Gå til innhold

Mr. Rafa's corner | Newcastle manager

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Roman, spark den jævla idioten. Alt han sier og gjør er like dumt som Liverpool. #neveryourfault - klassisk scouser.

Dakkar liten, har ikke de utallige milliardene som har kjøpt dere seier gjort noe for dere i år?

whine.jpg

Burde være glad dere ikke spiller i Conferance south

Endret av AllFather
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Overraskende at du ikke klarer å komme med noe produktiv i en diskusjon. Du har virkelig tapt deg i det siste.

Poenget er vel at Rafa ikke kan ta selvkritikk. Han la opp til hele konflikten selv. Han hadde mulighet til å be om unnskyldning og starte med mer eller mindre blanke ark. Det nektet han selvfølgelig og hva forventer du? At vi skal stå på bak han slik han oppfører seg?

PKen i går er bare et bevis på at vi har fått rett. Jeg er sjelglad for at Chelsea supporterne ikke har støttet han. For det han sier mot oss og klubben er bare hårreisende og uprofesjonelt av en trener. Han kunne evt. gjort som AVB og tatt selvkritikk og lært av sine feil.

Forskjellen er at AVB er en fantastisk type og beviser bare at han holder på som manager fordi han elsker det og vil bli bedre hver dag. Rafa tror han allerede holder Mourinho klasse, selv om han er nærmere Rekdal klasse. Han burde hold kjeft, styrt klubben, motivert spillerne. Men neida, han går mot spillerne, mot klubben og mot supporterne. Hvorfor du mener alt handler om penger overrasker meg ikke. Håper du klarer å plukke opp noen plusser for innlegget ditt, om ikke er det totalt bortkastet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har ikke sett noe arrogant av Benitez i intervjuene etter kampene, ikke før den lille nedsmeltingen :)

Igjen, hvordan har han lagt opp til konflikten selv?

Var det første han sa når han kom til Chelsea som temp manager at supporterene suger balle og klubben er dritt?

Hvis du skal basere valg av managere og spillere om hva de har sagt før, ville det ikke blitt mange transfers innen fotball :)

Alle fotballspillere elsker klubben sin og supporterene, helt til en lastebil med penger kommer inn.

De forsvarer gjerne klubben så lenge de er i den, men det gjør vel de fleste av oss når det gjelder arbeidsgiver :)

Lenke til kommentar

Han la opp til konflikten selv ved å ikke unnskylde seg. Når man skal styre et lag så må man ha tillit blant spillere. Han ville også spart seg for mye om han bare la seg flat. I stedet har han jo ikke gjort dette og da blir det ikke akkurat noe bedre. Selvfølgelig var det stille en periode da ting virket som det gikk bra og supporterne fokuserte mer på det positive, men med en gang det begynte å bli trått igjen begynte det idiotiske Benitez-tullet. Byttene, PKene osv osv. Mannen er ikke rett for Chelsea og etter i går er det for seint å rydde opp i noe som helst.

Lenke til kommentar

Han har vel kontrakt til sommeren så det er vel ikke så mye å rydde opp i?

Tviler på han ville ha blitt forlenget med uansett :)

Jeg lurer dog på hvem dere kan få inn som erstatter, sånn som jeg ser det har Chelsea tre problemer:

Eier, er veldig lunefull og kravstor, har skremt vekk omtrent alt av managere som han allerede ikke har gitt sparken. I alle fall de fra øverste hylle. De som kommer vil nok komme utelukkende grunnet pengene, i alle fall til det blir litt mer stabilitet :)

Supportere, kan være blant ligaens beste, men er som eieren, veldig lunefull, og virker som de ofte kjefter på eier (og nå manager). Spesielt å kjefte over en manager som har brukt så mye penger på klubben gjør vel ikke at føler for å være på noe spesielt god fot med supporterene.

Laget, har vel blitt litt bedre nå, men spillerene har alt for mye de skulle ha sagt. De er arbeidstakere og skal gjøre jobben de har ekstremt godt betalt for å utføre. Når det begynner å bli så mye konspirasjoner og snakking bak manager sin rygg lover det ikke godt for laget eller supporterne.

Jeg personlig håper det løser seg opp etter vært, siden dere fikk ny eier så har dere spilt mye god fotball som er underholdene for alle å se på, men de siste to årene har jeg stort sett blitt mer og mer skuffet over all støyen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er enig i mye av det du skriver der. Om Rafa skulle gå i dag så tror jeg ikke veien å gå er å hente inn en ny interim manager. Jeg tror vi må la f.eks. John Terry styre skuta resten av sesongen. Det er ikke mange kamper igjen og JT har stor respekt hos spillere og fans.

Hadde vi hatt en sjef ala Mourinho så tror jeg han hadde hatt så mye respekt at vi hadde sluppet de spilleroppgjørene osv. Nå er kanskje Mourinho et dårlig eksempel pga. han er unik og kontakten han får med spillerne er like så, men det beviser iallefall at man trenger en manager som tar hensyn og som blir respektert!

Lenke til kommentar

Har poppet opp i media flere ganger av ulike personer at Terry er en person med god forståelse for spillet og han har en personlighet til å være en god leder. Lurer på om han har uttalt seg om noen planer selv og. Han har jo kanskje en fordel ved at han har sett veldig mange managere komme og gå med forskjellige ideer og strategier. Tror han har mye potensiale, det eneste som mangler er vel selve kurset og endel erfaring. Ganske stort sjansespill å ansette han nå vil jeg si men.

Endret av Aleks
Lenke til kommentar

"Ever since I came here the famous Anfield support hasn't really been there," Hodgson said after a game that ensured Liverpool's worst start to the season since they were relegated in 1953-54.

"There was the problem with the former owners [Tom Hicks and George Gillett] and there was the fact that Kenny was so popular, but the job went to me. I have had to live with that. I have to hope the fans will become supporters because we need support. We are not deliberately losing games. You have seen these players before but they are not playing like they have in the past, so I think it is time for the fans to really help as well.

"It is not for lack of trying that we are not winning matches. Maybe we are lacking quality and confidence, but the negativity doesn't help. The players are not getting on the ball." - http://www.guardian....hodgson-support

Lenke til kommentar

Skjønner godt det Benitez sa å han har mange gode kommentarer, som jeg selv tok til meg. At det ikke er noe vits i å rakke ned på Benitez under kamp men heller støtte gutta som spiller opp, alt for mye av tiden blir brukt til å rakke ned på Benitez.

Blir bare skuffet vis Abramovits sparker Benitez som det går rykter om, å heller la han sitte til sesongen er over.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...