Latias Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Rafa sitter trygt? Roman har innsett at han ikke kan sparke managere i hytt og pine? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Ser ut til at vi må falle utenfor topp 4 for at han skal bli sparket. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Håper han blir sittende. Rafael må få forme sitt eget lag. Ut med vrakgods som Lampard og Sturridge, og inn med nytt blod. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 (endret) Rafa sitter trygt? Roman har innsett at han ikke kan sparke managere i hytt og pine? Det har han neppe forstått, men han har vel skjønt at det ikke er så lett å bytte enda en gang midt i sesongen. Jeg tror Chelsea skal slite med å få tak i en topp manager til sommeren, da de fleste har begynt å skjønner hvor råtten klubben er. Det spiller ingen rolle hvor mye penger de har til å kjøpe spillere når manageren ikke får lov til å bygge eget lag og må ta ansvaret for Roman og kompisenes feil. Blir overrasket om Rafa vil fortsette og om han får lov til det etter sommeren. Endret 4. februar 2013 av Reg2000 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Håper han blir sittende. Rafael må få forme sitt eget lag. Ut med vrakgods som Lampard og Sturridge, og inn med nytt blod. I see what you did there... Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 United-supporter - burde kanskje lagt til det. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Nå ble jeg forvirret. Hvordan havnet denne i mine innlegg? Kan ikke huske å ha postet i denne tråden. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Nå ble jeg forvirret. Hvordan havnet denne i mine innlegg? Kan ikke huske å ha postet i denne tråden. Jeg renger med noen har flyttet en av dine poster fra en annen tråd hit. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Nå ble jeg forvirret. Hvordan havnet denne i mine innlegg? Kan ikke huske å ha postet i denne tråden. Flyttet over en hel god del Rafa-innlegg fra puben og over hit, det er nok grunnen. http://www.hasrafabeensacked.com/ Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Ikke jeg heller. Jeg tipper en veileder eller mod (Latias?) har splittet ut fra Chelsea-tråden Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Det ville jo vært fantastisk dersom Roman NÅ bestemmer seg for å la treneren sitte i en god stund Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Håper han blir sittende. Rafael må få forme sitt eget lag. Ut med vrakgods som Lampard og Sturridge, og inn med nytt blod. Ironisk nok har vel Lampard kanskje vært den beste spilleren i Chelsea etter Benitez kom, og Sturridge har ikke akkurat gjort seg bort i Liverpool heller. Tror Rafa innser at han ikke blir sittende lenge. Det burde han i alle fall. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Ironisk nok har vel Lampard kanskje vært den beste spilleren i Chelsea etter Benitez kom, og Sturridge har ikke akkurat gjort seg bort i Liverpool heller. Tror nok at det var poenget til Sovehest, brukte bare ironi til å formidle det. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Tror nok at det var poenget til Sovehest, brukte bare ironi til å formidle det. Daså. Ikke alltid like enkelt å se det på internett, og i hvertall når jeg ikke aner hvilket lag vedkomne holder med. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Nei, ironi på nett er ikke lett - og jeg pleier å slenge på en [/ironi] på slutten om jeg mener det missforståes.. Som United-supporter, så gjør det meg ingenting om Lamps kommer til oss etter sesongen. Han har vist at han holder nivået og vell så det i det siste.. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Nivået til Lamps går veldig fort opp og ned, og det går som regel opp under kritikk eller oppmerksomhet i media. Husker forrige sesong var han under massiv kritikk om mange som mente han var ferdig. Han svarte med en hat-trick i neste kamp. Vi ser noe av det samme nå, i tillegg til at han er ute etter rekorden. Legg til flere skader og høy lønn er det ikke så veldig galt, selv om jeg veldig gjerne skulle likt å ha han i klubben. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Lamps er vel en typisk spiller man burde ha i klubben etter endt karriere også. Han har spilt toppfotball i 15 år, har spilt under flere store managere (selv når du ser bort i fra Benitez), og han er vel kjent for å være en av de smarteste spillerne i Premier League. Det lyser jo jobb i kulissene av CVen hans - og jeg skjønner ikke at Chelsea tar seg råd til å miste ham. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 (endret) Absolutt. Ligger nok et managerpotensiale i han, men det hjelper ikke når han vil fortsette fotballkarrieren sin. Endret 5. februar 2013 av Aleks Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Ryktes at Rafa er ferdig i dag hvis det ikke blir seier. Da vet jeg i hvert fall hvem jeg holder med. Heia Chelsea! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Han burde gått etter Newcastle. Burde vinne i dag. Om vi taper er det en vinn - vinn situasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå