Gå til innhold

Mr. Rafa's corner | Newcastle manager

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Grei jobb av Rafa idag. Helt kurrant å spare Aquilani i en så fysisk kamp.

Litt naivt å tro at N'gog kan være alene på topp fra start.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
#2 - HVEM skal inn om Rafa går? Hiddink er eneste jeg kan tenke meg som kunne ført Liverpool videre. Mourinho? Please. Mannen er en overvurdert manager, enda han har gjort mye bra så er han for det meste en mann med talekunster.

Dersom Rafa ryker, for all del, la oss slippe Mourinho. Mannen legger jo opp til den kjedeligste fotballen som finns.

Det er min mening hvertfall. Håper for øvrig at Rafa blir. Ryker han, så ryker det siste mennesket i de høyere rekker (ledelsen) som fortsatt har sunn fornuft og peiling på fotball.

Endret av Wikipedersen
Lenke til kommentar

Eneste eg lurer på er: Hva vil da skje med denne tråden? Nytt navn? Ny tråd?

Spennende tider i vente!

Vil tro Benitez har en god deal hvis han får fyken. Så min mistanke er at han ikke vil si opp av nettopp den grunn. Tror mange hadde gitt staven til en annen vandrer hvis deres valg gjennom tidene fører en klubb såpass langt ned som er tilfellet akkurat nå.

Men man holder ut mye om man har cash i vente...

Lenke til kommentar

Christian Purslow har jo gått ut og sagt at Rafa sitter trygt. Er vell sagt at det vil koste rundt £20 mill å sparke ham fra den gjeldene avtalen.

Personlig mener jeg det er et sunnhetstegn at en "ny" direktør kan komme ut og avkrefte rykter på denne måten, spesielt med eier forholdet i tankene.

At vi tenker lengre enn nesetippen.

Guillem Balague skrev jo tidligere at Benitez holder på med et langsiktig prosjekt i Liverpool. Og har bla sagt nei til Real Madrid ikke mindre enn 4 ganger siden han kom til Anfield. Han var også tilbud en lønn, og et managerbudsjett som var som en våt drøm.

Det later til at Benitez hadde 2 premisser for å forsette, at han fikk innflytelse i akademiet, samt at Torres måtte forsette i klubben. (vistnok 70 £mill bud fra City i sommer)

Det skal ivertfall ikke stå på viljen til manageren slik jeg ser det, her er det dedikert.

Så kan vi jo diskutere i opp og mente om han er god nok, han har ivertfall min tilitt.

Lenke til kommentar

Han er ikke fullt så stor i kjeften som de skotske trenerene, og har en annen personlighet, alikevell ser det ut som han klarer å bringe budskapet ut til spillerene, og det er da det som teller.

Må si et av de mest spessielle øyebikkene med Benitez, var når han dukket opp på en minnemarkering en liten stund før "Fields of Anfield Road" skulle relanseres med ekstraverset om The 96.

Ingen forventet at han kom der, jeg tror han har forstått hva som er viktig i Liverpool og for fansen, og med Sammy på laget er midt i The Liverpool Way.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Slik liker jeg og så, men liker ikke Rafa's start 11'r for tiden.

Å spille med en spiss går kjempebra med Torres, men ikke med N'gog\Kuyt alene.

1.omgangen og Evertonkampen er et bevis på det.

Lenke til kommentar

Dette så vi vell i store deler av fjor året også, no suprise there.

Når Torres er ute mangler vi 1 god spiss, det var derfor jeg hadde det på ønskelisten i sommer. Tror ikke Kuyt/Babel, Babel/Ngog, Kuyt/Ngog hadde forandret så mye. Voronin er helt uaktuelt, men det hadde vist ikke gjort noe om han spilte, eller hadde vi tapt da?

Jeg mener seriøst spillerene også må ta litt ansvar snart.

Så ikke kampen, men tipper de lå og stanget ved 16-meteren som vanlig? Alt er ikke Rafa sin feil.

Lenke til kommentar

Lå for det meste og stanget ved 16-meteren, ja. Iallefall periodevis og Kalinic hadde faktisk en gigantisk mulighet til å vinne kampen for Blackburn på overtid. I det store og det hele så er det manageren som må ta ansvar når laget spiller dårlig. Det var nærmest ingen bevegelse foran ball når Blackburn lå kompakte og generelt så virker dere planløse i angrepspillet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ryktes fra Stan ''The Man'' Collymore at Steven og Jamie har mistet respekten og troen på Rafa. Og igjen har betingselskapene gode odds på at Rafa får fyken(hadde vel det samme i fjor på dette tidspunketet)

Dog Rafa er fredet av eierene, så ser det muligens svart ut.

Lenke til kommentar

Hvis det er tilfellet at Rafa ikke har tillit blant spillerne har vi et ganske stort problem, og selv om jeg fortsatt tror Rafa kan ta oss til flere trofeer i framtiden så bør det vurderes å gjøre noe dersom spillerne ikke lenger har tro på han og hans arbeid.

Håper dette bare er rykter, men når man har sett Gerrard osv. i det siste er det lett å tro at det er noe i dette...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...