Nataz Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Vel nå har det seg sånn at min venstre håndledd er brukket :/ Da er mitt spm om dere har noen typisk spill der man kun bruker musen jeg kan spille?? vet om 123spill.no og alt det der men vil kan kanskje prøve noen nye spill anyone?? Liker godt fotball spill og RTS spill Mvh kimazinho Hei eg brakk et ben i albuen, fint brudd, merket ikke mye untatt første dagene. Eg kjøpte inn gaming pedal. Der du har 4 knapper som du kan hotkey'e eller legge kombinasjoner for tastetrykk. Kan også programmere macroer som kjører ved trykk etc.. EG spiller Darkfall et mmorpg som du kunne ønske du hadde et par ekstra armer. Det var det som fekk meg på tanken om fotpedal til å starte macro o.l. kostet rundt 700 for 2 pedaler med 2 knapper på hver. Var faktisk ganske enkelt å sette opp makro etc... Har ikke prøvd men kan tenke meg dette funker bra også i type spill som CS, Battlefield etc.. eller spesielt i mmorpg der du har MANGE skills/spells å holde styr på i tilleg til basis funksjoner som sprint, jump, rest etc... Bare en tanke, spesielt viss du bare har en arm. 4 knapper ekstra i umiddelbar nærhet er et konkuranse fortrinn og utvider spekteret av spill du kan spille tenker eg Endret 30. november 2009 av Nataz Lenke til kommentar
Morgh Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 de fleste strategispill er vel doable kun med mus Lenke til kommentar
MenuM Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Plants vs flowers, billig og bare med mus. Plants vs Zombies, Steam Endret 30. november 2009 av MenuM Lenke til kommentar
frowen Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Red Alert 2 helt klart! Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Kan lære deg å spille Stepmania med én hånd, kompis av meg gjorde det i tiende. Pusser i det minste godt opp på øye-hånd-koordinasjon om ikke annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå