Reg2000 Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Finnes ikke drøyt å kalle spillematriale til Chelsea for gull(På papiret). Endel gode spillere, men en helt ubalansert stall. Som lag er det ikke allverdens å skryte av. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Chelsea akkurat nå minner meg om et FM-spill jeg hadde for noen år siden. Tok jobben som manager for dem i det som blir et par sesonger frem i tid fra nå. De var blitt et middelmådig lag fordi det ikke fantes balanse. Dårlige forsvarsspillere og de hadde solgt Mikel. Men massevis av bra greier fremover. Vel, jeg kjøpte tilbake Mikel, henta inn nye forsvarsspillere og vant både CL og liga. En ny manager må nok ta tak i å balansere laget på samme måten. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Rafa til United! Woa! *When you see it, you'll shit bricks!* 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 3 kamper igjen til feit styggen er ferdig som Chelsea manager! Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Prøver igjen: Rafa til Everton! Woa! *When you see it, you'll shit bricks!* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 "Feit styggen", lol. Gleder du deg, Emils? Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 (endret) Prøver igjen: Rafa til Everton! Woa! *When you see it, you'll shit bricks!* Han blir ikkje sittande lenge dersom det skjer, eg trur faktisk at han er beidre likt på Stamford Bridge.. Håpar at Vitor Pereira kjem til Everton. Endret 10. mai 2013 av Karbutar Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Tror neppe Rafa vil til Everton. Rafa har en fantasi om å trene Liverpool i fremtiden + Everton mangler ca. £50M i overgangsbudsjett HVER sesong for at Rafa skal overta klubben. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 "Feit styggen", lol. Gleder du deg, Emils? Gjør jo det. Skal være såpass ærlig å si at Rafa faktisk har gjort mye bra og at mye av kritikken kommer av hvem han er. Uansett så blir det godt å få en ny start med en ny manager. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Ja, begynner å bli lenge siden sist nå. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Noen velger å rotere på spillere, vi roterer på managere. Men vekt og utseende til side er jeg helt enig med Emils. Drar han i land EL og topp 4 har han gjort en helt grei jobb. Samtidig har spillere som Luiz og Azpilicueta løftet seg veldig under han. Synd han ikke greide det samme for Torres. Skal bli godt å komme seg videre og få inn en skikkelig manager som forhåpentligvis kan sitte minst en hel sesong. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Kan si det samme om Torres. Drar vi i land top 4 og EL har han også gjort en helt grei jobb. Ikke £50m-jobb, men greit nok. Han har scoret mål i EL når vi har trengt det, og han bidrar og jobber mye på banen utenom scoringene. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Forventer at den neste manageren sitter i mange år. Ser ikke poenget med å bytte manager så ofte da det kun finnes en Jose Mourinho. Tror trenere som blant annet AVB kunne vært et godt alternativ over mange år, men han kom kanskje til en av de vanskeligste jobbene. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 EL kanskje, men topp 4 har han ikke bidratt særlig mye til. Har vel enda ikke et mål i PL i 2013? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Joda. Han har vel scoret i PL. Riktignok en evighet siden. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Rafa skal ha skryt i dag. Han så hvor sårt vi trengte poeng, men klarte allikevel å unngå å sette innpå Bønna. 2 Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Stakkars Bønna. Er han virkelig så dårlig nå? Mener fortsatt han var blant ligaens 3-4 beste spillere i siste halvdel av 08/09-sesongen. Det morsomme er at han faktisk ikke kan fordra Benitez: http://justchelsea.com/benayoun-seriously-hated-benitez-and-wants-liverpool-fans-to-know-the-truth/2318 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Bønna utgjør ingen forskjell. Han kommer innpå og er rett og slett usynlig. Jeg har ingen statistikk på det, men jeg nekter å tro at han har bidratt til noe som helst på de kampene han har spilt. Min mening er at det ville vært bedre å bruke Malouda da. Merkelig at Bønna får spille fremfor talentene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Kan forstå Rafa såvidt, da Yossi ofte berget poengene når han ble kastet innpå når de to var i Liverpool. Men dette funker tydligvis ikke i chelsea, så da bør han ta lærdom. Noe han sjelden gjør, var en av de største problemene hans under hans tid i Liverpool også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå