Gå til innhold

Arm brukket.... Hva kan jeg spille?

Anbefalte innlegg

Vel nå har det seg sånn at min venstre håndledd er brukket :/ Da er mitt spm om dere har noen typisk spill der man kun bruker musen jeg kan spille?? vet om 123spill.no og alt det der men vil kan kanskje prøve noen nye spill anyone?? Liker godt fotball spill og RTS spill :)

Mvh kimazinho

Hei eg brakk et ben i albuen, fint brudd, merket ikke mye untatt første dagene. Eg kjøpte inn gaming pedal. Der du har 4 knapper som du kan hotkey'e eller legge kombinasjoner for tastetrykk. Kan også programmere macroer som kjører ved trykk etc..

EG spiller Darkfall et mmorpg som du kunne ønske du hadde et par ekstra armer. Det var det som fekk meg på tanken om fotpedal til å starte macro o.l.

kostet rundt 700 for 2 pedaler med 2 knapper på hver. Var faktisk ganske enkelt å sette opp makro etc... Har ikke prøvd men kan tenke meg dette funker bra også i type spill som CS, Battlefield etc.. eller spesielt i mmorpg der du har MANGE skills/spells å holde styr på i tilleg til basis funksjoner som sprint, jump, rest etc...

Bare en tanke, spesielt viss du bare har en arm. 4 knapper ekstra i umiddelbar nærhet er et konkuranse fortrinn :D og utvider spekteret av spill du kan spille tenker eg :)

Endret av Nataz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...