Gå til innhold

Mr. Rafa's corner | Newcastle manager

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaja, da er Benitez vår nye trener, han kjenner til PL, og han kjenner Torres godt, og han bruker 4-2-3-1 formasjonen..Lykke til..

Han har jo spilt selv som midtstopper, kanskje han kan få litt skikk på Luiz nå..

Edit: Kanskje dette her knekker Torres helt? Tenker at de måtte hente gamletrenern min for at jeg sku begynne å skåre..hehe..

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Hvordan føles det å ha en Liverpool supporter som trener forresten?

Er offisielt medlem i supporterklubben og har familie boende i Liverpool :p

Bryr meg ikke om det, trist måten RDM fikk sparken på, men nå er Rafa vår (midlertidlig) trener og jeg har nå idag godtatt det, og etter at jeg har lest litt rundt om han, og snakket med no kompiser, så er jeg optimistisk til han som trener..

Lurer på hva som skjer til sommern, hvis Mourinho vinner CL med Madrid, kan han komme tilbake? Tviler..Vil Pep takke ja til jobben? Hvis Rafa vinner f.eks PL, FA og CP vill han få forlenga kontrakten sin??

Tiden vil vise..

Lotti, AVB og RDM har ikke fått Torres til å funke, vil Rafa klare det igjen?

Er nesten sikker på at Juve og Shaktar kommer til å spille uavgjort, men er vi med EL, er det slik??

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Hva synes dere som har sett den om pressekonferansen til Rafa? Jeg så de aller fleste pressekonferansene han hadde i Liverpool, og jeg kunne ikke unngå å synes at han virket litt på defensiven i dag, han sa selvfølgelig de riktige tingene, men virket også litt reservert, spesielt når han snakket om å hente nye spillere og rollen sin som trener opp mot sportsdirektøren osv. Godt mulig det var hele situasjonen som gjorde det. Er hvertfall spent og litt redd for å se hva han kan få til.

Lenke til kommentar

Blir spennende å se hva han kan gjøre med dette Chelsea laget, og ikke minst Torres..

Han får en tøff start når han møter City, og klarer vi en uavgjort så er jeg fornøyd, men etter dette så forventer jeg seier i samtlige kamper fram til 01.01..Everton og Fullham kan vel by på litt problemer,.

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Litt stats:

2012%2f11%2fBenitez-Top(A).jpg

Ganske syke tall egentlig. Spørsmålet er om Torres faktisk har det i seg lenger.

En litt mer skremmende graf:

2012%2f11%2fBenitez-Progress.jpg

Denne viser at Benitez har fått flest resultater ut av laget sitt etter noen sesonger. Allikevel så fikk han vel kanskje heller ikke så god stall som han har fått nå.

Tatt i fra whoscored. God artikkel. http://www.whoscored.com/Blog/sxksksamceontqb00bz1ba/Show/How-Will-Rafa-Benitez-Fit-in-at-Chelsea

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Chelsea fans på stadion i dag får gleden av å bli kåret til 2012s mest patetiske fans.

Hvor skal jeg sende diplom?

Vett ikke hva som var mest patetisk, supporterne eller Balotelli's forsøk på å få et frispark.

Vi spiller forøvrig en grei kamp, langt bedre enn vi har gjort i det siste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...