Gå til innhold

Mr. Rafa's corner | Newcastle manager

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bedre at han fjernes nå. For en elendig manager han er. Det er ikke ofte jeg tror supportere kan drive en klubb, men i dette tilfeller så tror jeg det. Spillerne har null motivasjon og null innsats. Byttene han gjør er like idiotisk som å hoppe fra et fly uten fallskjerm. Man merker at den mannen har røtter i Liverpool. All bortforklaringen og det idiotiske han holder på med.

Lenke til kommentar

Arbeidsforholdene skal få skylden for at han er taktisk dum? Latias nevner det uke etter uke. Byttene hans er idiotiske. I dag, vi må forsvare 2-1 ledelse. Hva gjør han? Setter inn en spiss. Når vi skal angripe setter han inn en forsvarsspiller.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

FUCK OFF BENITEZ WE DON'T WANT YOU HERE.

Du bør kanskje roe deg litt ned. Jeg skjønner at det er frustrerende å miste to poeng på den måten, og det kan bli litt voldsomt når man skriver i affekt. Jeg skjønner at du vil ha Benítez vekk, og skriver det du skriver i beste mening for den klubben du støtter. Men ærlig talt, mann. Skjerp deg litt. Han er tross alt manageren deres. Det er lov å oppføre seg selv om man misliker eller er sterkt uenig i hva noen foretar seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...