Alt-Ctrl Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Tidenes mest ujevne spiller. Tipper han spiller solid mot Bayern, for så og drite seg ut mot Chelsea. I så tilfelle håper jeg på motsatt. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Om 2-3 år er Nani i verdenstoppen. Når det skjer, husk hvor du leste det først. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 De har da allerede lest det 300 ganger før av meg, men du skal få æren Shlaps. Jeg er fornøyd bare Nani lykkes. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Hehe. Det at Nani lykkes er nok for meg og, så den æren kan vi godt dele på. ^^ Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Best? Man blir ikke best når man spiller fotball og mangler fotballforståelse... Mangler fotballforståelse. Pff. Alle Nani-hatere strør om seg med det ordet i tide og utide for tiden. Det er bare for dumt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Har ikke sagt at jeg hater han jeg vel? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Best? Man blir ikke best når man spiller fotball og mangler fotballforståelse... Mangler fotballforståelse. Pff. Alle Nani-hatere strør om seg med det ordet i tide og utide for tiden. Det er bare for dumt. Jeg føler hvertfall at han minst like god som Valencia, som ofte stopper i sine løp helt uten mening. Se bare den ene situasjonen mot Bolton når Berba slo gjennom en stikker Valencia ville fått perfekt i bena om han hadde fortsatt løpet. Man ser tydelig frustrasjon hos Rooney og Berba rettet mot Valencia opptil flere ganger iløpet av en kamp. Mye skyldes at han ikke tar løpene de forventer. Men igjen, ordet minst like dårlig er vel et bedre ordvalg. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Kan du komme eksempler der Roon har vært misfornøyd med Valencias bevegelse? Jeg ser at Berba syter og klager støtt, men det kan altså ikke skyldes bulgareren selv? Så han kjeftet opp Giggs mot Bolton også, er det noe galt med løpene til Ryan? Problemet i denne sammenheng er Berbatov, ikke Valencia. Sleiken på topp tror han kan diktere hvor andre skal løpe, mens han selv står igjen som en alkoholisert saltstøtte på ferie i Gran Canaria og bevitner situasjonene som de utfolder seg. Å hjelpe Valencia eller Nani, nei takk du, Berba sin plass på banen er tydeligvis å tussle ved siden av Michael Carrick på midten. Poenget: Den siste i verden som skal klage på andres bevegelser eller posisjoner er Berba. Sting-Emil: Kall det hva du vil, Nani har fotballhjerne på nivå med en gråstein. Klarer ikke helt å finne en annen beskrivelse når han umotivert slår bort de enkleste pasninger, dribler seg inn hjørner og skyter fra 40m i tre mot en (tre i favør United) situasjoner. Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 (endret) Enig i det første avsnittet ditt, Game. Valencia har prestert veldig jevnt for oss, og flere intervjuer med en rekke spillere gir en ganske klar dom, og det er at de er fornøyde med laget og hvordan det fungerer, også mtp. nykommeren Valencia. Delvis enig i det andre avsnittet ditt. Fotballhjernen hans er absolutt større enn en gråstein, men når han har en dårlig kamp, så har han som regel en veldig dårlig kamp også. I det minste gjør han en del rart. Men jeg syns han har kommet seg veldig, og jeg er kjempefornøyd med at han har skrevet en 4-årskontrakt. Han får en del kritikk for at han ikke tør å utfordre, og et av hovedproblemene har vært at han ikke har klart å prestere jevnt (en god kamp etterfulgt av to ganske dårlige f. eks), men dette har begynt å komme seg i det siste, føler jeg. Men at det fortsatt er en del å ta tak i der, ja, det er det. Og det er som du nevner, Game, at han må slutte å gjøre visse ting som ikke hører hjemme i en fotballkamp når han er mindre motivert eller hva annet det nå enn måtte skyldes. Endret 29. mars 2010 av Goldshoten Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Kan du komme eksempler der Roon har vært misfornøyd med Valencias bevegelse? Jeg ser at Berba syter og klager støtt, men det kan altså ikke skyldes bulgareren selv? Første kampen jeg la merke til dette var i starten av sesongen mot Wigan der vi vant 5-0, da fikk han mye kjeft fra både Rooney og Berbatov. Fulgte dog opp med et nydelig innlegg til Rooney etterhvert. Dette er ikke noe ukjent fenomen. At Berba nok er den som klager mest er naturlig, siden han ser ut som syter uansett hva han gjør med sitt kroppspråk. Det er heller ikke noe ukjent fenomen at spillere klager på hverandre. Men jeg ber deg bare se hvordan det er når samspillet bryter sammen mellom Rooney og Valencia. En annen ting er at Berba ligger dypere enn Rooney, dermed er det Berba som flest ganger slår på Valencia. Dermed er det nok han som kjefter mest. Uansett, poenget er ikke hvem som klager på hvem. Men at Valencia og Nani ikke er så mye bedre enn den andre. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Svarte. Han er en eg tror kunne slått til skikkelig i VM.... Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Vet ikke hva vi skulle ha gjort uten ham. Han gir gode innlegg fra siden, avslutter godt, og ikke minst har han god ballkontroll og er rask. Mange er det, men Nani er en nøkkelspiller. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Vet ikke hva vi skulle ha gjort uten ham. Han gir gode innlegg fra siden, avslutter godt, og ikke minst har han god ballkontroll og er rask. Mange er det, men Nani er en nøkkelspiller. Nani har kommet seg veldi, håper han fortsetter der han slapp. hvis ikke, vet ALLE her inne hva jeg mener. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Ja, du lar oss sjelden slippe unna meningene dine, men argumentere for dem er en annen sak. Det gleder meg at Nani får ut det mange av oss trodde han hadde inne i seg, håper han tar med seg godformen inn i Premier League og tar store steg denne sesongen.. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Verdens beste kant på klubbnivå for øyeblikket. Spilte dårlig mot Norge, så er overbevist om at han knuser til igjen til helgen og får en kraftig revansje! Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Verdens beste kant på klubbnivå for øyeblikket. Spilte dårlig mot Norge, så er overbevist om at han knuser til igjen til helgen og får en kraftig revansje! Verdens beste kant? Nå må du nok ta av deg brillene. Malouda er bedre, sikkert flere også, men han var den første jeg tenkte på. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Sterkt uenig. ett par mål og ett par assist og kommer sikkert til å følge opp. har dominert i starten. 1 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Verdens beste kant på klubbnivå for øyeblikket. Spilte dårlig mot Norge, så er overbevist om at han knuser til igjen til helgen og får en kraftig revansje! Verdens beste kant? Nå må du nok ta av deg brillene. Malouda er bedre, sikkert flere også, men han var den første jeg tenkte på. 30 år og i sin peak, dessuten er han en kjedelig spiller å se på, det er ikke Nani. Om vi hadde fått muligheten til å bytte de to ville jeg beholdt Nani hver gang. Malodua er målfarlig, men ellers ikke all that. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Malodua er sterk på linje med Valencia, rask, pålitelig og målfarlig. Om han er kjedelig å se på eller ei har egentlig ikke så mye med saken å gjøre, resultatmessig er han klart bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå