AllFather Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 Bra for Newcastle. Nå står det iallfall ikke på manager om de rykker opp eller ei. Lenke til kommentar
""" Skrevet 28. mai 2016 Del Skrevet 28. mai 2016 Helt sykt at en manager med hans navn, rykte og status er villig til å bli med en klubb ned i CC. Synes det sier veldig mye om Benitez som person. Stort. Lenke til kommentar
Fresh Prince Skrevet 28. mai 2016 Del Skrevet 28. mai 2016 (endret) Ganske utrolig, egentlig. Stor respekt til Rafa. Blir spennende å se Newcastle videre nå som vi har fått en manager med full kontroll over overganger og salg, og ikke tufsen Charnley som ikke vet noe om fotball. Ser det er mye hat på diverse fora ang. Graham Carr også, men jeg tror folk glemmer hvor ekstremt fastlås han har vært i alle åra. Newcastle har hatt en policy om å kjøpe spillere under 25 år, gjerne med ett år igjen av kontrakten, eller i beste fall at de kontraktløse når overgangsvinduet åpner. Og i tillegg har jeg fått inntrykk av at de ikke har kjøpt hans toppanbefalinger heller, men kanskje tredje eller fjerde på lista. Ja, han sikkert bommet på en del spillere som Saivet (uten at jeg kan se at han har fått noe sjanse til å vise seg frem uansett.) Men Carr + Rafa tror jeg blir bra. Kom over denne. Siste kampen, nedrykk allerede et faktum. Tror supporterne har bidratt stort til at Rafa blir. Endret 28. mai 2016 av Fresh Prince Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå