Gå til innhold

There's only one Arsène Wenger

invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Arsenal-Arsene-Wenger-It-will-be-a-miracle-if-we-sign-anyone-now-article859186.html

Wenger: It will be a 'miracle' if we sign anyone now

Den fyren er seriøst blind.

"I do not zee the need for a new player. We have Diaby coming back. I have super belief he will stay fresh the rest of the season because he has worked super hard on his fitness"

Er latterlig hvis Wenger ikke henter inn noen.

Forøvrig har Hazard sagt i et intervju med fransk tv at han vil spille i England neste sesong. Hele 5 lag ble nevnt som potensielle kandidater. 2 Manchester klubber og 3 London klubber.

Lenke til kommentar

http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Arsenal-Arsene-Wenger-It-will-be-a-miracle-if-we-sign-anyone-now-article859186.html

"I do not zee the need for a new player. We have Diaby coming back. I have super belief he will stay fresh the rest of the season because he has worked super hard on his fitness"

Forøvrig har Hazard sagt i et intervju med fransk tv at han vil spille i England neste sesong. Hele 5 lag ble nevnt som potensielle kandidater. 2 Manchester klubber og 3 London klubber.

Tottenham, Chelsea og? QPR? Han har allerede avkrefetet at han ønsker seg til Arsenal.

Forøvrig bør Wenger hente en midtbanespiller og en venstre back, men dette kommer ikke til å skje. Samme som i fjor "we have Gibbs and Diaby coming back from injury". Supersaklig. Han må jo se at laget må forsterkes dersom en topp 4 skal være sannsynlig. Helst en høyreving også, men dette kan vente til sommeren når walcott drar.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Tottenham, Chelsea og? QPR? Han har allerede avkrefetet at han ønsker seg til Arsenal.

Forøvrig bør Wenger hente en midtbanespiller og en venstre back, men dette kommer ikke til å skje. Samme som i fjor "we have Gibbs and Diaby coming back from injury". Supersaklig. Han må jo se at laget må forsterkes dersom en topp 4 skal være sannsynlig. Helst en høyreving også, men dette kan vente til sommeren når walcott drar.

Han har aldri avkreftet at han ikke ønsker seg til Arsenal. Det har hele tiden vært andre veien.

Fra dagens intervju: "Is Arsenal a possibility? Of course! We all know the quality of Arsenal," he said.

Allerede før Cesc og Nasri forsvant så håpet jeg på to kantspillere, en venstreback, en midtstopper og en backup spiss. Gervinho og Hazard. Planene mine (hey, det er lov å drømme :p) var å spille 4-3-3 med Song, Cesc og Nasri på midten med Gervinho på høyre, Hazard på venstre og van Persie som midtspiss. Attpåtil så ønsket jeg meg en ny venstreback inn i Cissokho. Dette var før Traoré ble solgt (anser Traoré som like god som Gibbs og med disse to pluss Cissokho så ville vi hatt grei dekning), men når Traoré ble solgt og kun Santos ble hentet inn så svettet jeg greit. Sa flere ganger at det kom til å gå som det gikk hvis Gibbs ble satset på og dessverre fikk jeg rett. På midtstopperplassen så ønsket jeg Samba, men er temmelig fornøyd med hvordan Mertesacker har begynt å tilpasse seg. Dog skulle han blitt hentet inn tidlig i juli slik at han ville ha tilpasset seg allerede i det sesongen ble sparket igang.

Men, uansett: Når Nasri og Cesc ble solgt så mente jeg det måtte komme inn to direkte erstattere og dette var attpåtil ovenpå de andre kjøpene. Hva fikk vi? Jo vi fikk Arteta, (synd han ikke ble hentet for 3-4 aesonger siden) Benayoun og Park. Førstnevnte er et knallkjøp mens Benayoun på det beste kan sitte på benken og komme inn en kamp i ny og ne. Sistnevnte virker ikke engang å være god nok til det engang.

Så min konklusjon er at vi fortsatt trenger en kantspiller, en offensiv midtbane (to fluer i en smekk med en spiller som Hazard), en venstreback og en spiss.

Lenke til kommentar

Verdens mest pålitelige twitrer hva Arsenal angår:

@bbcsport_david:

Arsenal not expecting any arrivals. If other deals kick-start chain of events something may happen, but nothing in motion #bbcfootball #afc

Da har styret og Wenger stilt seg inn på femteplass. Digg.

Lenke til kommentar

Verdens mest pålitelige twitrer hva Arsenal angår:

@bbcsport_david:

Arsenal not expecting any arrivals. If other deals kick-start chain of events something may happen, but nothing in motion #bbcfootball #afc

Da har styret og Wenger stilt seg inn på femteplass. Digg.

5/6/7 plass. Blir nok dødt løp lenge med oss, pool og NC. Håper bare vi klarer å kvalle oss til EL hvertfall. Hvis ikke kan vi glemme spennende kjøp til sommeren og kanskje enda lenger. Kan ikke forutse dominoeffekten av å ikke kvalifisere seg til europa. Beholde RvP blir nok nøkkelen til sommeren. Alt annet blir som bonus å regne.

"We are one year better and one year more mature. We showed great spirit this season".
Lenke til kommentar

Slapp av, folkens. Vi klarer fjerde plass. Dere overdriver negativiteten. "Håper vi klarer EL-plass" - BULLSHIT!!!!

Vi er èn skade unna å falle bak Newcastle og Liverpool. Hvis den er langvarig kan vi fort havne bak Stoke og andre middelmådigheter.

Havner vi bak Stoke gir jeg opp fotball.

Slapp av, folkens. Vi klarer fjerde plass. Dere overdriver negativiteten. "Håper vi klarer EL-plass" - BULLSHIT!!!!

Jeg skjønner ikke helt hvem av lagene du tror havner bak oss.

Lenke til kommentar
Alle lag får skader.

Ja, men vi får eksepsjonelt mange pga. udugelig treningsprogram/fysio/fitness-trenere.

Vi har faktisk en mye sterkere tropp enn f.eks Spurs.

Enig i at vi har en sterkere tropp enn Spurs, men det hjelper ikke når vi likevel får en trillion skader i løpet av en sesong.

Hva tror dere skjer om Bale blir skada, for eksempel?

Pienaar går inn. Hva skjer om RvP blir skada? Park? Chamakh? Latterlig.

Arsenal kan godt havne foran både Spurs og Chelsea.

Enig, men da må vi ha inn en spiss/ving og en midtbanespiller av kvalitet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Enig, men da må vi ha inn en spiss/ving og en midtbanespiller av kvalitet.

Altså, jeg hører hva dere sier. Det er mange lag som trenger spillere. Se f.eks på stopper- og midtbanekrisa til United. Men husk at dette ikke er "football manager" - man kan ikke bare kjøpe så enkelt som dere sofaeksperter tror. Det foregår mye bak kulissene, men om ikke de riktige spillerne er tilgjengelig til riktig pris, så blir det ingen handel. Hele "spend som fucking money" greia er latterlig. Vil dere gjøre kjøp som Liverpool?

Hva synes dere som maser om en ny ving, om Chamberlain? Er ikke han en ganske god løsning på problemet deres? Med Gervinho tilbake, har vi altså ham, Chamberlain, Walcott, Arshavin og til nød Benayon der ute. Det er faktisk ikke så tynt som dere skal ha det til.

RvP var skada halve i fjor. Vi klarte oss ganske bra, gjorde vi ikke? Fabregas slet med store skader den tida, og var egentlig ikke en bidragsyter, så det at han er borte er ikke et motargument. Nasri var god, ja. Men om RvP blir skada, har vi jo en del spillere som kan ta steget som Nasri gjorde første halvdel i fjor - Vi har f.eks ikke sett alt av Arteta, tror jeg. Gervinho er (spør du meg) allerede en viktigere spiller enn det Nasri jevnt over var for oss. Chamberlain er en gud i utvikling, og har allerede vist at han kan spille på høyt nivå. I forhold til første halvdel i fjor er laget i tillegg også styrka defensivt med Mertesacker og Coquelin, i tillegg til at vi faktisk har en stabil keepersituasjon. Så, jeg tror ikke det er en SÅ stor krise om RvP blir skada. Vi har et jævli bra lag, selv med skader på viktige nøkkelspillere.

Endret av Urmaker
Lenke til kommentar

Ta deg en bolle. Å klare 4. plass med dagens stall er en vannvittig prestasjon.

Ta deg en kringle 'a! Ja, det er en vanvittig prestasjon, så det kommer til å bli ekstra deilig når det skjer :)

Endret av Urmaker
Lenke til kommentar
Hva synes dere som maser om en ny ving, om Chamberlain? Er ikke han en ganske god løsning på problemet deres? Med Gervinho tilbake, har vi altså ham, Chamberlain, Walcott, Arshavin og til nød Benayon der ute. Det er faktisk ikke så tynt som dere skal ha det til.

Chamberlain er bedre enn Arshavin for oss på kanten, men ærlig talt: Gutten er 18 år gammel. Han burde virkelig ikke spille så mye som han ligger ann til å måtte gjøre. Arshavin er ingen kantspiller, ditto med Walcott. Pdd. er de sterkeste kantspillerene våre Gervinho og en 18-åring.

I fjor så ble Wilshere brukt i hver bidige kamp. Det har vi fått lide for denne sesongen. Sesongen før der var det Vermaelen. I både 08/09, 09/10 og 10/11 sesongene så var det Fabregas som måtte lide etter å ha blitt utsatt for meget sterke fysiske belastninger (og mentale) siden gjennombruddet i 04/05. Adebayor var også en spiller som fikk lide av hardkjør i 07/08 og var skadet mye av vårinnspurten pluss 08/09 sesongen.

Denne sesongen så står Aaron Ramsey og Koscielny i faresonen. Spesielt førstnevnte som viser betydelige tegn på å være sliten, men allikevel nærmest alltid spiller samtlige 90 minutter. Akkurat som Wilshere i fjor.

At vi trenger en spiller som Chamberlain kan rotere med på kanten er opplagt spør du meg. Enten en som er på nivå med Gervinho, men helst en som holder et høyere nivå. Denne spilleren må gjerne også kunne brukes sentralt som offensiv midtbane. Dette skulle egentlig vært Samir Nasri, men istedet endte vi opp med Benayoun som ikke holder nivået.

Endret av Stefan_B
Lenke til kommentar

Etterspørselen etter boller i denne tråden er enorm! Tror jeg må starte et bollebakerfirma :whistle:

Lenke til kommentar

Etterspørselen etter boller i denne tråden er enorm! Tror jeg må starte et bollebakerfirma :whistle:

Personlig håper jeg at du åpner en skikkelig donutsjappe. :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...