Gå til innhold

Mr. Rafa's corner | Newcastle manager

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Anbefalte innlegg

Ser for meg at Roman er mer interessert i trofeer enn noe annet. Han er fornøyd så lenge klubben fortsetter å vinne ting. Det er mange gode lag med i EL i år, så konkurransen der er tøff. Hvis man ser kun på det sportslige, hvorfor skal han sparke Rafa hvis Chelsea som første engelske klubb vinner EL?

Kommer an på hvordan han gjør det i PL i tillegg vil jeg tro. Med tanke på at det er CL han er interessert i, ikke EL.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det er sant. Da burde han få nok få forlenget kontrakt siden han bare ikke er oppegående nok til å forstå hva han selv har gjort.

Men det er bare å se på merittlista hans. Selv om han er en klovn, så er han flink til å vinne trofeer hvis han får litt tid.

Kommer an på hvordan han gjør det i PL i tillegg vil jeg tro. Med tanke på at det er CL han er interessert i, ikke EL.

Hva er en realistisk målsetting i PL i Romans øyne?

Lenke til kommentar

Ser for meg at Roman er mer interessert i trofeer enn noe annet. Han er fornøyd så lenge klubben fortsetter å vinne ting. Det er mange gode lag med i EL i år, så konkurransen der er tøff. Hvis man ser kun på det sportslige, hvorfor skal han sparke Rafa hvis Chelsea som første engelske klubb vinner EL?

Jeg tror ikke Roman vil gi Rafa tid til å bygge det laget som evt. kan herje dag ut og dag inn. Roman ønsker en trener som sikkert er mer respektert blant Chelsea spillerne. Jeg håper også at Roman faktisk ser at vi finnes og at en trener som nekter å si unnskyld faktisk ikke får være trener i klubben. Chelsea vil ikke overleve uten støtten fra supporterne. At Rafa KAN vinne EL og FA cupen er mulig. Vi får gi det litt tid og se hvordan vi ligger an om en måneds tid. Men akkurat nå ser det svart ut.

Lenke til kommentar

Antar jeg bare har en høyere standard enn deg da. Jeg vil ikke ha en klovn som manager.

Det er det vel de færreste som vil ha, men kan man egentlig klage så lenge man får gode resultater?

Jeg tror ikke Roman vil gi Rafa tid til å bygge det laget som evt. kan herje dag ut og dag inn. Roman ønsker en trener som sikkert er mer respektert blant Chelsea spillerne. Jeg håper også at Roman faktisk ser at vi finnes og at en trener som nekter å si unnskyld faktisk ikke får være trener i klubben. Chelsea vil ikke overleve uten støtten fra supporterne. At Rafa KAN vinne EL og FA cupen er mulig. Vi får gi det litt tid og se hvordan vi ligger an om en måneds tid. Men akkurat nå ser det svart ut.

Det skjønner jeg. Roman burde absolutt høre på fansen iblant. Men hvem ser du på som en realistisk erstatter da? En som kan komme inn og levere resultater umiddelbart?

Lenke til kommentar

Det er det vel de færreste som vil ha, men kan man egentlig klage så lenge man får gode resultater?

Ja, det mener jeg. Hvem vet hvordan det går om han får en 5-årskontrakt. Det kan godt hende at han gjør en knall jobb og at fansen roer seg og kanskje til og med vil støtte han etterhvert. Men akkurat nå så ser jeg ikke for meg at det kommer til å skje i det hele tatt. Derfor så vil jeg at Rafa bare skal være det han har blitt ansatt til å være. Midlertidig.

Lenke til kommentar

Ja, det mener jeg. Hvem vet hvordan det går om han får en 5-årskontrakt. Det kan godt hende at han gjør en knall jobb og at fansen roer seg og kanskje til og med vil støtte han etterhvert. Men akkurat nå så ser jeg ikke for meg at det kommer til å skje i det hele tatt. Derfor så vil jeg at Rafa bare skal være det han har blitt ansatt til å være. Midlertidig.

Joda, men hvor mange managerne tror du har lyst på Chelsea-jobben til sommeren? Jeg vil tro at de færreste er motivert til det med tanke på managerhistorikken til klubben siden Roman tok over. Tror Chelsea har mer vondt av å bytte managere i ny og ne enn om Rafa får ny kontrakt. Om Rafa får fortsette så blir det i hvert fall litt stabilitet i ledelsen. Det tror jeg Chelsea hadde hatt godt av.

Lenke til kommentar

Mourinho er en slu rev. Han har vel sagt at han fortsatt liker Chelsea? I tillegg har han sagt at han har masse respekt for Fergie og United, og at det er drømmejobben. Umulig å vite hva han gjør, men jeg er overbevist om at han forlater Real til sommeren.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Jeg vet ikke, jeg. Men jeg har ikke lyst til å vinne EL/CL som Chelsea anno 2012 gjorde, jeg vil ikke ha Mourinho som manager, selv om han skulle vinne både PL og CL i løpet av en femårsperiode, og jeg vil ikke ha en manager som fremstår som en "klovn" utad.

Lenke til kommentar

Det skjønner jeg. Roman burde absolutt høre på fansen iblant. Men hvem ser du på som en realistisk erstatter da? En som kan komme inn og levere resultater umiddelbart?

Jose Mourinho. Om han skal komme må Roman virkelig overlate mye til han, noe jeg håper. Jose er en manager alle Chelsea fansen vil ha og han vil få fullstøtte fra dag 1. Den perioden han har vært borte fra klubben har han ikke annet enn å fortsette å skryte av Chelsea, noe som varmer.

Om Mourinho ikke kommer er jeg mer usikker på hvem jeg ønsker. Alt annet enn Rafa.

Lenke til kommentar

Hvordan er det relevant? Suarez, JT og Tevez er klyser. Rafa er bare en klovn, det er der forskjellen ligger. Yaya sier jeg ikke nei takk til.

Hvem vil du heller ha inn da?

Samme som alle andre Chelsea fans, Mourinho, men tviler på at han kommer, mye som må klaffe for at han skal få jobben, når det er sagt så hadde det vært spennende å se hva Moyes eller Klopp hadde fått til, men de kommer ikke til å forlate klubbene deres vil jeg tro. Får se hva som skjer til sommeren, kanskje Pellegrini, D.Simone?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...