Gå til innhold

There's only one Arsène Wenger

invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle lag får skader. Vi har faktisk en mye sterkere tropp enn f.eks Spurs. Hva tror dere skjer om Bale blir skada, for eksempel? Arsenal kan godt havne foran både Spurs og Chelsea.

Spurs ligger 10p foran dere. Jeg er uenig i at troppen deres (Arsenal) er mye sterkere enn Spurs, og så fremt Chelsea ikke faller sammen så tror jeg dere skal slite med å ta 4. plassen.

Lenke til kommentar

Alle lag får skader. Vi har faktisk en mye sterkere tropp enn f.eks Spurs. Hva tror dere skjer om Bale blir skada, for eksempel? Arsenal kan godt havne foran både Spurs og Chelsea.

Spurs ligger 10p foran dere. Jeg er uenig i at troppen deres (Arsenal) er mye sterkere enn Spurs, og så fremt Chelsea ikke faller sammen så tror jeg dere skal slite med å ta 4. plassen.

Ti og fem poeng er mye mellom en første og andre plass, men mellom tredje, fjerde, og femte, er det ikke mye. Poeng vil bli tapt, så det kan gå alle veier. Arsenal hadde en lang rekke med seiere før desember, og med spillere som vender tilbake fra skade, så kan det fort skje igjen.

Når det kommer til sterke tropper, så er ikke tabellen et godt bilde av hvorvidt mitt utsagn stemmer eller ikke. Argumentet mitt var mer tilsiktet troppenes bredde. Spurs har, såvidt jeg vet, ikke hatt noen særlig nøkkelspillere (med unntak av VdV inn og ut) ute i lengre tid. Om det skulle skje, tror jeg de fort kan avgi mye poeng.

Lenke til kommentar

Ti poeng er fortsatt ti poeng, uavhengig av hvor man befinner seg på tabellen. Spurs vil antageligvis avgi flere poeng enn det både City/United gjør, og det vil være naturlig, men så langt har Spurs sett svært sterke. Jeg synes Spurs tropp ikke står mye tilbake ifht. Arsenals, og i mine øyne har de habile erstattere i de aller fleste posisjoner. Sammenlignet med Arsenal, så synes jeg f.eks. ikke Defoe/Pavlychenko står tilbake for Chamack og Park. Spurs vil uten tvil lide av en langvarig skade på en nøkkelspiller, slik som Arsenal, men jeg ser ikke hvordan Spurs "reserver" står så mye tilbake for Arsenals.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...