Ol'H Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Når du uttaler deg på den måten Nani har gjort i media, da har du ikke noen framtidg under SAF, og godt er det. Har vært overbevist om at Nani egentlig er drittsekk siden han "skallet ned" en motspiller og latet som han selv ble skadet. Den prestasjonen var det faktisk Drogba-klasse over. Ja ødela hele sesongavslutningen for min del. Faen så patetisk det var. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Han oppfører seg helt feil, og har ikke tatt sjansen når han har fått den. Men det som frustrerer meg så enormt er at han har et så sykt potensiale, men pågrunn av holdningene hans og slik får han det ikke ut i klubben. Jeg tror at han kommer til å bli en klasseving men ekstreme ferdigheter og kommer til å herje med utallige forsvarere, men da må han bytte klubb dessverre. Oppførselen hans har ødelagt United-karrieren, og han har ikke lenger tillitt. Jeg er en tilhenger av Nani sitt potensiale som fotballspiller, og jeg digger han når han er i toppform, og håper inderlig at han får ut potensialet sitt som sannsynligvis kommer til å bli i en annen klubb enn vår. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Etter CS-kampen mot Chelsea trodde jeg virkelig at Nani hadde blitt en stor spiller, men kan ikke si jeg er særlig imponert når vi er ved nyttår. Tror han blir solgt, men hadde egentlig vært bedre om han ble leid ut til et PL-lag der han får spille fast og blir jevnere i prestasjonene sine. For potensialet er der, helt klart. Han er bare ujevn. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Han var best i starten da han fikk spille ganske mye og jevnlig. Når han fikk mindre spilletid, ble prestasjonene dårligere og han begynte å gjøre masse tull, og dermed fikk han enda mindre spilletid, og nå ser det jo ut som om spilleforståelsen hans er på 0 Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Ettersom Nani ikke fikk spille mot City idag, håper og tror jeg vi får se han mot Hull. Håper SAF fortsatt har troen, og gir han mer spilletid fremover. Kampen mot Burnley spilte han greit, og om han holder seg på mer stabile prestasjoner tror jeg han kan utvikle seg. Får vi derimot ikke se han mot Hull, lurer jeg virkelig på hva SAFs planer rundt Nani er. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Håper på Nani nå ja. Gjorde absoutt ingen dårlig kamp mot Burnley bortsett fra de siste 10 minuttene, imo. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Rå omgang av Nani! Fy faen, som jeg er imponert over denne fyren! Lenke til kommentar
PSV Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Bare å selge, søppelspiller. Eller ikke? Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Bare å selge, søppelspiller. Eller ikke? hehehe . Imponert over Nani. Hvem har dopet han ? Endret 31. januar 2010 av Step_up Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Frustrerende at det ikke er noen nærbilder av første driblinga til Nani på 1-0 målet. Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Frustrerende at det ikke er noen nærbilder av første driblinga til Nani på 1-0 målet. Så sannt, så sannt. Nærmeste kamera var jo 60 meter borte. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Frustrerende at det ikke er noen nærbilder av første driblinga til Nani på 1-0 målet. Så sannt, så sannt. Nærmeste kamera var jo 60 meter borte. Dette er vel det nærmeste vi kommer: Lenke til kommentar
archanios Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Det Nani gjer der er den type ting Ronaldo har våte draumar om. Takk for en vanvittig fin kamp Nani. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Det er så sant. Jeg vet ikke hva som har skjedd med han, men noe har skjedd. Og det er faen meg bra! Rooney saksøkt for 40 mill kr Endret 1. februar 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Det er så sant. Jeg vet ikke hva som har skjedd med han, men noe har skjedd. Og det er faen meg bra! Han ble plassert på høyrekanten? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Og det alene gjør han mindre ego? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Og det alene gjør han mindre ego? Vet da søren, funket ihvertfall fett virker det som. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Hvor kjipt er det ikke å være syk etter en slik kamp, skulle så gjerne ha hilst på Arsenalfansen på jobb... Lenke til kommentar
Corey Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 *bilde av Nani som dribler* Det som jeg sliter med å forstå (på Arsenal sine vegne) er hvorfor ikke Clichy eller Nasri tar å lager et taktisk frispark der.Selvfølgelig er jeg glad for at det ikke skjedde,men du ser det 10-15 ganger iløpet av hver PL-kamp.Evra gjør det hele tiden..Jeez,Wenger har mye å jobbe med,tydeligvis Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 de tenker vel bare wtf, og rekker ikke tenke på å takle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå