Fixit Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Beklager store bokstaver men får jo ingen innspill. Er dette virkelig noe ingen har vært borti??? Har satt opp et asus M4A785TD-M EVO i en antec fusion remote som htpc. Kjører windows 64 bit. Har to problemer 1. Når pc'n slår av signal til tv så forsvinner lyden på spdif, denne er koblet til forsterker via optisk. Satser på å kunne spille musikk uten tv'n på, så sliter litt nå! 2. Går inn på power plan og endrer til aldri slå av skjermen. Dette hjelper ikke, maskina fortsetter å slå av skjermen. noen som kan hjelpe med en eller helst begge problemene? Endret 5. desember 2009 av Fixit Lenke til kommentar
Fixit Skrevet 28. november 2009 Forfatter Del Skrevet 28. november 2009 Har satt opp et asus M4A785TD-M EVO i en antec fusion remote som htpc. Kjører windows 64 bit.Har to problemer 1. Når pc'n slår av signal til tv så forsvinner lyden på spdif. Satser på å kunne spille musikk uten tv'n på, så sliter litt nå! 2. Går inn på power plan og endrer til aldri slå av skjermen. Dette hjelper ikke, maskina fortsetter å slå av skjermen. noen som kan hjelpe med en eller helst begge problemene? Veldig slitsomt problem, hjlep! Lenke til kommentar
Fixit Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2009 BUMP BUMP! Bump bump bump bump Lenke til kommentar
substeve Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Du sliter litt ja ... For å ta det siste først, nå har jeg ikke Vista eller W7 her så jeg kan ikke sjekke, men når du går inn i oppsettet for strøm så er det et valg i venstremenyen der du kan gå inn å justere strøminnstillingene ytterligere. Du må inn der. At lyden slår seg av antar jeg enten har å gjøre med strøminnstillingene å gjøre (se over, men det er ikke nødvendigvis strøminnstillinger for skjerm som gjør det) eller kopibeskyttelse. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Strøminnstillinger, og kanskje noe i BIOS. Men hvilke, aner jeg dessverre ikke. Lenke til kommentar
Fixit Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 Strøminnstillinger, og kanskje noe i BIOS. Men hvilke, aner jeg dessverre ikke. Strøminnstillingene har jeg dobbelt og trippeltsjekket.Må vel ta en titt i bios, kan ikke huske noen muligheter der, men det må jeg se nærmere på. Er dette et problem få har eller har hatt? Lenke til kommentar
substeve Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Du kan sjekke bios, men synes du bør sjekke strøminnstillings-planen en gang til. På Vista og W7 så er det ikke seg som på XP, det du tror er satt er ikke nødvendigvis slik det er. Lenke til kommentar
Fixit Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2009 Du kan sjekke bios, men synes du bør sjekke strøminnstillings-planen en gang til. På Vista og W7 så er det ikke seg som på XP, det du tror er satt er ikke nødvendigvis slik det er. Hva tenker du på da? Har vært inne på power settings og satt den til never på sleep, slå av skjerm og slå av harddisk. Har også forsøkt å sette den til 6 timer for å se om det hjalp, men nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå