Latias Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Så hvis United kjøper Suarez, JT, Tevez og Toure så er det bare kult? Hvordan er det relevant? Suarez, JT og Tevez er klyser. Rafa er bare en klovn, det er der forskjellen ligger. Yaya sier jeg ikke nei takk til. Man skulle ha trodd det, men nei, er ikke no vits å forlenge kontrakten med han, også når det går dårlig igjen rundt okt-nov forså sparke han og ansette en ny midlertidlig trener.. Rafa er ikke 1førstevalget til Roman, og heller ikke fansen sin.. Hvem vil du heller ha inn da? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Hvordan er det relevant? Suarez, JT og Tevez er klyser. Rafa er bare en klovn, det er der forskjellen ligger. Yaya sier jeg ikke nei takk til. Poenget er at de er upopulære hos dere, som også Rafa er hos oss på grunn av tingene han har sagt. Kan ikke ha en manager som har 0 respekt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Man oppnår respekt gjennom hardt arbeid og suksess. Hvis Rafa vinner to trofeer denne sesongen under omstendighetene han har jobbet i, så fortjener han nesten en ny kontrakt. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Han fortjener ingenting. Han har blitt hyret inn som en midlertidig manager og så langt vi vet har han ikke blitt lovet noen form for utvidelse. Han har i tillegg satt seg i en posisjon hvor hardt arbeid og suksess ikke vil føre til et snev av mer respekt i fra fansen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Jeg vet at han sa masse rart om Chelsea-fansen da han var i Liverpool, men dette er garantert noe han ikke mente innerst inne. Hadde nok mer med rivaliseringen mellom klubbene på den tiden å gjøre. Fortjener ikke alle mennesker en ny sjanse? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Enkelte broer brenner man når man sier ting. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Han prøver å bygge de broene nå da. Hvis Chelsea greier å vinne minst ett trofé med den tynne stallen og den tette kampplanen de har, da har Rafa gjort en fantastisk innsats. Kjipt om Chelsea-fansen dømmer ut ifra trynefaktor. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 (endret) Rafa får aldri ny kontrakt, aldri. Det er større sjansen for at dovre faller enn at Rafa Benitez er trener 2013/2014 sesongen. At det skjer går over så mange lik som det faktisk er mulig å gå over. Det er faktisk verre at Rafa får forlenget kontrakten sin enn at Suarez blir kaptein i United, og itillegg gifter seg med Evra. Endret 20. februar 2013 av Emils. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Tror du Roman lar seg påvirke av fansen da? Har han noen gang gjort det? For meg virker det som at han kjører sitt eget løp. Hvis han ser at Rafa gjør en god jobb, da blir jeg ikke overrasket om han får en ny kontrakt. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Fantastisk innsats? Når var det du endret mening i fra at det var skandaløst at vi ikke hadde vunnet et eneste av 7 mulige trofeer til det der? Og så klart har det noe å si hvem det er som sitter i managerstolen. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Haha, hvis du er representativ for Chelsea-fans rundt i verden Emils., så er dere jaggu meg en patetisk gjeng. 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Tror du Roman lar seg påvirke av fansen da? Har han noen gang gjort det? For meg virker det som at han kjører sitt eget løp. Hvis han ser at Rafa gjør en god jobb, da blir jeg ikke overrasket om han får en ny kontrakt. Nei, han bryr seg sikkert ikke om hva folk mener. Det har han aldri gjort. Kloffsk: Jeg mener at en fra Liverpool gjengen ikke bør uttale seg om hvilken fans som er mest patetisk. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Fantastisk innsats? Når var det du endret mening i fra at det var skandaløst at vi ikke hadde vunnet et eneste av 7 mulige trofeer til det der? Og så klart har det noe å si hvem det er som sitter i managerstolen. Det er fortsatt latterlig å tenke på alle trofeene Chelsea har rotet bort i år. Community Shield, Supercupen, VM, ligacupen, CL og PL. Det er seks trofeer, de fire første burde strengt tatt ha blitt vunnet. Men hvis Rafa greier å motivere gjengen, spillerne blør for drakten og Chelsea ender opp med et trofé eller to i mai; da bør man greie å innrømme at Rafa har gjort en god innsats under forholdene. Nei, han bryr seg sikkert ikke om hva folk mener. Det har han aldri gjort. Så du blir ikke overrasket om Rafa fortsatt sitter i stolen til høsten? Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Kloffsk: Jeg mener at en fra Liverpool gjengen ikke bør uttale seg om hvilken fans som er mest patetisk. Utdyp gjerne! 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Det er fortsatt latterlig å tenke på alle trofeene Chelsea har rotet bort i år. Community Shield, Supercupen, VM, ligacupen, CL og PL. Det er seks trofeer, de fire første burde strengt tatt ha blitt vunnet. Men hvis Rafa greier å motivere gjengen, spillerne blør for drakten og Chelsea ender opp med et trofé eller to i mai; da bør man greie å innrømme at Rafa har gjort en god innsats under forholdene. Klart en skal erkjenne at han gjør en god jobb når han gjør det, men det er forskjell på det og på å gjøre noe som han aldri har blitt lovet. Og han gjør det ikke noe bedre selv når han ikke greier å si unnskyld til egen fans en gang, men bare bortforklarer alt. Hadde han gjort det hadde jeg sett veldig annerledes på han enn det jeg gjør nå. Utdyp gjerne! Nei. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Så du blir ikke overrasket om Rafa fortsatt sitter i stolen til høsten? Jo, på en måte. Jeg tror ikke Roman er fornøyd med hva som har blitt vist utpå banen i flere kamper nå. Mistet 2-0 ledelser mot motstand vi skal valse over. Innsats i kun 1 omgang. Mye rot. Spillere (ut ifra ryktene) som er missfornøyd med måten vi spiller fotball på. Utdyp gjerne! Ønsker ikke å dra denne tråden mer off-topic. Det temaet har vært oppe hundre ganger her inne. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Klart en skal erkjenne at han gjør en god jobb når han gjør det, men det er forskjell på det og på å gjøre noe som han aldri har blitt lovet. Og han gjør det ikke noe bedre selv når han ikke greier å si unnskyld til egen fans en gang, men bare bortforklarer alt. Hadde han gjort det hadde jeg sett veldig annerledes på han enn det jeg gjør nå. Kanskje han ikke forstår alvoret i saken da? Ikke alltid at folk involvert i fotballen er de mest oppegående som finnes. Kan hende han ser på hele den hendelsen som en bagatell. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Kanskje han ikke forstår alvoret i saken da? Ikke alltid at folk involvert i fotballen er de mest oppegående som finnes. Kan hende han ser på hele den hendelsen som en bagatell. Ja, det er sant. Da burde han få nok få forlenget kontrakt siden han bare ikke er oppegående nok til å forstå hva han selv har gjort. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Jo, på en måte. Jeg tror ikke Roman er fornøyd med hva som har blitt vist utpå banen i flere kamper nå. Mistet 2-0 ledelser mot motstand vi skal valse over. Innsats i kun 1 omgang. Mye rot. Spillere (ut ifra ryktene) som er missfornøyd med måten vi spiller fotball på. Ser for meg at Roman er mer interessert i trofeer enn noe annet. Han er fornøyd så lenge klubben fortsetter å vinne ting. Det er mange gode lag med i EL i år, så konkurransen der er tøff. Hvis man ser kun på det sportslige, hvorfor skal han sparke Rafa hvis Chelsea som første engelske klubb vinner EL? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå