Emils. Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 (endret) Greit å få bekreftet av Rafa at han ikke satt innpå JT fordi han ikke hadde tid. Så slipper vi å tenke på det lenger. Endret 30. januar 2013 av Emils. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Nå gikk det ikke bra med RDM mot slutten, men han hadde CL mot Juventus og Shaktar. Rafa og Chelsea blir herset med av 3. divisjonsmotstand. Forventer også mer når vi har fått inn en fungerende spiss og. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 For en gangs skyld har Roman min støtte til å gjøre det han kan best. Håper at Benitez og Torres er det siste av scousere vi ser på Stamford Bridge. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Di Matteo er en legende i klubben, Rafa gjorde ikke annet enn å drite ut Chelsea-fansen da han var i Liverpool. I tillegg ledet RDM klubben til CL-suksess, Rafa blir pissa på av alle mulige klubber (QPR, Southampton, Swansea, Reading, fuckings Brentford). Ikke ofte jeg støtter Chelsea-fansen, men her skjønner jeg frustrasjonen deres. Fortsetter Rafa så er det absolutt ingen garantier om CL-spill neste sesong. Mannen er en forbanna vits. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Måtte han få permanent kontrakt. 3 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Amen. Du oppsummerer det nydelig. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 http://www.youtube.com/watch?v=dj3VrFy8Gn4 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Du kan nå endre tittelen på tråden til "We don't want you here!" Det får du stå for selv. Ansettelsen av rafa er noe av det bedre som har skjedd i pl den siste tiden. Måtte han bli lenge! Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Jeg vil ha Benitez og Torres ut av denne klubben. Benitez fordi han er Benitez og bare de merkelige byttene han gjør er nok til å få han ut. Jeg så ikke kampen igår så jeg vet ikke hvordan Torres spilte, men uansett jeg har fått nok av denne karen. Og er lei av å se han brenne sjanser og ikke være der han skal være. Og i tilleg bare gå rundt og sutre. Igår så hadde vi en fin sjanse til å dra innpå City, men neida vi klarer å rote borte seiern.. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Torres må du nok tåle resten av sesongen, så du får heller håpe at han gjør det bra, slik som han gjorde i går. Problemet er ikke spissen. Laget har ikke nerver lenger. Kollapser helt under litt press. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Chelsea leder 2-0 over Reading etter 85 min, så kollapser dere. Mener dere at dette er Rafa sin feil? Gikk han bevisst inn for å tape kampen? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Chelsea leder 2-0 over Reading etter 85 min, så kollapser dere. Mener dere at dette er Rafa sin feil? Gikk han bevisst inn for å tape kampen? Det kan vel være han sin feil uten at han gjør det med vilje? Det er klart laget også har ansvar og skal ta sin del av skylden, men vi ser gang på gang at Rafa ikke har kontroll og usikkerhet sprer seg som pesten mens motstandere føler at her har de virkelig en sjanse. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Selvfølgelig. Poenget mitt er at det er mer samensatt en enkelte, både her og andre steder, prøver å få det til å virke som. At Rafa ikke kan lykkes på sikt i Chelsea er det liten tvil om, men jeg synes det blir litt lettvint å legge all skyld på han, når det er åpenbart at det er problemer som stikker dypere. En manager som vinner både La Liga og Champions League er verken dårlig, eller taktisk dum, det er min påstand. At matchen med klubben er dårlig er det ingen tvil om, men det gjør det ikke lettere for noen når støtten fra supporterene har vært fraværende hele veien. Personlig synes jeg det er rart at kritikken ikke rettes mer mot Roman, som sparket en populær mann, og ansatte en særdeles upopulær èn. Usedvanlig rart at han ikke klarte å se hvor dumt det kom til å bli på forhånd. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Selvfølgelig er det Rafa sin feil. Hvor mange ganger har Chelsea rota bort 2-0 ledelser i Abramovich-era? Det var ikke ofte før Rafa fikk makten. Lett å legge skylden på spillerne, men hvem sin jobb er det å stå på sidelinjen og oppmuntre spillerne? Det ser man sjeldent Rafa gjøre, han er mer opptatt av å løse kryssord. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 (endret) Personlig synes jeg det er rart at kritikken ikke rettes mer mot Roman, som sparket en populær mann, og ansatte en særdeles upopulær èn. Usedvanlig rart at han ikke klarte å se hvor dumt det kom til å bli på forhånd. Han fikk plenty av kritikk når det skjedde. Men dere satt vel ikke å klagde på Kenny hver gang Carrol ikke greide å putte, gjorde dere? Endret 31. januar 2013 av Aleks Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Det var en dårlig sammenligning i mine øyne. Selvfølgelig gjorde vi ikke det, men Kenny fikk også mye (rettmessig) kritikk for kjøpet og prisen i forbindelse med Carroll-overgangen. Det er det liten tvil om. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Begge to hentet inn en fyr som ikke greide å gjøre jobben sin. Og hvem tror du fansen henviser til når de synger "they don't care about us" kamp etter kamp? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Selvfølgelig er det Rafa sin feil. Hvor mange ganger har Chelsea rota bort 2-0 ledelser i Abramovich-era? Det var ikke ofte før Rafa fikk makten. Lett å legge skylden på spillerne, men hvem sin jobb er det å stå på sidelinjen og oppmuntre spillerne? Det ser man sjeldent Rafa gjøre, han er mer opptatt av å løse kryssord. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Det ser man sjeldent Rafa gjøre, han er mer opptatt av å løse kryssord. LOOL,.Det er virkelig det han sitter å gjør hehehe.. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Rafa sacked in the morning, and a good morning it will be. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå