SHDR Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Butikker og digital distribusjon vil leve side om side, sier Sony-sjef. Les mer Lenke til kommentar
Vacuum Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Takk Sony, etter å ha sett hvordan DLC og annet DD blir behandlet på konsollene denne generasjonen håper jeg det tar lang tid før det blir eneste alternativ. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Helt enig. Jeg syntes det er mye bedre å ha en fysisk disk, enn å bare ha spillet liggende et sted på harddisken. Men det er jo greit med et alternativ, og dessuten er digital downloads gull verdt til expancion packer. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Det er jo strengt talt forbrukerne som rygger unna, ikke sony. Tabloider Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 om en bare får mangen aktører på DD markedet slik at prisene presses også der så er jeg helt klart en forkjemper for Digital distribusjon.. Om jeg mister en umd disk eller blu-ray plate hadde jeg satt pris på å kunne laste ned spillet via nettet, der forsvinner det jo ikke Stygge coverne tar bare plass, i tillegg har vi fiber her på vestlandet, og da er det jo fort gjort og snappe dem ned via nettet Lenke til kommentar
PortableAppGuy Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 PSP 3000: 1499,- Sort farge, gratis frakt på Game.No Kjøper til jul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg