Hyperio Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Skal man dømme ut i fra denne saken så går han til Juventus til sommeren. Hvis vi da kan få Hiddink så ser det egentlig fint ut. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Your just to good to be true,We all belive in you! Rafa is here to stay, If you dont belive that, Take the hiway. CL gold you bring to us, PL is next on Buss! Your just to good to be true, Rafa i belive in you! Ikke helt på rim, men det hadde ikke du heller vert etter mitt inntak. Your to good to be true.Lucas has his lips onto you Too slow on the transfeeeeeeeeeer Barry went to Manchesteeeeeeeer Always F'n up the squad Just one sub in? You pud! But I stil belive, in the boss even after loss after loss One more season you will get Fuck up then, and you get on the jet. Somsagt vil gi han en sesong til. You're just to big to be true lucas cant get his lips off of you he sucks like Houlliers counter-aattacks And your subs looks like fergusons nose youre just not goo-ood enough I dont believe in our boss fuck up today and get 'cocked by babels big nigger cock he wont even use a con-dome its just too big to be true lucas cant get his lips off of you ______________________________________________ na na na na na na na na na na na na naaaaaaaa! OH pretty LUCAS oh if the sky were blue oh pretty lucas oh if I had my hair like you oh pretty lucas trust me in when i say Get off to another club! where its quite alright too be a baby, and suck penises all daaaaaay oh for the love of god! just get the fuck away - oh please lucas.. listen to what I have to saaay Endret 6. februar 2010 av Smågal Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Aww, liker kjærligheten dere har til Lucas. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Intervju med Benitez Han virker unormalt normal. Men jeg er enig i at en kamp må tas om gangen. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Han virker unormalt normal. I smiled. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Ja, jeg vet ikke om det er et godt tegn eller ikke med Benitez. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Sikkert slutta med fleinsopp. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Istedet for å hakke på Benitez hadde det vert fint å komme med en redgjørelse for hva som er problemet og konkrete forslag til hva som skulle vert gjort anderledes. Som Zu gjorde på forige side. Mye har vert tatt opp før, men 60% er repeat i disse trådene uansett. Det er liksom mer seriøst en fleinsopp. Enkelte av oss har faktisk valgt å støtte lag og manager. Det inkluderer Lucas. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Veldig enig med deg der Guttorm, er grenser for hvor morsomt det er å høre om fleinsopp, oralsex osv. Prøver for det meste å overse det. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Da har vi fått orden på forsvaret, nå er det på tide å se på angreps spillet Rafa. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Det kommer med Torres. Bare vent. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Observerer at de fleste mener at Benitez ikke er rett mann for Liverpool, med knappe 3 stemmer. (Jeg stemte på usikker, vil se an etter hele sesongen) Nå som Guus Hidink ikke er tilgjengelig, hvem ønsker man\dere som ny eventuell trener for Benitez da? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Det har jeg også spurt om tidligere, kan ikke huske å ha fått den store responsen. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Vel. Jeg kan tenke meg Mourinho. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Hodet sier også Mourinho, mens hjertet sier tjaaaa. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Mourinho? Neitakk, ta tar jeg heller 4. plass et par år til Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Ett år til? Hvem sa det blir 4. plass i år? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå