Gå til innhold

Mr. Rafa's corner | Newcastle manager

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rafa sitter trygt? Roman har innsett at han ikke kan sparke managere i hytt og pine?

Det har han neppe forstått, men han har vel skjønt at det ikke er så lett å bytte enda en gang midt i sesongen. Jeg tror Chelsea skal slite med å få tak i en topp manager til sommeren, da de fleste har begynt å skjønner hvor råtten klubben er. Det spiller ingen rolle hvor mye penger de har til å kjøpe spillere når manageren ikke får lov til å bygge eget lag og må ta ansvaret for Roman og kompisenes feil.

Blir overrasket om Rafa vil fortsette og om han får lov til det etter sommeren.

Endret av Reg2000
Lenke til kommentar

Håper han blir sittende. Rafael må få forme sitt eget lag. Ut med vrakgods som Lampard og Sturridge, og inn med nytt blod.

Ironisk nok har vel Lampard kanskje vært den beste spilleren i Chelsea etter Benitez kom, og Sturridge har ikke akkurat gjort seg bort i Liverpool heller.

Tror Rafa innser at han ikke blir sittende lenge. Det burde han i alle fall.

Lenke til kommentar

Nei, ironi på nett er ikke lett - og jeg pleier å slenge på en [/ironi] på slutten om jeg mener det missforståes..

Som United-supporter, så gjør det meg ingenting om Lamps kommer til oss etter sesongen. Han har vist at han holder nivået og vell så det i det siste.. :)

Lenke til kommentar

Nivået til Lamps går veldig fort opp og ned, og det går som regel opp under kritikk eller oppmerksomhet i media. Husker forrige sesong var han under massiv kritikk om mange som mente han var ferdig. Han svarte med en hat-trick i neste kamp. Vi ser noe av det samme nå, i tillegg til at han er ute etter rekorden. Legg til flere skader og høy lønn er det ikke så veldig galt, selv om jeg veldig gjerne skulle likt å ha han i klubben.

Lenke til kommentar

Lamps er vel en typisk spiller man burde ha i klubben etter endt karriere også. Han har spilt toppfotball i 15 år, har spilt under flere store managere (selv når du ser bort i fra Benitez), og han er vel kjent for å være en av de smarteste spillerne i Premier League. Det lyser jo jobb i kulissene av CVen hans - og jeg skjønner ikke at Chelsea tar seg råd til å miste ham.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...