Aleks Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Les igjennom tråden her så forstår du hva han har gjort for å få den mottagelsen og at RDM har lite med det å gjøre, selv om det også var upopulært. Gidder ikke å ha den samme diskusjonen om og om igjen. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Ser vi på de 3 siste kampene så har vi 9-1 i målforskjell selvom dette er mot dårligere lag så gjør han noe riktig, men det virker som om det ikke skjer no før de har spilt 40-50 min med fotball, og MASSE støttepasninger bakover..Men uansett det jeg har vært fornøyd med er byttene til Rafa i de siste kampene, selvom de kommer litt sent av og til. Utenom Bertrand igår,. Men vi må ikke glemme at Luiz og JT har vært ute med skade, Hazard i karantene, Mikel og Moses i Afrika. Dette har mye å si, de kampene vi har spilt med Ramires og Lampard på midtbanen har vi spilt dåårlig. Men vi så igår f.eks hvordan Luiz herja på midtbanen, dette har jeg savna fra Lamps og Ramires, og nå som Mikel er tilbake får vi en enda bedre midtbane som skaper mer trygghet bakover. I tillegg er JT tilbake som er tryggheten sjøl bak der. Offansivt så syns jeg vi mangler bredde i spillet vårt, og med Moses tilbake i troppen så får vi det. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Gjør mye riktig? Jeg er sikker på at du kunne blitt satt til å være trener i de kampene og gått ut med seire. Problemet kommer når vi skal møte City til helgen og Benitez setter opp et lag hvor Terry er benket og Fernando Torres starter. I tillegg til at byttene som gjøres for å jage et mål er Bønna (hvorfor i helvete brukes han i det hele tatt?) blir satt inn for Mata og Bertrand/Ferreira kommer inn for Hazard/Oscar. I tillegg skjer dette i det 80ende minutt, da kampen er så godt som kjørt og har ingen påvirkning på kampen. At dere ikke ser hvorfor Benitez er så dårlig likt på Stamford Bridge beviser bare at dere overser alt som er vesentlig i denne diskusjonen. Den mannen kan vinne PL, FA cupen og CL. Han vil aldri, og jeg gjentar, aldri bli velkommen på Stamford Bridge. Nå slipper jeg heldigvis å ta hensyn til at noe av dette skal skje. Da Benitez vil aldri, og jeg gjentar, aldri klare å vinne FA cupen. Han må da ha flere kamper på rad hvor vi faktisk presterer og det er umulig. Under Mourinho hadde slike ting aldri vært et problem. For han hadde spillerne respekt og det så man på banen, i kamp etter kamp. Innsatsen, viljen og spillet vi har i dag er rett og slett latterlig dårlig. Mtp. at vi har en av de råeste angrepsrekkene. Mata, Hazard og Oscar er gode nok til å spille for hvilket som helst lag. At vi virkelig ikke klarer å bruke potensiale deres er bare idiotisk. Benitez brukte ørten kamper på å bruke Oscar fast. Gud så mye vi har mistet på det. For å summere: Benitez er ikke misslikt for at han tok over etter RdM, han er ikke bare hatet for å være hatet og han er ikke misslikt for at han var i LFC. Latias: Når du skrev "gamle Chelsea" så var det ikke lett å skjønne at du mente Chelsea for 3 kamper siden... "Gamle Chelsea" er ofte betegnelsen på Jose Mourinho, hvor Stamford Bridge var et fort og hvor Rafa Benitez var så langt unna klubben. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Gamle Chelsea ser jeg på som tiden før Roman tok over klubben. Men man må vel ha vært supporter før den tid for å bruke den definisjonen, for de fleste jeg kjenner bruker som oftest Mourinho-eraen som gamle Chelsea - og de ble supportere etter at klubben ble rik. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Det har strengt tatt lite å si når de ble supportere så lenge man støtter og elsker klubben uansett hva. Det er da vitterlig ikke noe forskjell på de Chelsea supporterne som kom til etter Roman kontra de United supporterne født etter 1990 som omtrent ikke vet hva motgang for en klubb er. Klubber får supportere når det er medgang, og mister når det er motgang. De virkelig supporterne holder med klubben dag ut og dag inn, samme hva. Det er helt tydelig at mange sitter med et inntrykk av at det kun er Arsenal som har rene supportere ettersom klubben ikke har basert sin historie på totalt dominans eller penger. 