invalid_user Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Raheem Sterling is a player every Premier League side wants Han fylte 15 år forrige uke og allerede er det snakk om førstelagsdebut for QPR. Spennende om vi får ham. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 http://www.arsenal.com/news/news-archive/e...g-term-contract Svært gode nyheter. Spillere som Emmanuel-Thomas vokser ikke på trær. Han har en spesiell attitude som kan ta han langt. Det nærmeste vi kommer en ny Patrick Vieira i klubben. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 18. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) Gode nyheter! Gleder meg til å se ham i aksjon. Frimpong hadde forresten flaks i dag: Endret 18. desember 2009 av GoreGalore Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Arsenal complete Wellington Silva signing Kommer fra Young Guns og virker troverdig nok, så dette er nok legit. Forhåpentligvis har vi snappet opp nok en diamant. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 31. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2009 YoungGuns har sikkert bekreftet den signeringen fem ganger nå. Jeg tror jeg venter til det står noe på Arsenal.com. Men dette virker som en meget spennende spiller! Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Det jeg har sett av videoklipp med Wellington Silva tyder på at dette er en fysisk robust targetman som kan spille på flere strenger i angrep. Er god på hodet, tungt skudd og har også fart nok til å stikke i bakrom. Minner litt om Adebayor kanskje, som spillertype. Har forutsetninger til å bli en nærmest komplett spiss. Men det ligger selvfølgelig enormt med arbeid for å komme seg dit. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Hva skjer med Vela egentlig? Dominerte for et par sesonger tilbake, har ikke sett noe til han i det siste. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Vela har da aldri dominert. Han var god i ligacupkamper uten særlig press, men har stagnert litt i det siste. Skyldes både skader og mangel av selvtillit. Men han har mye kvalitet i seg, jeg har ennå stor tro på ham. Skjønner forøvrig ikke hvorfor du poster det i denne tråden når vi har en Vela-tråd. Han spiller ikke for reserve- (eller U18-) laget heller. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Da så. Han var i hvert fall knallgod i flere kamper for et par sesonger tilbake. Sorry fordi jeg ikke visste at han var på førstelaget, og sorry fordi jeg ikke gadd å gå gjennom en hel kategori for å finne en spillertråd (som jeg i tillegg ikke visste at det fantes en gang)... Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Du sier det som om kategorien vår er flere sider lang. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 Carlos var forøvrig i Osasuna for et par sesonger tilbake. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Egentlig litt forstyrrende at vi bruker £3.4m på en 17-årig brasilianer som ikke kommer til oss før om ett år. Kunne ikke Wenger heller brukt disse pengene på noe vi trenger akkurat nå, f. eks. Chamakh? Legg til et par millioner og jeg tror Bordeaux ville akseptert budet. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Carlos var forøvrig i Osasuna for et par sesonger tilbake. Forrige sesong var vel hans debutsesong? Grunnen til at han ikke har spilt noe særlig er vel skader og landskamper. Er vel først nå han faktisk er skadefri. Regner med at han spiller mot West Hma i morgen. Btw, vi skal visstnok signere en annen brasilianer nå i januar. En kar ved navn Zezinho Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Btw, vi skal visstnok signere en annen brasilianer nå i januar. En kar ved navn Zezinho Er litt bekymret med tanke på om Wenger skjønner at han ikke bare kan handle inn 16-åringer hver sesong. Vi har et lass med talentfulle juniorer allerede, og for øyeblikket trenger vi en etablert spiller som kan gå rett inn på laget i januar og gjøre en innsats. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Helt enig. Vi har mange unge talenter, så tror ikke akkurat det er DET vi skal kjøpe inn. Vi trenger en etablert spiss som kan putte 10 ++ denne halvsesongen. