Gå til innhold

Mr. Rafa's corner | Newcastle manager

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden Benitez får skylden når det går dårlig, så er det vel han som gjorde at Chelsea karrer seg tilbake i dag ? :)

Ja. Det er faktisk intet mindre enn imponerende å få et av de siste års svakeste Chelsea lag til å snu 2-0 borte på OT!

#Motivator!

Lenke til kommentar

Driter i å kritisere lagoppstillingen denne gangen, som har blitt en tradisjon for hver runde. Dette er første gangen jeg har vært enig med hvert eneste bytte Rafa gjorde. Og han gjorde de tidsnok! Virker som han virkelig har tatt til seg kritikken.

Endret av Aleks
Lenke til kommentar

Trolling er i mot rettningslinjene, Latias. Det er så åpenbart at du er ute etter å provosere her etter hver eneste kamp. I starten hadde du evnen til å se feilene til Benitez, men av en eller annen grunn har du mistet den evnen totalt. Du sier selv at han sliter med en tynn stall. Kan du forklare hvordan det er taktisk genialt med tanke på det trange kampprogrammet å ikke gjøre et eneste bytte før det 90. minutt? Selv når Steaua tar over mot slutten og kan utligne slik som vi har sett flere lag gjøre i slutten av kamper mot Chelsea?

Lenke til kommentar

Trolling faktisk. Bare fordi folk har andre meninger enn deg betyr ikke automatisk at de troller. Du får rapportere innlegg du mener bryter med reglene, det er uansett imot reglene å ta opp sånne ting i tråden.

Jeg vet at store deler av Chelsea-fansen for lengst har lagt Rafa for hat, men det blir for dumt når man skal runge det hatet etter hver kamp uansett hva Rafa tar seg av. Forrige kamp ble han kritisert til døde for å ikke starte med de "rette" spillerne, mens man overså de fantastiske byttene han gjorde. Denne gangen starter han med de rette spillerne, men blir kritisert for å ikke gjøre bytter. Forrige kamp greide han å gjøre det umulige mulig, komme tilbake fra 0-2 på OT. I kveld fikk Chelsea en real kalddusj rett før pause, men Rafa greide å samle laget og få det beste ut av dem i andreomgang nok engang. Må da finnes grenser for å hate bare for å hate.

Lenke til kommentar

Driter i å kritisere lagoppstillingen denne gangen, som har blitt en tradisjon for hver runde. Dette er første gangen jeg har vært enig med hvert eneste bytte Rafa gjorde. Og han gjorde de tidsnok! Virker som han virkelig har tatt til seg kritikken.

Du lever i din egen verden. Og hvis vi bare kritiserer, hva er det du gjør da? Bare roser han, ignorer de åpenbare feilene han gjør og kommer med utsagn som taktisk geni uten å backe de opp med en dritt.

Lenke til kommentar

Du lever i din egen verden. Og hvis vi bare kritiserer, hva er det du gjør da? Bare roser han, ignorer de åpenbare feilene han gjør og kommer med utsagn som taktisk geni uten å backe de opp med en dritt.

Du har tydeligvis ikke fulgt med i denne tråden hvis du virkelig mener dette. Bla tilbake til innleggene fra i vinter, så ser du nok at jeg har kritisert han mer enn noen andre her. Jeg mener fortsatt at det var dumt å ansette han, men gjort er gjort. Rafa har en jobb å gjøre, og han har holdt seg overraskende profesjonell de siste ukene. Han har faktisk gjort en kanonbra jobb under omstendighetene de seneste ukene og det må han roses for. Credit where credit's due.

Jeg siktet forresten ikke til deg i det innlegget, men den generelle oppfatningen store deler av Chelsea-fansen har. Nevnte ikke deg i det avsnittet engang. At det finnes enkelte unntak er jeg fullt klar over.

Lenke til kommentar

Rafa er on fire for tiden! Taktisk geni!

Kjipt for Rafa i dag. Fikk ikke akkurat noen stor hjelp av spillerne sine.

Tapte han med vilje? Den feite kelneren, vil han ikke at United skal ta gullet? :hrm:

Rafa fikser seieren i en hard hjemmekamp. Han holder seg profesjonell og har fullt fokus rettet mot 3. plassen!

For en mann. For noen taktiske bytter.

For en mann. For en taktikk. For et geni!

Som jeg nevnte tidligere er jeg fullstendig klar over at du kritiserte han veldig i starten, men det snudde totalt etter at vi greide å slå et 3. divisjonslag. Og etter dette har det blitt veldig mange innlegg av denne typen. Og det er greit at han har vunnet kamper og gjør en ok jobb, men disse innleggene dine er så over the top pro Rafa uansett om vi så vidt vinner eller om Rafa fjerner hele midtbanen vår, at det gjør at jeg stiller spørsmål ved det.

Endret av Aleks
Lenke til kommentar

Jeg kunne også ha bladd tilbake både i denne tråden og i Chelsea-tråden der Rafa har fått tyn etter hver kamp, men det gidder jeg rett og slett ikke. Store deler av Chelsea-fansen er fortsatt kritiske til Rafa uansett hva han foretar seg.

Jeg er så absolutt ikke pro-Rafa, poenget mitt de seneste ukene har vært at han har fått unødvendig mye pepper. I følge store deler av Chelsea-fansen så skulle man tro at Rafa er ute av alle cupene og kjemper samtidig om å unngå nedrykk. Sannheten er at han faktisk har gjort en godkjent jobb med den lille stallen han har til rådighet, men dette er noe den generelle Chelsea-supporteren overser.

Og angående innleggene du siterer, at folk overdriver litt for å få fram et poeng på et forum er vel ikke overraskende?

Lenke til kommentar

Hvor du henter inntrykkene dine i fra om Chelsea-fansen forstår jeg ikke. Inntrykket mitt var at de fleste var glad for en line-up som endelig gav mening idag, selv om jeg var kritisk til å starte med et så toppet lag.

Jada, så lenge han holder oss innenfor topp 4 er jobben han har gjort godkjent, men når han holder på med disse byttene sine 3 dager før en PL-kamp, og gjør andre feil så må man jo få kritisere han. Og et lite tips, skulle du fått igjennom et poeng om at vi kritiserer han for mye så burde du ha postet overdreven kritikk av han, ikke ros. Men jeg beklager for å ha anklaget deg for trolling om det var et poeng bak det.

Endret av Aleks
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...