Gå til innhold

Pc som drar World of Warcraft.. hjelp..


Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg en ny pc som skal hovedsaklig brukes til World of Warcraft spilling, kan ikke overstige 4500kr, noen som kan komme med noen forslag? Skal kjøre wow knirkefritt med god fps..

 

har sett på denne http://www.ps.no/ArtDtl.aspx?i=166328 men kan lite om pcer, så vet ikke jeg.

 

 

kom gjerne med forslag om bedre pc til rundt samme pris.. har skjerm, tastatur og mus, trenger bare pcn..

 

 

 

TA

Endret av Thomas Andrè
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg bygger gjerne pcn selv.. får jeg en bedre pc til samme pris/billigere om jeg kjøper delene selv? kom gjerne med innspill..

 

 

edit 1: også, med den nevnte pcn fra psdata.no hvordan nyere spill vil den klare å kjøre?

 

 

edit 2: er det noen bærbar pc som drar wow i denne pris klassen?

Endret av Thomas Andrè
Lenke til kommentar
hei takk for svar.. det frister veldig med en bærbar pc til WoW.. denne er ukens tilbud hos komplett.no, hva syns dere om denne? vil den kunne brukes som spill pc? mainly wow.. fin fps?

 

 

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=483511

 

Den burde vel klare å kjøre WOW, men hvor bra det vet jeg ikke. Hvis du fortsatt er interessert i stasjonær, her er tråden jeg snakket om: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1170930

Lenke til kommentar

vil igrunn ikke overstige 4000kr, da det er litt problemer med økonomien for tiden, trenger en pc til mainly wow/steam spill, vil gjerne ha en bærbar pc i prisklassen 4000kr da jeg reiser endel.. men stasjonær var igrunn førstevalget, men etter jeg har sett litt på prisene på bærbar frister det mer..

Lenke til kommentar
så jeg må spørre, hva tror folket som har peiling om http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=483511

 

 

hvordan spill vil den kunne kjøre?

 

bra pc sånn ellers?

 

hvordan grafikk/fps vil den kunne dra i wow?

 

 

Takker for svar.. får jeg endel positive svar om den pcn bestiller jeg i kveld :)

 

som sagt, det er en fin arbieds/jobb pc som sikkert kan kjøre wow på helt ok fps. En bra gaming PC er det jo ikke, men WOW er jo ikke kjent for å være det mest krevende spillet der ute.

Lenke til kommentar

har bestemt meg nå for å gå for en bærbar pc, jeg tror jeg går for http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=483511

 

om noen kan linke til en bedre bærbar til rundt samme pris, please do..

 

 

men jeg tror jeg trenger litt mer feedback på den pcn.. hva tror dere andre om den pcn?

 

 

Alkohoel sier den vil kjøre wow helt fint.. jeg tviler ikke på det :) men vil ha høre litt flere meninger..

Lenke til kommentar
har bestemt meg nå for å gå for en bærbar pc, jeg tror jeg går for http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=483511

 

om noen kan linke til en bedre bærbar til rundt samme pris, please do..

 

 

men jeg tror jeg trenger litt mer feedback på den pcn.. hva tror dere andre om den pcn?

 

 

Alkohoel sier den vil kjøre wow helt fint.. jeg tviler ikke på det :) men vil ha høre litt flere meninger..

 

Den stasjonære jornboss linka, hadde rett og slett vært utmerket for WoW i den prisklassen.

Får egentlig ikke noe særlig bedre..

 

Bærbar derimot; I denne prisklassen er det nesten akkurat det samme de selger...

 

Alltid en liten prosessor som er skifta på eller noe fra bærbar til bærbar, men alt i alt skal det ikke være store forskjellen..

 

 

EDIT: Bare se til og sammenlign de forskjellige bærbare, så ser du vel egentlig hva som er best.

Endret av Steffenv
Lenke til kommentar

skjønner den stasjonæren er perfekt, men reiser endel mellom familien å jeg liker å kunne rigge opp å spille wow.. en stasjonær pc blir for mye å dra med seg da jeg reiser hjemmefra 1 gang i uken.. en bærbar er igrunn perfekt for meg i dette tilfelle.. men vil ha litt mer feedback :)

Lenke til kommentar
skjønner den stasjonæren er perfekt, men reiser endel mellom familien å jeg liker å kunne rigge opp å spille wow.. en stasjonær pc blir for mye å dra med seg da jeg reiser hjemmefra 1 gang i uken.. en bærbar er igrunn perfekt for meg i dette tilfelle.. men vil ha litt mer feedback :)

 

Det er ikke mange lappene du må opp før du kommer opp i noe skikkelig bærbare pcer!

 

Jeg hadde selv en Toshiba Satellite X200-20T (et monster både størrelsen og ytelsen)

 

kosta 20,000 ny. fordi jeg bestilte med 4GB ram osv..

 

Den skal ikke koste det nå, men. (lenge sia) veldig..

Finner bare frem et punkt at det ikke skal mange lappene til for å få en slik PC tror jeg.

 

Kunne du strekket deg til 6000-7000 kanskje? eller er 4000 et stramt budsjett?

Lenke til kommentar
så det du sier er at pcn har for dårlig skjermkort til wow? er forvirret, ene sier det vil lagge andre sier pcn vil kjøre wow fint... andre som kan komme med innspill om den pcn?

 

"wow vil kjøre fint" det betyr greit nok.. men litt lagg vil det være... og kanskje Mye.. ikke alltid like lett å si. kan du leve med litt lagg, og har dette budsjettet stramt, så får du vel bare gå for noe lignende. sammenlign pcer! kanskje ikke alltid like kjekt, men skal love deg at det kan dukke opp store kupp også :) Google er din beste søkevenn - og den er gratis! bruk den :)

WoW er da også et spill som krever mye av internettet.. har du dårlig internett, er det egentlig ikke vits. men når jeg mener dårlig internett, mener jeg selvsagt VELDIG dårligt.

 

EDIT: Med google tenker jeg kanskje også tester og sånt :) Har du ikke tid, og skal bestille med en gang, så får du bare bestille den der.. men det beste er å ta deg god tid..

Da får du alltid mest for pengene.

 

Finn den bærbare for deg - og bruk prisguiden til å finne den billigste plassen.

Endret av Steffenv
Lenke til kommentar

gikk for den bærbare pcn som er ukens tilbud hos komplett.no.. var å testen samme pcn i dag hos kusina mi som tilfedligvis hadde kjøpt samme pc for 2 uker siden.. vil bare informere om at den kjører WoW på full grafikk med 40-60fps.. sims3 full grafikk uten problemer eller tegn til lagg.. rask og god pc.. angrer ikke på at jeg bestilte den.. er en stilig knapp på pcn som gjør at om pcn har vifte bråk, så trykker du på knappen så er den 100% stille.. er stilig å praktisk.. anbefaler denne pcn til dere som vil ha en god pc som drar WoW på full grafikk med god fps.. steam spill osv.. med sylskarp skjerm, bedre skjerm kvalitet skal enn lete lenge etter..

 

 

Takk for hjelpen til alle.. er fornøyd

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...