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Btw, vi skal visstnok signere en annen brasilianer nå i januar. En kar ved navn Zezinho Er litt bekymret med tanke på om Wenger skjønner at han ikke bare kan handle inn 16-åringer hver sesong. Vi har et lass med talentfulle juniorer allerede, og for øyeblikket trenger vi en etablert spiller som kan gå rett inn på laget i januar og gjøre en innsats. Nja, det er jo ikke akkurat mye penger det er snakk om. Denne Wellington kostet 3.5£ mill og Zezinho koster ca det samme, altså 6-7£ mill tilsammen. Wenger ville uansett ikke brukt mer enn maks 15£ mill på en spiller. Er sikker på at vi har 20£mill til rådighet til å kjøpe spillere. Ved sesongstart hadde vi nærmest en komplett start. Signeringen av Vermaelen viser seg å være riktig og det å ikke handle en DM viste seg også å være et godt valg. Song har vært en av våre beste denne sesongen. Det eneste er at man ikke har noen til å fylle den rollen nå som han blir borte en stund, men hadde vi signert f.eks Melo ville han neppe vært fornøyd med å sitte på benken heller (evt ville ikke Song spilt). En tap-tap situasjon. Vi kunne heller ikke forutset at RvP og DJ skulle bli skadet og være ute resten av sesongen, samt at 2 venstrebacker skulle bli langtidsskadet. Bendtner og Walcott har også vært skadeutsatt. Sånn sett kan man angre litt på at Chamakh ikke ble hentet. Det som er viktig nå er å hente en erstatter for Senderos, gi Gallas en ny kontrakt og signere en spiss. Så får vi heller selge Walcott eller Eduardo til sommeren dersom de ikke viser forbedring. Det er viktig å hente inn en midtstopper nå. Dersom VT eller Gallas blir skadet har vi bare Tweety å stille med. Det blir selvsagt for tynt. Er klar over at denne diskusjonen ikke passer seg helt her. Uansett har vi mange talenter som ikke spiller fast som er på vei opp i løpet av få år som f.eks Ramsey, Wilshere, Vela, Merida og muligens JET/Coquelin. Derfor ville jeg heller kjøpt en aldrene spiller som kunne vært her et par sesonger i en slags backup/mentor rolle. En slik spiller kunne være Vieira f.eks. Dumt at vi lot Gilberto gå... Forøvrig enig med Torstein (litt avhengig av betydningen av "etablert"). Kunne godt tenke meg Chamakh eller Gignac. Problemet er bare hva vi skal gjøre når alle er friske? På tre plasser har vi da RvP, Eduardo, Arshavin, Nasri, Walcott, Vela, Bendtner og den nye spissen. Bak der igjen har vi Wilshere, Merida, Watt, Sunu etc. Endret 2. januar 2010 av Benbjo Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 Når Wenger velger å bruke £3.5 millioner på en ung brasilianer, så velger jeg å støtte ham i det. Jeg tror det kan være et utrolig spennende kjøp! Håper vi får tak i Zezinho også. Talenter får man aldri nok av, for det er uansett bare noen få av dem som blir virkelig gode. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Forøvrig enig med Torstein (litt avhengig av betydningen av "etablert"). Kunne godt tenke meg Chamakh eller Gignac. Problemet er bare hva vi skal gjøre når alle er friske? På tre plasser har vi da RvP, Eduardo, Arshavin, Nasri, Walcott, Vela, Bendtner og den nye spissen. Bak der igjen har vi Wilshere, Merida, Watt, Sunu etc. Skjønner det du mener, og da er alternativet å låne. Kan funke det også. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Hvem skulle det være som er god nok? Huntelaar er for statisk og wenger har sagt vi ikke er interessert. Kjøpe vi Pav blir jeg forbannet. Nei, jeg tror det blir et kjøp og så et evt salg til sommeren. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 Vi leder for øyeblikket 2 - 1 over West Hams reservelag. Sol Campbell ble byttet ut i pausen. Her er alt Arsenal.com rakk å skrive om ham: First action for Sol. Shielding the ball from Freddie Sears in the corner. The West Ham youngster then brings him down. Couple of hefty headers from Sol to clear Arsenal lines. Looking strong in the air. Campbell clears Daniel Kearns right-wing cross with a spectacular diving header. Big cheers from a spartan crowd. Dette ser lovende ut! Vi får håpe vi får ham permanent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå