Xanman Skrevet 10. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2011 Vi blir analpenetrert av Villa-reservene. Brislen-Hall har fått rødt kort, og vi ligger under 5-0 før pause. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 YoungGunsBlog Jamie Sanderson Second half gets under way. No Arsenal changes, but Villa, who are 5-0 up, have taken a defensive midfielder off and put a striker on. Gulp. Lol. Ser ut som gutta må parkere bussen og håpe på at det forblir ettsifret. Så vidt jeg vet er også laget ganske redusert fra det vanlige laget. De mangler jo alle som er på lån + Miquel. Hører at Elton Monteiro er helt håpløs. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 haha, fremtiden ser lys ut. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 10. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2011 haha, fremtiden ser lys ut. De største talentene er på utlån, eller spares til onsdagens CC-kamp. Aston Villa stilte med et meget sterkt lag, som inkluderte flere førstelagsspillere. En katastrofe av en kamp, men vi ligger vel fortsatt på 2. plass i reserveligaen med like mange poeng som Villa som er på 1. plass, om jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Da var JET og Ryo klar for utlån. JET til Cardiff og Ryo til Feyenoord. Blir bra dette! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 18. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2011 Ryo til Feyenoord blir bra. JET til Cardiff er jeg mer skeptisk til. Han har allerede bevist at han er mer enn god nok for Championship. Jeg ville heller sett ham prøve seg i PL. Men det er i det minste bedre enn reservelagsfotball. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) 1-0 over Chelsea etter 1 min. i FA youth cup, selvmål! 1-1 Horribelt forsvarsspill... Stream: http://www.firstrow.net/watch/46229/1/watch-chelsea-res-vs-arsenal-res.html 2-1 til Chelsea i det 91 minutt. Sinnsvakt forsvar gjennom hele kampen. Endret 20. januar 2011 av Vestaa Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 20. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2011 Enorm skuffelse. På toppen av det hele fryktes det at Yennaris brakk leggen. Håper det går bra med ham. Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Hvis dere mener at det er svakt forsvarspill og ikke bare kvalitetene deres, så hjelper dere meg bare enda mer til å beskytte Chelseas motgang. Lalkovic er så rask <3<3<3 !!! God med begge bena også, terroriserer ''forsvaret'' til Arsenal :-) Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 En tabell har lite å si i dette tilfellet :-) Lalkovic greide ene og alene å terrorisere ''forsvaret'' deres, lynrask (ref; første målet) teknisk (ref: andre målet), god med begge ben. Tenk om Reservers hadde hatt alle de faste der da, der de fleste er bedre enn Lalkovic, men på utlån. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 På hvilken måte har en tabell lite å si i dette tilfellet? Du sier også at de fleste på utlån er bedre enn Lalkovic, hvordan kan jeg ta dette for god fisk da du nylig sa at Sturridge var bedre enn Drogba og at Kalou var bedre enn Anelka? 3 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 25. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2011 Hevnen er søt. Reservene våre slo nettopp Chelsea, etter et straffemål av Vela. Vela kommer forresten til å lånes ut til enten Valencia eller Bolton i løpet av få dager. Eastmond kommer til å bli lånt ut til Millwall. 2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Hevnen er søt. Reservene våre slo nettopp Chelsea, etter et straffemål av Vela. Vela kommer forresten til å lånes ut til enten Valencia eller Bolton i løpet av få dager. Eastmond kommer til å bli lånt ut til Millwall. Helt på trynet om han drar til Spania. Det vil mer eller mindre bety at han blir solgt til sommeren. Det han trenger en kamper i PL ikke La Liga. 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 21. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2011 Kyle Ebecilio har signert en profesjonell kontrakt! Til tross for at han ser ut som en skummel dverg, er han et stort talent vi kommer til å høre mye om fremover. Gleder meg til å følge ham videre! Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Individuelle høydepunkter av Toral mot storklubben Sant Andreu. http://www.youtube.com/watch?v=3gNO1QKwzRo Toral - Frimpong - Wilshere Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 21. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2011 http://www.youtube.com/watch?v=_9IdJhnhq4k Jeg nevnte denne karen for noen måneder siden, og etter det har utviklingen bare gått én vei. En av U18-lagets ypperste juveler. 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 23. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2011 (endret) Vårt unge midtbanetalent Jack Jebb fikk både et mål og en assist i dag da Englands U16-landslag slo Nord-Irland 3-0 i SkySports Victory Shield. Brandon Ormonde-Ottewill, Isaac Hayden og Chuba Akpom var også involvert. Edit: Fra Jack Wilsheres twitter: Great result for England u16s....like the look of Jack Jebb, Englands number 8, remember him from when i was younger,best player and #gunner Endret 23. mars 2011 av Le Professeur Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 28. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2011 Reservekampen mot Wigan i morgen kommer til å bli ekstremt interessant. Både Jens Lehmann og Jeremie Aliadiere forventes å starte. Et intervju med sistnevnte kan sees her. Håper virkelig at Lehmann imponerer. Tenk så gøy om han hadde danket ut Almunia og stått mellom stengene ut sesongen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå