Gå til innhold

Mr. Rafa's corner | Newcastle manager

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, vi er flinke til å vinne ballen igjen, og ha ballen i laget, men, når vi kommer foran mål så sliter vi, sjeldent man ser et langskudd f.eks også syns jeg Torres er råtten til å posisjonere seg, alltid et steg bak, eller så finner du han på kantene for oppsøke ball forså legge inn, men til hvem??Oscar, Hazard, Mata?? Det er Torres spm skal være inne i boksen,.Hadde store forventinger til denne kampen, så er litt skuffa, men vanskelig å skåre når Fullham spiller så defansivt, får håpe vi får 3poeng mot West Ham,.

Lenke til kommentar

Er vel i grunn mer målløs enn skuffet akkurat nå. Lurer på hvor dette ender og hvor lenge Benitez får sitte før han kjenner Roman sitt vrede. Vi har riktignok vært dårlig nærmest hver eneste november/desember, men ikke så katastrofalt som dette her. Vi nærmer oss poengtaps-rekken til Solbakkens Wolves nå.

Lenke til kommentar

Benitez kan gjerne ta Torres med seg når han drar...

Hvorfor skal vi sparke han allerede nå? Tror du det er lett å være trener når du har en sutrende spiss som nekter å score? Jeg kan ikke si hvor mye jeg gleder meg å få Terry tilbake.

Har hovedtreneren og teamet allerede satt seg imot Benitez?

Daft lag.

Du er ikke sann. Men jeg vet hvilket lag du holder med og at du er det offisielle United trollet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...