Gå til innhold

Mr. Rafa's corner | Newcastle manager

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Anbefalte innlegg

I følge mange her inne så er det trolling.

Siterer deg selv, godeste Emils:

Du må uansett gi deg med det "troll" kortet du drar opp hele tiden. Alle meninger som går i mot deg er ikke forsøk på trolling. At du blir provosert over andres meninger er ikke deres feil.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis jeg sier at vi kommer til å vinne EL så betyr det uflaks for oss i den konkurransen eller feks når Latias sa at uavgjort er det siste det blir i United - Chelsea kampen for det skulle RVP se etter. Det ble uavgjort og RVP hadde en shit kamp. Bare tull selvsagt, men mistenker at noen har hengt seg litt opp i det etter at de tok seieren på forskudd i fjor.

Lenke til kommentar

Kan noen forklare meg hva jinxe er?

Det er ikke noe.

Men, hvis United leder en kamp mot Liverpool og det er 10 minutter igjen, så sender eg ikke melding til alle Liverpools på kontaktlisten min og "gloater" og mobber de.

Da er det liksom nødt til å gå på trynet

:p

Lenke til kommentar

Jinxing er på lik linje med spøkelser. Bare dritt og latterlig at folk tror det. Det mest irriterende med jinxingen, når man på liv og død skal bruke den, er at man tror vilje jinxing også fungerer. Uansett, de som tror på jinxing tror som oftest på overnaturlige ting..

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Hadde ikke troa, men det gikk. Som jeg sa i CFC-tråden er det den beste kampen jeg har sett med den ellers horrible Lampard - Ramires midtbanen. Ikke veldig solide greier, men det holdt. Jaaskelainen hadde en god kamp og. Eneste jeg har å utsette på Rafa er at han burde gjort flere bytter tidligere, men ellers var det bra. Laget har hevet seg veldig siden første kamp mot Steaua.

Lenke til kommentar

Dan Levene ‏@BluesChronicle

Benitez asked how Lamps rates against best midfielders he's worked with. "You're asking about Gerrard & Lampard." Good spot Rafa. Won't say.

Smart å unngå det spørsmålet tror jeg. Hadde skapt overskrifter uansett hva han hadde svart. :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...