Gå til innhold

Spillertråd: 17. Luís Nani

Bruno Mars

Anbefalte innlegg

Når du uttaler deg på den måten Nani har gjort i media, da har du ikke noen framtidg under SAF, og godt er det. Har vært overbevist om at Nani egentlig er drittsekk siden han "skallet ned" en motspiller og latet som han selv ble skadet. Den prestasjonen var det faktisk Drogba-klasse over.

Ja ødela hele sesongavslutningen for min del. Faen så patetisk det var.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han oppfører seg helt feil, og har ikke tatt sjansen når han har fått den. Men det som frustrerer meg så enormt er at han har et så sykt potensiale, men pågrunn av holdningene hans og slik får han det ikke ut i klubben. Jeg tror at han kommer til å bli en klasseving men ekstreme ferdigheter og kommer til å herje med utallige forsvarere, men da må han bytte klubb dessverre. Oppførselen hans har ødelagt United-karrieren, og han har ikke lenger tillitt.

Jeg er en tilhenger av Nani sitt potensiale som fotballspiller, og jeg digger han når han er i toppform, og håper inderlig at han får ut potensialet sitt som sannsynligvis kommer til å bli i en annen klubb enn vår. :)

Lenke til kommentar

Etter CS-kampen mot Chelsea trodde jeg virkelig at Nani hadde blitt en stor spiller, men kan ikke si jeg er særlig imponert når vi er ved nyttår. Tror han blir solgt, men hadde egentlig vært bedre om han ble leid ut til et PL-lag der han får spille fast og blir jevnere i prestasjonene sine. For potensialet er der, helt klart. Han er bare ujevn.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Ettersom Nani ikke fikk spille mot City idag, håper og tror jeg vi får se han mot Hull. Håper SAF fortsatt har troen, og gir han mer spilletid fremover. Kampen mot Burnley spilte han greit, og om han holder seg på mer stabile prestasjoner tror jeg han kan utvikle seg. Får vi derimot ikke se han mot Hull, lurer jeg virkelig på hva SAFs planer rundt Nani er.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
*bilde av Nani som dribler*

Det som jeg sliter med å forstå (på Arsenal sine vegne) er hvorfor ikke Clichy eller Nasri tar å lager et taktisk frispark der.Selvfølgelig er jeg glad for at det ikke skjedde,men du ser det 10-15 ganger iløpet av hver PL-kamp.Evra gjør det hele tiden..Jeez,Wenger har mye å jobbe med,tydeligvis :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...