Lucky Luciano Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Rafa er så jævlig dum ass!!1one Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Du bør kanskje roe deg litt ned. Jeg skjønner at det er frustrerende å miste to poeng på den måten, og det kan bli litt voldsomt når man skriver i affekt. Jeg skjønner at du vil ha Benítez vekk, og skriver det du skriver i beste mening for den klubben du støtter. Men ærlig talt, mann. Skjerp deg litt. Han er tross alt manageren deres. Det er lov å oppføre seg selv om man misliker eller er sterkt uenig i hva noen foretar seg. Så du mener vi skal støtte Rafa uansett hva han gjør? Lenke til kommentar
H. Specter Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Les innlegget om igjen. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 YOU WERE 2-0 UP AND U FUCKED IT UP Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Så du mener vi skal støtte Rafa uansett hva han gjør? Nei, du må gjerne proklamere at du ikke støtter Rafa, men ikke på denne måten: Du kan nå endre tittelen på tråden til "We don't want you here!" FUCK OFF BENITEZ WE DON'T WANT YOU HERE. Hade Rafa. For en patetisk mann du er. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Han er ikke taktisk dum. Hele prosjektet med Rafa i Chelsea er nok dømt til å feile. I starten hadde jeg litt tro på at det kunne gå, men når du blir ansatt som midlertidig manager og blir buet inn til din første kamp så skal det mye til for at ting skal snu. Var vel det jeg holdt som argument mot ansettelsen også, at Rafa ikke er en typisk vikar-type, sånn sett hadde det vært mer spennende om han tok over en annen klubb der han kunne forme noe på sikt. Sa vel etter første pressekonferanse at jeg synes Rafa virket litt reservert, og jeg tror han har måttet gjøre for store tilpassninger i forhold til det han er komfortabel med i tillegg til ugunstige arbeidsforhold. Chelsea og managere er uansett bare tull. Vanskelig å ta klubb/supportere seriøst under slike forhold. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Over mitt lik. Er selvmord løsningen da? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Godt mulig, men det er frustrerende å se på det han foretar seg. Nok får være nok. At vi mister en 2-0 ledelse mot Reading er bare skammelig. Nå begynner det å bli mange kamper som er like hvor de samme tingene skjer og hvor Rafa gjør nøyaktig det samme som gangen før. Er selvmord løsningen da? Hahha, neida. Det skal jeg prøve å unngå Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Det er godt mulig han ikke var det vi trengte, men det forsvarer ikke at byttene han gjør har null mening. I dag burde JT kommet inn på slutten. Det skjer ikke og Reading scorer et ufortjent reduseringsmål. Slik er fotballen, man trenger bare en sjanse. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 (endret) For å ha det på det rene, jeg så ikke kampen. Men, når man leder mot slutten av en kamp, bør man alltid sette inn en stopper. Og, kan det hende målet hadde kommet, selv med Terry på banen? Endret 30. januar 2013 av Termo Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Selvfølgelig kan målet komme selv med Terry på banen, men hadde han gjort de logiske byttene hadde vi iallefall sluttet å henge oss opp i det. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 For å ha det på det rene, jeg så ikke kampen. Men, når man leder mot slutten av en kamp, bør man alltid sette inn en stopper. Og, kan det hende målet hadde kommet, selv med Terry på banen? Klart det. Men her lå det veldig i luften at Reading ville få flere sjanser med 2 min igjen, og da velger Rafa og sette inn på Ba for Torres. Og dette er ikke et engangstilfelle. Greit at han har gjort en god jobb i Liverpool, men akkurat nå er han en vandrende katastrofe. Conor Clancy @Conorclancy9 Rafa Benitez now has a worse win percentage than: Carlo, Scolari, Grant, RDM, Mourinho and Ranieri. Stats from @ChelseaStats Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Han har 50%. AVB hadde 45%. Det er så latterlig dårlig med en sånn stall. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Ba kan jo f.eks holde på ballen osv. de siste minuttene. Det er massevis av faktorer som tipper slike kamper den ene eller andre veien. Lett å være etterpåklok, særlig når manageren deres er vedtatt hakkekylling. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Ba er ikke noe særlig flink til å holde på ballen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 22 - Rafa Benitez has taken 22 points from his 12 Premier League games at Chelsea; earlier this season Di Matteo took 24 from 12. Margins. Dette er for godt til å være sant. Skjønner ikke annet enn at han er ferdig i klubben i morgen tidlig. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Skal sende e-post til Chelsea nå hvor jeg forlanger Benitez sin avgang. Regner med at det er gjort i morgen da. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Arbeidsforholdene skal få skylden for at han er taktisk dum? Latias nevner det uke etter uke. Byttene hans er idiotiske. I dag, vi må forsvare 2-1 ledelse. Hva gjør han? Setter inn en spiss. Når vi skal angripe setter han inn en forsvarsspiller. Gjør kun ett bytte mot Southampton, Torres inn for Lampard på stillingen 2-2. Ligger under 2-0 mot Swansea, får inn Luiz. Ligger under 2-1 mot Brentford, får inn Cesar. Leder 1-2 mot Reading, får inn Ba. Dette er kun de siste fire kampene. Mannen er helt håpløs. 3 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 "Chelsea-fansen snakker mye om Rafa out. Fact: CFC m/Di Matteo: 7-3-2 - 24 p.. CFC m/Rafa: 6-4-2 - 22 p. Marginale forskjeller. #2pl" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå