Emils. Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Han er heldig med byttene om dagen. Synd at FT ikke klarer å score på de tre gigantiske sjansene han har. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 En byttehandel jeg kunne sett for meg til sommeren, nei jeg snakker ikke om Falcao - Torres ( For den vil jeg ikke ha uansett), men syntes Mourinho - Benitez kunne blitt en fin handel! Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 En byttehandel jeg kunne sett for meg til sommeren, nei jeg snakker ikke om Falcao - Torres ( For den vil jeg ikke ha uansett), men syntes Mourinho - Benitez kunne blitt en fin handel! Vil ha Torres ut jeg, så kan vi satse på Ba og Lukaku, Torres har vært uvenn med ballen altfor lenge nå, så igår hvordan han bommer på store sjanser og han klarer jo ikke å stokke om beina når han skal drible jo,. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Vil ha Torres ut jeg, så kan vi satse på Ba og Lukaku, Torres har vært uvenn med ballen altfor lenge nå, så igår hvordan han bommer på store sjanser og han klarer jo ikke å stokke om beina når han skal drible jo,. Greit han kan forsvinne, men kan ikke se for meg en byttehandel med Torres og Falcao, føler at Falcao på en eller annen måte kommer til å floppe. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Spørs om vi finner noen som gidder å betale den latterlige syke lønna hans. Så ser ikke at han drar, med mindre vi betaler lønnen hans så og så lenge. Men da er det like så greit å la han bli. Får neppe særlig mye for han. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Spørs om vi finner noen som gidder å betale den latterlige syke lønna hans. Så ser ikke at han drar, med mindre vi betaler lønnen hans så og så lenge. Men da er det like så greit å la han bli. Får neppe særlig mye for han. Det er sant, da er vi stock med han i 3,5 år til ihaaa.. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Chelsea Statto @ChelseaStatto 17 — Juan Mata is @ChelseaFC's top scorer in all competitions this season with 17 goals. Fernando Torres is up next with 15. #CFC Han har hatt en helt ok sesong. Problemet er at han ikke har en sesong verdt 50m pund, noe han mest sannsynlig ikke kommer til å få heller. Har ikke noe problem med at han blir så lenge noen kommer inn og Torres aksepterer at han ikke kan være førstevalget. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Football__Tweet @Football__Tweet Chelsea have earned 25 points from 14 matches under Benitez, 1 point more than Di Matteo managed from 2 fewer games. #BenítezIn #BenítezOut Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Kjipt for Rafa i dag. Fikk ikke akkurat noen stor hjelp av spillerne sine. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Poenget med denne tråden er egentlig? 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Diskutere Rafa Benitez, et veldig aktuelt tema for tiden. Er enig med at spillerne skal ta hovedskylden for tapet idag. Den eneste som viset noe som lignet på viljen i fra forrige sesong var Cahill. Allikevel føler jeg ikke Rafa leverer noen god søknad for forlenget kontrakt, noe jeg tviler på han selv har lyst på. Når vi skulle jage mål så fjernet han så og si hele midtbanen som gjør det hele mye vanskeligere. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Jason @jayblues8 In his time at Liverpool(2004-2010), Rafa Benitez's PL away record against the big teams(CFC, MUFC & AFC then) reads - P18 W2 D3 L13. #CFC Nice. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Men var det ikke Rafa som satte en stopper for den fem år lange statistikken til Chelsea uten hjemmetap? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Men var det ikke Rafa som satte en stopper for den fem år lange statistikken til Chelsea uten hjemmetap? Morsomt! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Var vel en av de 2 han vant da. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Han kom til OT og vant 1-4 i 2009. *grøss* At han generelt sett har en svak borterekord mot topplagene er vel ingen overraskelse? Hvor mange andre managere i PL har en særlig bedre rekord? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Han kom til OT og vant 1-4 i 2009. *grøss* At han generelt sett har en svak borterekord mot topplagene er vel ingen overraskelse? Hvor mange andre managere i PL har en særlig bedre rekord? Aner ikke. Fant den på Twitter og ble litt overrasket da han visstnok var så utrolig fantastisk i Liverpool. Men han var vel god på hjemmebane da antar jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 (endret) Den statestikken kan ikke stemme. Endret 24. februar 2013 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Den statestikken stemmer ikke. Åja, da så. Spør han om en kilde nå, så får vi se om han svarer. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Jason @jayblues8 @Aleksmy Wrong? I checked through the records from 04/05 season till 09/10 season. And it doesn't lie. Hva mener du er galt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå