Latias Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Ikke helt Rafas dag i dag. Bommet litt på taktikken. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Jepp. Samtidig som alle nøkkelspillerne bortsett i fra Ba er slitne til søndag. Good job. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Jeg ler av de som synes han er taktisk smart. Bommer på taktikken kamp etter kamp. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Chelsea FC @chelseafc Benitez: "We were controlling the game, we didn't create too many chances but they didn't either." #CFC Dette er renspikka løgn. For en fyr. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Chelsea Activity @ChelseaActivity We completed 67% of passes and had 46% possession. Such a clown. RT @chelseafc: Benitez: "We were controlling the game". Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 (endret) Controlling the game? Whaat? Vi spilte utrooolig dårlig, klarte jo ikke å sentre ballen engang joo..Mææn ass..Sikker på at vi ryker ut av EL neste kamp..Og på Søndag ryker vi garantert ut.. Endret 8. mars 2013 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Men når spillerne ikke klarer å sentre ballen skjønner ikke eg helt koss det er rafa sin feil. Ikke en gang rafa er dårlig manager at han klarer å gjøre spillere så dårlige så raskt? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Men det typiske her nå er at alle utenom Chelsea fansen prøver å få alt til å IKKE være Rafa sin feil. Det er taktikken og samhandlingen som er helt rævva. Dårlig samhandling og dårlig taktikk medfører også i andre ting derav elendig pasningspill, sjanser, innsats osv. De oppgavene er det alene Rafa som har ansvaret for. Chelsea har ikke hatt ordentlig taktikk og samhandling på flere kamper. Det er skremmende å se at Roman lar han fyllikken sitte ved roret. Det eneste jeg håper kommer ut av dette er at Rafa Benitez er ferdig som trener på internasjonalt toppnivå. 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Hvis det er en managers ansvar at overbetalte drittunger skal klare å sentre enkle pasninger så er noe galt. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Jotun, ikke misforstå Emils, vi spiller dårlig fotball under Rafa, så enkelt er det. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 (endret) Ja, men på samme måte som noen her inne legger all skyld på spillerne, så legger andre all skyld på rafa. Samme gnålet var det under avb. Og kom ikke her og skryt av fotballen under rdm. Den sugde. På tide å ta de som under flere managere ikke klarer å prestere og innse at manager ikke har all skyld slik noen her inne later til å tro. Når et lag spiller dårlig under tre forskjellige managere er det snodig at feilen kun ligger hos rafa..... edit: ikke misforstå meg heller. Mener rafa er oppskrytt og eneste han har prestert er med annen manns lag. Endret 8. mars 2013 av Jotun Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Vi spilte bedre under RdM og AVB. AVB sin feil var at han prøvde på for mye for fort. Hadde han brukt tid så tror jeg han hadde lykkes. Det nytter ikke å endre en stil på en måned. Det tar sesonger å sette sitt preg på klubben. RdM var heller ikke en trener vi forventet at skulle klare det han klare. Mye av det som skjedde på banen (sett utenfra) kan virke som spillerne hadde for mye å si på spillet. I tillegg ga de rutinerte, derav Terry, Lampard og Drogba 110 % i hver kamp. Det hjelper på. I år har vi mange nye, og vi har en trener som hverken har en taktikk eller evnen til å motivere. Når man da skal hanskes med så store stjerner så blir det tafatt. Det har lite å si om spilleren koster 100 millioner eller 5000 kr så lenge de ikke er motiverte. En umotivert spillerstall underpresterer. Jeg er sikker på at om en Mourinho hadde sittet i stolen i dag så hadde spillerne hvert motiverte og derav også spilt ordentlig. Når Rafa, i dette tilfellet, gjør så mye taktiske feil og det synes på spillerne så må han få skylden.. Nå prøvde klovnen å legge skylden på oss supportere, men vi er ikke i garderoben og holder pep-talk. Jeg er enig med deg at spillerne skal klare å slå pasninger selv om de ikke har en plan, men spillerne må ha en plan og en taktikk på hvordan kampen skal spilles. Jeg vet ikke hvordan du har det på jobb, men du jobber vel strengt tatt bedre når du er motivert? 2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Med 25 spillere på utlån har jo Rafa en syltynn tropp å rutte med. Ser at det blir skrevet at spillerne kommer til å være utslitte til søndag, men det er vel ikke Rafas feil at han ikke har mange å velge mellom? Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Skjønner ikke hvorfor Chelsea ikke har sikret seg muligheten til å hente spillere tilbake fra lån? Klassisk tabbe i FM, det. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Ja, men på samme måte som noen her inne legger all skyld på spillerne, så legger andre all skyld på rafa. Samme gnålet var det under avb. Og kom ikke her og skryt av fotballen under rdm. Den sugde. På tide å ta de som under flere managere ikke klarer å prestere og innse at manager ikke har all skyld slik noen her inne later til å tro. Når et lag spiller dårlig under tre forskjellige managere er det snodig at feilen kun ligger hos rafa..... edit: ikke misforstå meg heller. Mener rafa er oppskrytt og eneste han har prestert er med annen manns lag. RDM parkerte bussen i 3 kamper så sugde all fotballen vi spilte på flere måneder? Det er klart spillerne skal ta sin del av ansvaret og, men man er blind om man ikke ser at det er Rafa, og mannen som ansatte han, som er hovedgrunnen til at vi spiller dårlig fotball nå. Du drar fram AVB, han har selv innrømmet at han gjorde feil i Chelsea og at de gjorde rett i å sparke han. Dette var dårlig man-management og forsøk på å presse over oss taktikker som ikke passet troppen. Hvordan tror du spillere reagerer på sånt? Jo de mister motivasjon og håp. Det samme som skjer nå. Med 25 spillere på utlån har jo Rafa en syltynn tropp å rutte med. Ser at det blir skrevet at spillerne kommer til å være utslitte til søndag, men det er vel ikke Rafas feil at han ikke har mange å velge mellom? Klart det ikke er det. Men han utnytter fremdeles ikke alle spillerne som er her. Mata for eksempel har vel spilt alle kampene under Rafa bortsett i fra en tror jeg, mens Marin så vidt har fått spille en eneste. Rundt jul slet vi og da de eneste vi kunne ha bak i midtbanen var Lampard og Ramires. Noe som fungerte dårlig. Men selv når andre alternativer har kommet tilbake har han ikke noe problem med å vende tilbake til denne håpløse midtbanen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 RDM utnyttet heller ikke troppen han hadde. Jeg sa i oktober (da dere ledet PL med klar margin) at Chelsea kom til å være ute av gullkampen innen januar, ene og alene fordi bredden ikke er der. RDM brukte de samme spillerne om og om igjen. Til og med i ligacupen mot United stilte han med de beste tilgjengelige spillerne. Jeg hørte ikke dere klage da. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Rafa sin jobb er å få spillerne til å bli motiverte, sultne, blø for drakta. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Vel, jeg skjønner at det ikke er særlig lett å være sulten når man har spilt 3 kamper på 8 dager ukentlig siden august. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 RDM utnyttet heller ikke troppen han hadde. Jeg sa i oktober (da dere ledet PL med klar margin) at Chelsea kom til å være ute av gullkampen innen januar, ene og alene fordi bredden ikke er der. RDM brukte de samme spillerne om og om igjen. Til og med i ligacupen mot United stilte han med de beste tilgjengelige spillerne. Jeg hørte ikke dere klage da. Hvordan er det relevant? Det gjør ikke Rafa noe bedre om en annen manager har gjort det samme. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Det er relevant fordi dere slakter en mann nå mens dere forsvarte en annen som holdt på med nøyaktig samme greia tidligere i sesongen. Trynefaktor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå