Gå til innhold

Arsenal: Young Guns: U18- og reservelag

Xanman

Anbefalte innlegg

Reservekampen mot Wigan i morgen kommer til å bli ekstremt interessant. Både Jens Lehmann og Jeremie Aliadiere forventes å starte. Et intervju med sistnevnte kan sees her. Håper virkelig at Lehmann imponerer. Tenk så gøy om han hadde danket ut Almunia og stått mellom stengene ut sesongen.

Nå skal det nevnes at Szczesny kanskje blir klar mot Bolton og de resterende kampene. Hvertfall forhåpentligvis :p

Men uansett så hadde det vært artig om Lehmann danket ut Almunia frem til Bolton kampen! :new_woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lehmann og Aliadiere starter, som forventet.

Jens Lehmann

Sead Hajrovic - Ignasi Miquel - Daniel Boateng - Jernade Meade

Conor Henderson - Kyle Ebecilio - Josh Rees

Rhys Murphy - Jérémie Aliadière - Luke Freeman

Meeget interessant lag. Spennende at Ebecilio får sjansen fra start. Kampen begynner for øvrig 15:00.

Edit: Gullgutten Alban Bunjaku sitter på benken.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Han har ikke funnet seg en ny klubb på grunn av en alvorlig og langvarig skade, og nå bruker han fasilitetene på Colney til å trene seg opp igjen. Fytti rakkern, Benbjo, du får det til å høres ut som en så absurd tanke i det hele tatt har vært innom Wengers hode. Han trener bare med klubben. Skal vi kun la toppspillere som Thierry, Le Bob og Sol få trent seg i form hos oss? Syns det er flott at vi lar Ali komme tilbake, selv om han hadde en liten spat med Wenger da han dro. Family Club. <3

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har aldri sagt at han ikke får lov å trene sammen med A-laget i det hele tatt. Det må han gjerne gjøre, men har er ikke god nok og har heller aldri vært det.

Jeg håper virkelig at tanken aldri har streifet Wenger. Vi har rett og slett ikke bruk for spilleren.

Lenke til kommentar

Det har jeg aldri sagt. Herregud, nå må dere slutte å legge ord i munnen på meg.

Når det gjelder RvP så må jeg forholde meg til den informasjonen som finnes. Flere nettsteder meldte at RvP hadde kneskade og det betyr som regel at man er ute ganske lenge.

Tror kanskje jeg skal ta meg en ferie fra fotballforumet...

Lenke til kommentar

Det irriterer meg egentlig litt at vi lar Aliadiere spille. Aneke burde prioriteres, selv om han nettopp kom tilbake fra skade. Skulle gjerne sett ham på midtbanen, med Deacon på høyrekant og Murphy sentralt på topp.

Edit: 1-0, Deacon! :)

Edit 2: 1-1, det tok ikke lang tid.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...