DJ_Dark Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Håper virkelig Nani fortsetter å spille som han har gjort de siste kampene! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Sakser dette fra Manutd.com: Sir Alex was thrilled with the 23-year-old's performance on Sunday and agreed it was his finest yet for the Reds. “Nani's last three games have been absolutely first class and today was his best,” the United boss said. "He was absolutely outstanding. “It’s difficult to say why we’re seeing his best form now, but maybe maturity is one reason. He’s a very shy boy and maybe his personality is getting stronger and better for dealing with playing for us every week. Today was an example of that maturity. "Hopefully games like that will give him the confidence to know he’s a United player. When you talk to the other players, they all want him to play, they all think he’s fantastic." Han sa alt utenom den siste linja i bold. Med mindre de har slått sammen 2 intervjuer. Endret 2. februar 2010 av Points Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Tror de har slått sammen to intervjuer, tviler iallefall på at Manutd.com lyver. Mulig det var MUTV + Skyintervjuet kombinert. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 For de som er interessert. Så et innlegg på vgd om kampene Nani har spilt i år (2010). Fikk meg til å sjekke ut det selv, relativt imponerende statistikk det her. Gjort det enkelt med kampene. +Nani er kamper han har spilt i, -Nani er uten Nani. Siste kamp øverst (obviously). Fulham +Nani 90min + 1assist (3-0) Milan +Nani 90min + 1assist (4-0) Wolves +Nani 74min (1-0) Villa -Nani (2-1) West Ham -Nani (3-0) Everton -Nani (1-3) Milan +Nani 65min (3-2) Villa +Nani (1-1) Portsmouth +Nani 90min +1 assist (5-0) Arsenal +Nani 89min (3-1) Man City +Nani 90min (3-1) Hull +Nani 90min +1assist (4-0) Man City -Nani (1-2) Burnley +Nani 90min (3-0) Birmingham -Nani (1-1) Leeds -Nani (0-1) Med Nani (10 kamper): Seire: 9 Uavgjort: 1 Tap: 0 Mål: 30 (Snitt: 3 mål pr kamp) Innslupne: 5 (Snitt: 0,5 innslupne pr kamp) Uten Nani (6 kamper): Seire: 2 Uavgjort: 1 Tap: 3 Mål: 8 (Snitt: 1,33 mål pr kamp) Innslupne: 8 (Snitt: 1,33 innslupne pr kamp) Det er også verdt å merke seg at han har spilt de fleste toppkampene. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Jeg har ett ord til deg: Tilfeldigheter. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 (endret) Arsenal +Nani 89min (3-1) Husker da vitterlig at Nani hadde 1 mål + 1 assist/ 2 assist i denne kampen Men enig med Game.Vi var generelt inne i en dårlig steam di kampene før Nani var inne i varmen igjen.Skal jo nevnes blant annet bortekampen mot Fulham med Carrick og Fletcher i den bakre fireren.Tror ikke Nani kunne tryllet fram et godt resultat i den kampen. Edit: ser at Fulham borte ikke var i eksempelet ditt,men jeg bruker det for det om Endret 15. mars 2010 av Corey Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Arsenal +Nani 89min (3-1) Husker da vitterlig at Nani hadde 1 mål + 1 assist/ 2 assist i denne kampen Stemmer nok det, selv om målet rent teknisk var selvmål. Tok kjapt en titt på kampene via terminlisten til united.no, og der står det ikke oppført assist på noen av målene, glemte de i forbifarten. Edit: ser at Fulham borte ikke var i eksempelet ditt,men jeg bruker det for det om Stemmer. Var kun kampene vi har spilt i 2010 Er selvfølgelig enig i at dette ikke beviser at vi liksom skulle vært uslåelige med Nani på banen. Poenget er heller det at det ikke ser ut til at han hemmer oss resultatmessig. Når en leser noe av det som blir sagt om Nani så kan man sitte med inntrykk av at man mener han hemmer spillet mer enn han skaper selv. Og da er det jo litt morsomt at statistisk sett så får vi jevnt over bedre resultater med Nani på banen enn uten. Det hadde jeg aldri trodd, jeg har selv vært veldig kritisk til Nani, og er det, tro det eller ei fortsatt. Jeg synes bare ikke han har vært så dårlig som noen skal ha det til. Han eier kanskje ikke fotballforståelse, men han skaper alikevel mye fremover. Og det ser ut til at motstanderen har respekt for han, noe som gir mer plass til Rooney. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Noe av det som gjør Nani så farlig for motstanderen er evnen hans til å gjøre magiske ting selv når han ikke har dagen. For eksempel assisten hans til Rooney i Milan-kampen. Håper ikke jeg virker som en Nani-fanboy, for det er jeg ikke, men jeg synes han til tider får litt for mye ufortjent tyn. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Er selvfølgelig enig i at dette ikke beviser at vi liksom skulle vært uslåelige med Nani på banen. Poenget er heller det at det ikke ser ut til at han hemmer oss resultatmessig. Jeg synes bare ikke han har vært så dårlig som noen skal ha det til. Han eier kanskje ikke fotballforståelse, men han skaper alikevel mye fremover. Og det ser ut til at motstanderen har respekt for han, noe som gir mer plass til Rooney. Dette er absolutt et poeng(bold) som jeg ikke har tenkt over,og derfor er helt enig i.Du ser feks at med Nani og Park/Valencia på hver sin kant så får vi som regel masse rom i midten.Også når vi hadde Ronaldo på banen så var det alltid 2-3 spillere i hans nærvær,selv om han var utav form/halvskadet/hadde en dårlig dag. Ikke at jeg sammenligner Ronaldo med Nani. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Man må gjerne klage på spillere som gjør det for dårlig. Men man bør også kunne innse at de gjør noe bare innimellom... Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Jeg har ett ord til deg: Tilfeldigheter. Haha, jeg berømmer staheten/innbittheten din. Jeg vil ikke kalle det tilfeldigheter. Nani har tatt store steg de siste kampene, og det er selvsagt derfor han også har fått spille istedenfor Valencia en 3-4 kamper. Jeg tør påstå at Nani på sitt aller aller beste, som f.eks mot Arsenal, er en spiller langt bedre og farligere enn Valencia. Men han sliter fortsatt litt med å levere på et stabilt nivå. Det å bruke ord som søppel, dum ++++ blir rett og slett for teit. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Nani har akkurat signert ny fireårskontrakt med klubben, noko som gjer at vingen har kontrakt med United ut juni 2014. Manutd.com Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Det gleder meg å høre. Han har hatt mye motgang både på banen og hos supportere. Jeg er sikker på at han kommer til å bli en viktig del av troppen vår fremmover, og vi kommer til å være glade over at vi ikke solgte han. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Virker som om NANI begynner å få innabeida de riktige holdningene av Fergie. Var en periode han virka litt ovapå. Nå tror jeg NANI kan bli velig god, om ikke best. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Best? Man blir ikke best når man spiller fotball og mangler fotballforståelse... Lenke til kommentar
jahas Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Best? Man blir ikke best når man spiller fotball og mangler fotballforståelse... Det kommer, det kommer... Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 (endret) jaja... er faktisk ikke helt sikker på om jeg er så veldi fornøyd med at han fikk ny kontrakt, men det vil tiden vise.. Endret 26. mars 2010 av Sir LuckyNr7 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Fornøyd med kontrakt eg. Bor mye i han, og den siste tiden har ting snudd. Nå er frustrasjon/bra jobba Nani forholdet endret i positiv retning. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Tidenes mest ujevne spiller. Tipper han spiller solid mot Bayern, for så og drite seg ut mot Chelsea. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå