kimare Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Jeg har en Blaupunkt Brighton mp34, som jeg har forsøkt å koble til min iPhone med denne kabelen. At den ikke ville lade var jeg klar over, men det mer frustrerende at jeg ikke får lyd fra anlegget, Er det noen som har en ide om hva jeg kan gjøre for å løse problemet. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Kabelen er beregnet for spiller med cd-veksler styring, kan ikke se at den har det. Du kan bruke AUX inngangen da.. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 28. november 2009 Forfatter Del Skrevet 28. november 2009 Kabelen er beregnet for spiller med cd-veksler styring, kan ikke se at den har det. Du kan bruke AUX inngangen da.. Jeg har forsøkt å koble til AUX-inngangen. Forøvrig tror jeg spilleren har CD-veksler styring, fra Blaupunkts hjemmeside om spilleren på tekniske spesifikasjoner "DMS (CD-skifterstyring)", ta i betraktning at jeg er på ukjent område og kan ta feil Lenke til kommentar
lalieng Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 viss den er ipod ready kal du kunne bruke den kabelen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå