Stefan_B Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Bedre å starte med salg av lykkepiller, det trengs for noen og enhver her inne om dagen http://www.youtube.com/watch?v=aPLDToGo-eI 1 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Alle lag får skader. Vi har faktisk en mye sterkere tropp enn f.eks Spurs. Hva tror dere skjer om Bale blir skada, for eksempel? Arsenal kan godt havne foran både Spurs og Chelsea. Spurs ligger 10p foran dere. Jeg er uenig i at troppen deres (Arsenal) er mye sterkere enn Spurs, og så fremt Chelsea ikke faller sammen så tror jeg dere skal slite med å ta 4. plassen. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Alle lag får skader. Vi har faktisk en mye sterkere tropp enn f.eks Spurs. Hva tror dere skjer om Bale blir skada, for eksempel? Arsenal kan godt havne foran både Spurs og Chelsea. Spurs ligger 10p foran dere. Jeg er uenig i at troppen deres (Arsenal) er mye sterkere enn Spurs, og så fremt Chelsea ikke faller sammen så tror jeg dere skal slite med å ta 4. plassen. Ti og fem poeng er mye mellom en første og andre plass, men mellom tredje, fjerde, og femte, er det ikke mye. Poeng vil bli tapt, så det kan gå alle veier. Arsenal hadde en lang rekke med seiere før desember, og med spillere som vender tilbake fra skade, så kan det fort skje igjen. Når det kommer til sterke tropper, så er ikke tabellen et godt bilde av hvorvidt mitt utsagn stemmer eller ikke. Argumentet mitt var mer tilsiktet troppenes bredde. Spurs har, såvidt jeg vet, ikke hatt noen særlig nøkkelspillere (med unntak av VdV inn og ut) ute i lengre tid. Om det skulle skje, tror jeg de fort kan avgi mye poeng. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Ti poeng er fortsatt ti poeng, uavhengig av hvor man befinner seg på tabellen. Spurs vil antageligvis avgi flere poeng enn det både City/United gjør, og det vil være naturlig, men så langt har Spurs sett svært sterke. Jeg synes Spurs tropp ikke står mye tilbake ifht. Arsenals, og i mine øyne har de habile erstattere i de aller fleste posisjoner. Sammenlignet med Arsenal, så synes jeg f.eks. ikke Defoe/Pavlychenko står tilbake for Chamack og Park. Spurs vil uten tvil lide av en langvarig skade på en nøkkelspiller, slik som Arsenal, men jeg ser ikke hvordan Spurs "reserver" står så mye tilbake for Arsenals. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 7 timer igjen. Time is ticking Mr.Wenger. Har desverre ingen tro på signeringer. Gjerriknarken... Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Det kommer ikke en eneste spiller inn. Hvis det skjer så skal jeg teabagge snøen i bakgården som feiring. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Kommer nok ingen nei. Er det i det hele tatt noen rykter ute og går? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Hvem storsigneringer er det liksom som skal komme inn nå i januar, være tilgjengelig for CL og styrke laget? Man kan jo selvsagt drømme, men det har vel ligget i kortene at dette januarvinduet blir rolig, ikke bare i Arsenal, men jevnt over. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Det betyr vel ikke en dritt om de er tilgjengelige for CL? Kom igjen, det er i PL vi virkelig trenger forsterkninger. 1 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 For desperate fans betyr det nok ikke mye, for klubbens styre og ledelse betyr det nok mer 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Iceman #10 Skrevet 31. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 31. januar 2012 13 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Det betyr vel ikke en dritt om de er tilgjengelige for CL? Kom igjen, det er i PL vi virkelig trenger forsterkninger. Amen. Arshavin ble forøvrig hentet selv om han var cup-tied for å sikre Champions League spill til 09/10 sesongen. Lenke til kommentar
laurell Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Hvem storsigneringer... 4 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Hvem storsigneringer... ?? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Hvem storsigneringer... ?? Irriterer seg vel over norsk ungdom som ikke kan norsk tenker jeg. 1 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Ah, han er en av de ja. Er nok desverre ikke noe jeg tar så tungt til hjertet, og er nok for gammel til å kalles ungdom desverre. Man forstår hva som ble ment og det er vel det viktigste. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Fuck... Snakkes CL. http://www.youtube.com/watch?v=w5iCKMkYKgs 1 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Vedder på at van Persie blir skadet i morra og at Wenger begynner å få et mentalt sammenbrudd de påfølgende kampene. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå