Gå til innhold

Pc som drar World of Warcraft.. hjelp..


Anbefalte innlegg

gikk for den bærbare pcn som er ukens tilbud hos komplett.no.. var å testen samme pcn i dag hos kusina mi som tilfedligvis hadde kjøpt samme pc for 2 uker siden.. vil bare informere om at den kjører WoW på full grafikk med 40-60fps.. sims3 full grafikk uten problemer eller tegn til lagg.. rask og god pc.. angrer ikke på at jeg bestilte den.. er en stilig knapp på pcn som gjør at om pcn har vifte bråk, så trykker du på knappen så er den 100% stille.. er stilig å praktisk.. anbefaler denne pcn til dere som vil ha en god pc som drar WoW på full grafikk med god fps.. steam spill osv.. med sylskarp skjerm, bedre skjerm kvalitet skal enn lete lenge etter..

 

 

Takk for hjelpen til alle.. er fornøyd

 

Jeg tror ikke du trenger å lete så alt for lenge før du finner en bedre skjerm enn det, men men ;) Uansett, når du testet WOW, var du i noen store "over populated" byer som Dalaran etc, og prøvde du et 25man PVE raid eller noe sånt? Spillet har en tendens til å droppe ganske kraftig i FPS på sånne steder. Hadde selv en bærbar en gang da jeg spilte WOW og det gikk helt fint helt til jeg kom i store raid eller i store byer som Dalaran da FPS'en droppet ekstremt mye og jeg var nede i 5-15 fps :O

 

Uansett, lykke til med ny PC ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

wintergrasp droppet jeg ned til 30-35fps, AV var stabil fps på 40.

 

Dalaran var faktisk ikke så ille, 20fps +/-

 

 

med tanke på at dette er med grafikk instillingene på fullt så er det bra til denne bærbare pcn, skrur du grafikken få medium går du fint opp 20-30fps..

 

low settings i dalaran hadde jeg 50fps..

 

 

 

og angående skjernkvaliteten så er den bedre enn min 24" skjerm til 3000kr..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...