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 (endret) Gamle Chelsea ser jeg på som tiden før Roman tok over klubben. Men man må vel ha vært supporter før den tid for å bruke den definisjonen, for de fleste jeg kjenner bruker som oftest Mourinho-eraen som gamle Chelsea - og de ble supportere etter at klubben ble rik. Det er jo veldig subjektivt. For noen vil gamle Chelsea være Chelsea med RDM og Eddie Newton som spillere, Chelsea i etterkrigstiden, eller for mange nye fans Chelsea før Roman Abramovitj eller Chelsea under Mourinho. Akkurat som at for noen United supportere er det gamle United det laget som var før SAF, mens for andre vil det være mens Van Nistelrooy og Solskjær spilte. Altså et veldig vagt uttrykk. Endret 18. februar 2013 av Aleks Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 (endret) Det har strengt tatt lite å si når de ble supportere så lenge man støtter og elsker klubben uansett hva. Ja men Chelsea supportere støtter ikke klubben sin fordi en midlertidig manager sa noe nedsettende om supporterne for fem(?) år siden. Det er ganske patetisk hvor nærtagende man skal være, og det er ganske dårlig av en gjeng påståtte supportere å ikke klare å støtte sitt eget lag på hjemmekamper men isteden bruke tid på å sutre om en midlertidig manager. Rafa fikk tydeligvis rett i sin karakteristikk av chelsea-supportere. Det er kanskje derfor det skapte så store reaksjoner. Endret 18. februar 2013 av Reg2000 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Forskjell på å ikke støtte laget, og å ikke støtte en manager. Ganske stor faktisk. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 (endret) Gjør mye riktig? Jeg er sikker på at du kunne blitt satt til å være trener i de kampene og gått ut med seire. Problemet kommer når vi skal møte City til helgen og Benitez setter opp et lag hvor Terry er benket og Fernando Torres starter. Det er en grunn til at Rafa leder en PL-klubb og du sitter på gutterommet bak et tastatur Endret 18. februar 2013 av Termo 5 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Så klart. Jeg har ikke trenerlisens engang. Jeg bare uttaler meg om det jeg ser.. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 (endret) Emils: Jeg sa han gjøre NOE riktig, og da tenkte jeg KUN på de 3 siste kampene,. Men jeg også liker ikke Rafa, pga hans fortid, fordi han tok over RDM, fordi han slenger innpå Bønna, han gjør noen rare bytter, venter for lenge med byttene..Og fordi det er bare helt feil at han skal lede Chelsea. Endret 19. februar 2013 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 – Laget var praktisk talt ute av Champions League, i fritt fall i ligaen og hadde akkurat fått juling i den europeiske supercupen, fortalte han. – Det er begrenset hvor mye en midlertidig manager kan gjøre midt i sesongen. - http://www.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/benitez-om-chelseas-posisjon-det-er-ikke-min-feil-3991967.html Nice måte å motivere laget, Rafa! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Laget var et synkende skip? Prater han om laget som lå 4p bak United, var fortsatt med i COC og skulle til klubb-VM for å sikre seg et enkelt trofé? Håper for hans del at det kun er en dårlig oversetting, ellers fremstår han som en skikkelig klovn. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Det stemmer jo, da. Chelsea hadde 2 seire på de siste 8 kampene, og var så godt som ute av CL. Kan forøvrig ikke huske at Rafa noen gang har vært selvkritisk. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Burde Rafa få ny kontrakt hvis han greier å vinne FA-cupen og/eller Europa League? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 (endret) Burde Rafa få ny kontrakt hvis han greier å vinne FA-cupen og/eller Europa League? Har du ikke skjønt at alle vil ha han ut? Og jeg tviler på at vi vinner FA cupen eller EL.. Endret 20. februar 2013 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Har du ikke skjønt at alle vil ha han ut? Og jeg tviler på at vinner FA cupen eller EL.. Når alt kommer til alt, er det ikke suksessen på banen som teller? Synes han fortjener ny kontrakt hvis han greier å ta minst ett trofé i år. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Når alt kommer til alt, er det ikke suksessen på banen som teller? Synes han fortjener ny kontrakt hvis han greier å ta minst ett trofé i år. Man skulle ha trodd det, men nei, er ikke no vits å forlenge kontrakten med han, også når det går dårlig igjen rundt okt-nov forså sparke han og ansette en ny midlertidlig trener.. Rafa er ikke 1førstevalget til Roman, og heller ikke fansen sin.. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Når alt kommer til alt, er det ikke suksessen på banen som teller? Synes han fortjener ny kontrakt hvis han greier å ta minst ett trofé i år. Så hvis United kjøper Suarez, JT, Tevez og Toure så er det bare kult? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå