Xanman Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 http://www.arsenal.com/news/news-archive/football-association-statement-ars-ne-wenger Visste det. Hater FA. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 20. september 2010 Forfatter Del Skrevet 20. september 2010 Omfg. Typisk om han av en eller annen grunn må stå over Chelsea-kampen. Håper han bare aksepterer straffen så fort som mulig og at Patrice veileder laget til en grei seier mot WBA. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Håper Wenger er smart og tar imot straffen. Vi trenger han mot Chelsea, mot WBA kunne jeg vært manager og de hadde fremdeles fått smakt på pikk hele kampen. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Kjære Arsène, du kommer aldri til å lese dette. Men her kommer det fra bunnen av mitt hjerte: Du har fått oss til å vinne masse titler, med de største spillerne vi noensinne har sett i klubben. Pires, Henry, Vieira, Ljungberg, Bergkamp. For å nevne noen. Du har holdt oss inne blant topp 4 i det engelske rotteracet i 12 år på rad. Du ...har fått oss til gruppespillet i Champions League i like mange år. Vi har til og med spilt en finale i den gjeveste turneringen i verden. Der hvor mange klubber etterhvert så seg om etter styrtrike figurer rundt omkring i verden har du gitt oss en ny stadion som vi på en ærlig måte betaler ned med egne midler. Det samtidig som du skaper en horde med unge spillere som produserer den vakreste fotballen vi noensinne har sett i denne klubben. Nei, vi vinner kanskje ikke noe denne sesongen heller. Men fy faen så stolt vi er over å være Gooners. Takk Arsène, statuen står på lagring. Victoria Concordia Crescit. "Victory comes from harmony". Peace. - Per Jarle Heggelund. Kunne faen ikke vært mer enig, Wenger er gull og diamanter. 3 Lenke til kommentar
fox Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Fremdeles "In Wenger we trust"? Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 "In Wenger we rust". Neida, eller joda. Kjipt at Wenger skal være så besatt av å vinne trofeer med en gjeng med kids. Tror ikke Wenger skjønner alvoret. Må nok bli kjøpefest i de neste ukene hvis vi skal ha noen sjangs i PL og CL. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 (endret) At Wenger ikke har kjøpt en midtstopper eller 3 og ikke har forsterket "tyngden" i laget deres er for meg helt forbløffende. Hvor sta er mannen egentlig? Hadde jeg vært gunners supporter ville jeg ikke vært på Wengers parti av den årsak at han setter seg selv og sitt ego over klubben. For han er det viktigere at dere vinner på hans premisser enn at dere vinner og da er det noe fundamentalt feil. Franskmannen er ikke dum, han ser det samme som oss andre, men anser det tydeligvis som et nederlag å handle inn spillere som "andre" (media, supportere) har pekt ut for ham. Ikke alle kan være som Ferguson, da det ikke er menneskelig å sitte 15år (AW) i en slik stilling i seg selv. Det er en myte at man må ha samme manager år ut og inn for å lykkes, det er i grunn bare United i moderne tid som har lykkes med en slik ekstrem filosofi og den kommer nok til å fordufte så fort skotten gir seg. Alle managere må få tid i motgang, for all del, men seks-syv år? Det er ganske lenge uten å vinne noe som helst, men det er ikke det som er det verste. Det at han aldri lærer er det som må svi som verst. Det Wenger har gjort er uansett noe som aldri blir glemt, så det er ikke som om at han strykes fra historiebøkene og glemmes når han blir borte. Dere har en sunn økonomi, ny stadion og en fin historie å bygge på når han er borte. Det er bedre å kutte båndene mens leken er god og heller få litt ny posisiv gnist inn i klubben igjen. Noen ganger så fryder faktisk forandring. Det aller vanskeligste i fotball (og som de beste managerene mht spillere vet å skille) er når man skal fornye og ikke. Som sagt, en glimrende manager, men han er ikke rett for Arsenal lengre. Syntes jeg. Endret 6. august 2011 av Game 6 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Helt enig med deg Game. Man sier alltid at en spiller aldri skal være større enn klubben, men hva med manageren? Wenger mener som du sier at det er bedre å komme nærme (eller i topp 4) å vinne et trofé med unggutter og billige kjøp enn det er å faktisk vinne et trofé med ikke nødvendigvis en kjøpefest alá City/Chelsea. Det er som jeg har sagt tidligere og det er Wenger vs. resten av verden hvor han skal bevise kritikerene sine feil ved at han kan vinne noe med "kids". Mannen fremstår enten som riv ruskende gal eller fotballens mest arrogante mann og jeg må virkelig si at jeg har fått fyren virkelig i vrangstrupen de siste sesongene. Wenger fra 1996-2006 = Gud. Men, den mannen som styrer Arsenal med jernhånd er ikke lenger den samme og burde enten "shape up or ship out" for dette handler ikke om han, men om en klubb som står for langt mer enn en enkel person og hans søken etter hva enn han søker etter. 2 Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Dere har definitivt pengene til å kjøpe en eller to klassespillere, men jeg tror ikke det kun er Wengers feil at det ikke har skjedd enda. Dessuten er det ingen annen manager som ville klart å oppnå topp-4 engang med det mannskapet dere hadde forrige sesong. Å sparke Wenger nå vil imo være en enorm risiko, førsteelleveren deres er ikke stort bedre enn Spurs sin, og jeg vil påstå at det er pga. Wenger og stabilitet i troppen at dere er i toppen år etter år. Endret 7. august 2011 av Shlaps Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Førsteelveren vår pisser på spurs sin. 2 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Men når så si alle er skadet hjelper det ikke å ha 11 gode spillere når resten er helt på rævva. 1 Lenke til kommentar
