Stefan_B Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Reservekampen mot Wigan i morgen kommer til å bli ekstremt interessant. Både Jens Lehmann og Jeremie Aliadiere forventes å starte. Et intervju med sistnevnte kan sees her. Håper virkelig at Lehmann imponerer. Tenk så gøy om han hadde danket ut Almunia og stått mellom stengene ut sesongen. Nå skal det nevnes at Szczesny kanskje blir klar mot Bolton og de resterende kampene. Hvertfall forhåpentligvis Men uansett så hadde det vært artig om Lehmann danket ut Almunia frem til Bolton kampen! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 28. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2011 Ja, det ble litt feil. Mente selvsagt frem til Szczesny er klar igjen. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 29. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2011 (endret) Lehmann og Aliadiere starter, som forventet. Jens Lehmann Sead Hajrovic - Ignasi Miquel - Daniel Boateng - Jernade Meade Conor Henderson - Kyle Ebecilio - Josh Rees Rhys Murphy - Jérémie Aliadière - Luke Freeman Meeget interessant lag. Spennende at Ebecilio får sjansen fra start. Kampen begynner for øvrig 15:00. Edit: Gullgutten Alban Bunjaku sitter på benken. Endret 29. mars 2011 av Le Professeur Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 29. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2011 0-0 til pause. Miquel har blitt utvist etter en professional foul, og etter det har Wigan hatt overtaket. Lehmann har imponert. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 29. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2011 Kampen endte 2-1 til Wigan. Murphy scorte vårt mål på en sen straffe. Både Lehmann og Aliadière var totalt sett skuffende. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Grisetabben til Lehmann var ikke akuratt veldig imponerende, heldigvis gikk den rett utenfor. Ser heller Almunia i mål enn Jens, desverre. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Grisetabben til Lehmann var ikke akuratt veldig imponerende, heldigvis gikk den rett utenfor. Ser heller Almunia i mål enn Jens, desverre. Vi har for øyeblikket PL to dårligste keepere som målvakt 1 og 2. Ganske imponerende. 1 Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Indeed. Skremmende mtp. at vi liksom skal kjempe om gullet. Jo fortere Szczesny er tilbake, jo bedre! 1 Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Okei, er Aliadière i klubben vår? Det visste jeg faktisk ikke. Er han bare på prøvespill? Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Han bare trener med klubben, ikke noe kontrakt dritt eller noe tror jeg. Det er i det minste ikke meningen. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Hvis vi signerer Aliadiere så ler jeg meg i hjel. Har ble sluppet av Middelsbjørg i fjor sommer og har enda ikke funnet seg en ny klubb. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Han har ikke funnet seg en ny klubb på grunn av en alvorlig og langvarig skade, og nå bruker han fasilitetene på Colney til å trene seg opp igjen. Fytti rakkern, Benbjo, du får det til å høres ut som en så absurd tanke i det hele tatt har vært innom Wengers hode. Han trener bare med klubben. Skal vi kun la toppspillere som Thierry, Le Bob og Sol få trent seg i form hos oss? Syns det er flott at vi lar Ali komme tilbake, selv om han hadde en liten spat med Wenger da han dro. Family Club. <3 2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Jeg har aldri sagt at han ikke får lov å trene sammen med A-laget i det hele tatt. Det må han gjerne gjøre, men har er ikke god nok og har heller aldri vært det. Jeg håper virkelig at tanken aldri har streifet Wenger. Vi har rett og slett ikke bruk for spilleren. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 30. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2011 Kjenner jeg deg rett, tror du vel at vi gir ham både langtidskontrakt og garanti om fast plass på førstelaget, noe som fører til nedrykk. Og langtidsskade på van Persie. 2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Det har jeg aldri sagt. Herregud, nå må dere slutte å legge ord i munnen på meg. Når det gjelder RvP så må jeg forholde meg til den informasjonen som finnes. Flere nettsteder meldte at RvP hadde kneskade og det betyr som regel at man er ute ganske lenge. Tror kanskje jeg skal ta meg en ferie fra fotballforumet... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 De mobber deg bare litt Benbjo. Du er ikke akkurat kjent som den mest positive her inne:) Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Vi kødder bare litt, buddyboy. Jeg liker å ha deg her, selv om du har en tendens til å svartmale noe voldsomt. 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 31. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2011 http://www.youtube.com/watch?v=jLnZnFbhRz4 Spennende spiller. Veldig lik Cesc i spillestilen. Kontrakten hans går ut i sommer, håper virkelig at han forlenger og går på utlån neste sesong. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Haha, shit! Men han (Aliadiere) starter reservelagskampen i dag også, sammen med Lehmann. Frimpong på benken, og skal visst gjøre comeback. Lehmann Hajrovic - Boateng - Miquel - Meade Deacon - Özyakup - Henderson Murphy - Aliadiere - Freeman 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 5. april 2011 Forfatter Del Skrevet 5. april 2011 (endret) Det irriterer meg egentlig litt at vi lar Aliadiere spille. Aneke burde prioriteres, selv om han nettopp kom tilbake fra skade. Skulle gjerne sett ham på midtbanen, med Deacon på høyrekant og Murphy sentralt på topp. Edit: 1-0, Deacon! Edit 2: 1-1, det tok ikke lang tid. Endret 5. april 2011 av Le Professeur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå