Latias Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Har jeg sagt at det er noe galt med Rafa? Daså. Visste ikke at det var normalt for en toppklubb å ligge på 8. plass, bak blant annet Birmingham. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Hvem har hevdet det er normalt for en toppklubb? Du legger ord i munn på alle. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Har jeg sagt at det er noe galt med Rafa? Daså. Visste ikke at det var normalt for en toppklubb å ligge på 8. plass, bak blant annet Birmingham. Langt fra ferdigspilt sesong enda. Skal ikke gi all skylden på Rafa for sitvasjonen Liverpool er i ak nå. Blir spennede(nervewracking) å følge med Rafa's bestemelser når transfervinduet åpner. Håper han handler bedre da enn i sommer. (selvom Johnson kan skrives opp som et godt kjøp) Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Aquilani har jo ikke gjort det dårlig de kampene han har spilt. Om han var et godt kjøp kan jo i aller høyeste grad diskuteres, men han er utvilsomt en god spiller. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Vanskelig å si noe om Aquilani enda mener jeg. Vi har knapt fått sett han, men vi har sett glimt av ferdighetene hans. Tror han kan bli en nyttig brikke når han får spilt seg inn i laget. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Hvor ser du Rafa ZU? Eller hva mener du vi bør gjøre med ham? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Vil gi han denne sesongen, ønsker ikke å sparke han. Velger å se an sitvasjonen\mulighetene i sommer. Rash toughts, benefits none. Endret 17. januar 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Jepp, han vinner vel alt neste år. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Det er nok usannsynlig,unge spam-man. Og heller ikke kravet. Ikke bare fansen som er uenig angående Rafa ser jeg. http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=23...mp;parentzone=0 Endret 17. januar 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Hva med å restarte pollen? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Pollen er nullstillt etter ønske fra trådstarter. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Haha, er ikke så lett, Alastor. EDIT: Sånn ja. Mitt svar er ja, gi han litt tid! Endret 17. januar 2010 av Latias Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Ifølge diverse rykter skal Hiddink ha vært i smatale med eierne, er dette slutten på Benitez? En knapp margin som har stengt i pollen mener Rafa should stay ser jeg.(jegh stemte usikker) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Keep me happy, or I'll go. Rafa Benitez warned Liverpool that they must deliver on a string of promises if he is not to be lured away by Juventus in the summer. Read more: http://www.dailymail.co.uk/sport/football/...0#ixzz0e2i8l7Ly http://www.dailymail.co.uk/sport/football/...l.html?ITO=1490 Dette kan meget lett være total bullshit. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Your just to good to be true, We all belive in you! Rafa is here to stay, If you dont belive that, Take the hiway. CL gold you bring to us, PL is next on Buss! Your just to good to be true, Rafa i belive in you! Ikke helt på rim, men det hadde ikke du heller vert etter mitt inntak. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) Your to good to be true. Lucas has his lips onto you Too slow on the transfeeeeeeeeeer Barry went to Manchesteeeeeeeer Always F'n up the squad Just one sub in? You pud! But I stil belive, in the boss even after loss after loss One more season you will get Fuck up then, and you get on the jet. Somsagt vil gi han en sesong til. Endret 30. januar 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Stemte nei. Det jeg har sett av Liverpool i år har vært skuffende. Ingen rytme i angrepsspillet, blir mye stillestående til tider og virker ikke som om spillerne har helt troen på det de driver med. Til å med Gerrard har sett litt uinspirert ut til tider. Tror nok Liverpool har godt av litt nytt blod. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Haha, guttorm og Daniel. God underholdning på en lørdag morgen. :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) Haha, guttorm og Daniel. God underholdning på en lørdag morgen. :!: It's our pleasure Endret 30. januar 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå