Gå til innhold

Arsenal: Young Guns: U18- og reservelag

Xanman

Anbefalte innlegg

Almunia og Ramsey spiller for reservene at the moment!

Manuel Almunia

Håvard Nordtveit - Sead Hajrovic - Ignasi Miquel - Daniel Boateng

Aaron Ramsey - Craig Eastmond

Roarie Deacon - Chuks Aneke - Gilles Sunu

Jay Emmanuel-Thomas

Subs: James Shea, Martin Angha, Oguzhan Özyakup, Conor Henderson, Nico Yennaris

Almunia har hatt en god inngripen, mens Ramsey har både skutt og mistet ballen billig.

Lovely team move. Ramsey, Emmauel-Thomas, Nordtveit all involved; Sunu wastes the chance, flicking wide.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

FIFA Back Track On Wellington Visa

Nei! Det kan ikke skje! Jeg har hatt våte drømmer om denne karen helt siden YoungGuns bekreftet at vi hadde kapret ham. Jeg orker ikke å vente i 3-5 år til!

J. Sanderson virker i midlertid ganske positiv.

We shouldn't get too carried away. Arsenal got their work permit for Denílson on appeal.

The general feeling from speaking to a few people is that Arsenal have a very good case on appeal and still expect Silva to get work permit.

http://www.youtube.com/watch?v=zABXNTNYIwA

Håper virkelig at dette ordner seg.

Lenke til kommentar

Teit. Vi hentet da Denilson utrolig problemer, og han var benkesliter i São Paulo, mens Wellington har vært involvert i 17 kamper for Fluminense i en alder av 17 år. Må være frustrerende for ham å vite at han må vente 3 år før han kan spille for oss. Kan heller ikke si at lånoppholdene i spansk 2. divisjon har gjort undre for f. eks. Pedro Botelho, så jeg frykter at Wellington kommer til å stagnere.

Lenke til kommentar

Botelho har faktisk vært strålende for Cartagena denne sesongen. Han hadde problemer med oppførsel og holdninger før, men nå har han virkelig tatt seg sammen. Gleder meg til å få ham tilbake neste sesong.

Men Wellington ... jeg hadde virkelig gledet meg til å se ham i aksjon.

Lenke til kommentar

Tja. Alle spillere som utvikler seg i Spania blir ikke nødvendigvis dårlige spillere. Forhåpentligvis får han en eller to sesonger i La Liga før han returnerer til oss.

Det er vel minimum 3 før han får pass? med mindre han spiller 70% av landskampene før den tid. Det skjer ikke.

Lenke til kommentar

Etter å ha grust Darlington 6-1, er vi videre til neste runde i FA Youth Cup. Aneke storspilte med en hattrick og to assists, Afobe scorte to og Boateng puttet det siste. I neste runde møter vi enten Sunderland eller Chelsea. Håper på sistnevnte.

Afobe er forresten fortsatt lånt ut til Huddersfield, men han fikk tillatelse til å spille denne kampen likevel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...