Gå til innhold

Vi kårer tidenes Ferguson flopp! Skriv forslag til spillere! FRIST 15.12.09

Sameboe

Fergusons største flopp  

69 stemmer

1. 1. Hvem er Fergusons største flopp?

• Kleberson
      4
    • Diego Forlan
      3
    • Eric Djemba-Djemba
      18
    • Jordi Cruyff
      4
    • Mark Bosnich
      2
    • Luis Nani
      10
    • Massimo Taibi
      19
    • Ralph Milne
      1
    • William Prunier
      0
    • Fangzhou Dong
      1
    • Manucho
      2
    • Liam Miller
      2
    • Tim Howard
      2
    • Roy Carrol
      1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Min stemme går til:[/b]

Juan Sebastian Veron - Argentina - Kom fra Lazio for £28.1 millioner.

Hadde en helt grei førstesesong, men var en gigantisk flopp andre sesong. Ikke verdt prisen i det hele tatt! Kan nevne at han idag tjener livets brød i Argentinsk fotball og er med i den argentinske landslagstroppen.

Er dette en syk syk spøk? Veron var en klassespiller. En av de beste pasningsleggerne jeg noensinne har sett i min tid som fotballsupporter, eneste argentiner jeg vet om som hadde en mer følsom fot var en viss Diego Armando.....

Han var vår beste spiller i CL i begge sesongene han var her, og jeg så aldri han gjøre en dårlig kamp i United-trøyen. Selv om han kanskje slet litt med å omvende seg til den engelske fotballstilen, så klaget han aldri, og han hadde mange fantastiske kamper.

Han ble solgt til Chelsea for en god slump penger også, jeg har sjeldent vært så skuffet over en overgang som jeg var da, hvertfall etter at Fergie selv gikk ut og sa at han ikke kom til å bli solgt et par dager i forveien.

Hvis du mener at Veron er Fergusons største bomkjøp så kommer jeg aldri til å ta deg seriøst igjen, det vitner om lav forståelse om fotball generelt.

Lenke til kommentar

Veron var til tider fantastisk og hadde et blikk for de mest sinnsyke passningene som jeg har sett. Jeg har prøvd å grave fram et klipp med en passning ifra Veron til Solskjær i en CL kamp mot Deportivo La Coruna (mener de var de) som går igjennom x anntall ledd av motstandere og ender opp i føttene på Solskjær som putter, husker jeg satt å måpet og trodde ikke det var mulig å sende av gårde en sånn passning :)

Det var synd Veron forsvant når han gjorde, men han passet vel aldri 100% inn i england og det er vel også grunnen for at de kampene han virkelig storspilte var i CL.

Skal grave litt mer og se om jeg finner den, men kan jo hende at noen andre også husker den kampen.

Lenke til kommentar

OK, jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke hadde så enorm interesse for fotball da Veron var i klubben... Men hvis han var så fantastisk som dere skal ha det til, så trekker jeg min stemme på han. Isåfall vil jeg heller legge stemmen min til Liam Miller som jeg aldri skjønte hvorfor vi hentet! Sier sitt at han to år tidligere var lånt ut til en dansk klubb før han kom til oss... Makan.

Lenke til kommentar
Jeg er ikke uenig i at Veron var en flopp. jeg synes ikke han presterte så bra som vi håpte. Han hadde vel en taklling for oss. Dog vi fikk igjen mye av pengene. Synes ikke han er den største floppen, men han er blandt dem.

Seriøst. Veron var minst en like god ballvinner som Carrick og Scholes er.

Elsk.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...