VictoriaConcordiaCrescit Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Veldig gode poeng av både Game og StefanB, som jeg støtter opp under. En annen ting som denne utviklingen også viser er at eierene antakelig er mer opptatt av pengene, og ikke sportslig suksess. Det er for meg en gåte, at Wenger ikke har fått mer press ut ifra de forutsetningene han har hatt de siste årene. Vi har jo nesten kastet bort mulighetene, til å virkelig sloss om pokaler pga stahet. Det kunne vært så små justeringer i denne enorme troen på sitt evige prosjekt, som kunne gitt oss noe mer kvalitet, noe mer trygghet, noe mer rutine, og som kunne løftet laget og klubben (supporterene) til å virkelig tro på at dette ville gå bra. Hvorfor har det ikke kommet mer press fra styrerommet? Er det pga pengene, er det kun pga Wenger sin posisjon og historie i klubben, eller er det faktisk ingen som skjønner at kurven peker nedover? Når det er en såpass stor andel av supporterene som virkelig har fått nok, og gir klare tegn på at dette prosjektet er feil, da burde man våkne opp for klubbens beste. Uten oss, er de ingenting. Det handler ikke om å kjøpe seg til suksess, men å bruke noe for å utnytte de kvalitetene og posisjonen klubben har. Det handler ikke om å gjøre store endringer, men å ta lærdom av det som har skjedd år etter år på ulike områder. Defensiv jobb, kynisme, og kvalitet for å nevne noe. Wenger har ikke den respekten som tidligere, om man skal tro på enkelte rykter. Det er flere spillere, som ikke tror på dette "prosjektet". Hvor langt skal mannen dra dette? Hvorfor ødelegge en gudestatus pga sin stahet? Ingen hadde klandret han på noe som helst måte, om han hadde gjort få endringer i både spillemateriell og taktiske vurderinger. Jeg og mange andre, hadde da akseptert bedre 4.plasser og år uten pokaler. Gjør man et ærlig forsøk, så har man gjort sitt. Nå sitter vi ikke igjen med disse tankene, men heller sinne over mangel på at klubben ikke blir satt i første rekke. Jeg fatter det ikke...., og det kommer jeg nok heller aldri til å gjøre. 2 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 (endret) Wenger on transfers: "We are not close to signing anybody." Sukk... EDIT: Ref. Arsenal på Twitter: Endret 27. januar 2012 av MartinF Lenke til kommentar
Atald Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Det bør rett og slett være en løgn. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Wenger pleier ofte å lyve, men han har ikke for vane å hente folk i vintervinduet. Blir sjokkert om det handles. Unnskyldningen hans er jo at vi har folk ute med skade Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 (endret) Unnskyldningen hans er jo at vi har folk ute med skade Tidenes dårligste unnskyldning... Vi har ikke nok eller gode nok spillere, helt utrolig at Wenger og teamet hans ikke ser det. Spend some fucking money, Arsène!!!! Endret 27. januar 2012 av MartinF Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Unnskyldningen hans er jo at vi har folk ute med skade Tidenes dårligste unnskyldning... Vi har ikke nok eller gode nok spillere, helt utrolig at Wenger og teamet hans ikke ser det. Spend some fucking money, Arsène!!!! Helt riktig. Til og med med en skadefri førsteellver så er vi ikke gode nok til å vinne Premier League. Hvis laget vi hadde i fjor ikke var godt nok til å vinne Premier League, hvordan kan han da gå inn i en ny sesong med et langt svakere lag og "tro" på at han skal ha en sjanse til å vinne? Kan ikke skjønne at Wenger tror på det han sier selv engang. Til det burde han være altfor smart. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Tror ikke Wenger tror på sine egne løgner. Han kan jo ikke gå ut og si at "Laget vi har er alt for dårlig og vårt mål er å kjempe om CL plass", selv om det er det som er sannheten. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 (endret) Tror ikke Wenger tror på sine egne løgner. Han kan jo ikke gå ut og si at "Laget vi har er alt for dårlig og vårt mål er å kjempe om CL plass", selv om det er det som er sannheten. Problemet er bare at han sier dette hvert år og det virker som om han blir oppriktig skuffet hver gang laget han "tror på" feiler og gjør akkurat det samme år etter år. Det er derfor jeg lurer.. Edit: Wenger sier han ikke vil kjøpe noen venstrebacker fordi Gibbs er tilbake i full trening på mandag og han har Santos tilbake i mars. Attpåtil har han Vermaelen og til nød Sagna som kan spille der. Er det noen her inne som tror at Gibbs vil holde seg skadefri i 3-4 måneder? Det gjør ikke jeg. Vedder på at han er skadet innen februar er omme og at Vermaelen må spille på venstrebacken såfremt han ikke er skadet selv. Endret 27. januar 2012 av Stefan_B Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 At Gibbs blir skadet første kamp han er tilbake bør gi rimelig dårlige odds for å si det sånn. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå