokalt på hans pc... med tanke på at han får logget på andre epost kontoer. Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Usikker på om det er det som er problemet her. Men noe jeg altid sjekker når MSN ikke funker er at klokka og datoen på pc'en er riktig. Av en eller merkelig grunn vil ikke MSN logge på om dette er feil(ish) Haha, snakk om lite samarbeidsvilligheit!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
tainez Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Usikker på om det er det som er problemet her. Men noe jeg altid sjekker når MSN ikke funker er at klokka og datoen på pc'en er riktig. Av en eller merkelig grunn vil ikke MSN logge på om dette er feil(ish) LOL der fixa det seg ;D Lenke til kommentar
Elveg_rd Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 klokken er stilt riktig.. klarer jo fint å logge på den "defekte" adressen fra andre pc`er... Lenke til kommentar
tainez Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 klokken er stilt riktig.. klarer jo fint å logge på den "defekte" adressen fra andre pc`er... Dato også ? Lenke til kommentar
Elveg_rd Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 klokken er stilt riktig.. klarer jo fint å logge på den "defekte" adressen fra andre pc`er... Dato også ? jepp :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå