spicedgold Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Nani har kommet seg ekstremt og ser ut som han klarer å levere i mer enn en kamp hver 3 måned. Men jeg blir like frustrert hver kamp jeg ser av han, må da tåle og få ett lite kakk på beinet uten at det ser ut som han har blitt skutt ned. Legg fra seg det og Nani er en av mine favoritt spiller på United. (For øyeblikket fantastiske Fletcher) Lenke til kommentar
Cappat Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Hvordan kan du i alle dager ha Flecther som favoritt?? Han kan jo ikke slå gjennomruddspassninger. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 ÅÅÅÅ. Det var greit du sa, eg visste ikke at kriteriet for en favorittspiller er at han MÅ kunne slå gjennombruddspasninger. Holdt på å gå på en smell der gitt. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Hvordan kan du i alle dager ha Flecther som favoritt?? Han kan jo ikke slå gjennomruddspassninger. På samme måte som jeg har Fulham som favorittklubb, en favoritt trenger ikke være BEST. Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Veldig mange grunner til at jeg liker Fletcher, men dette er Nani tråden, så skal ikke ta det her^^ Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 (endret) Vi hadde vunnet CL med Nani og Berba på banen. Regner med at SAF ikke gjør den samme feilen i to CL-finaler på rad... Endret 6. september 2011 av Step_up Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Han har tross alt driti seg ut taktisk to CL-finaler nå på rappen så det vil ikke overraske dessverre. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå