Hardfredd Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Hei, jeg sliter med at noen winrar filer er såkalt korrupte... Det rare er at det samme winrar arkrivet fungerer flott på en pc med windows vista jeg har stående, mens på hoved pcen får jeg error CRC packet data, volume corrupt. Kjører Windows 7 64-bit. Noen som har noe ide om hvorfor dette skjer? Jeg har prøvd å legge inn filen på hovedmaskinen mange ganger, bytte partisjon jeg extracter til og fra osv... Fatter ikke hvorfor det skjer. ! E:\Spill 3\rebuilt.sr-mw2a.r00: Packed data CRC failed in sr-mw2a.iso. The volume is corrupt Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 du får kjøpe spillet istedetfor da Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Tråden stenges grunnet brudd på retningslinjene §1: Det er forbudt å skrive, laste opp, linke til eller på annen måte publisere noe som kan medføre straffeansvar, er ærekrenkende, rasistisk, eller på annen måte i strid med norsk lov. I tillegg gjelder følgende: Det er forbud å poste materiale som er beskyttet av opphavsretten, med mindre man har opphavsretten til dette materialet eller det er godkjent av opphavsmann. Det samme gjelder linking til slikt materiale (herunder piratkopiert) på andre nettsteder enn de som rettighetshaver har godkjent. Med andre ord er det ikke tillat å bruke forumet til å få hjelp til å bruke eller anskaffe piratkopiert materiale. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg