Gå til innhold

Mr. Rafa's corner | Newcastle manager

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Anbefalte innlegg

Vil ikke Roman ha ny spiss inn? Har han klokketro på Torres?

Jeg tror mye av grunnen til at Rafa ble valgt var for å prøve å få det beste ut av Torres. Tror nok at tålmodigheten med sistnevnte også er i ferd med å renne ut med mindre han begynner å storspille fram til nyttår.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mye mer som må stemme enn at en klassespiss skal komme inn, hele laget må bli bedre samspilt, ha en plan når de skal angripe, høyere tempo, raskere overganger, bredere tropp, en manager som er respektert i troppen(uten at jeg hva troppen mener om Benitez) klare å motivere troppen til å blø for drakten, og ikke minst konkurranse om plassen,.

Lenke til kommentar

Mye mer som må stemme enn at en klassespiss skal komme inn, hele laget må bli bedre samspilt, ha en plan når de skal angripe, høyere tempo, raskere overganger, bredere tropp, en manager som er respektert i troppen(uten at jeg hva troppen mener om Benitez) klare å motivere troppen til å blø for drakten, og ikke minst konkurranse om plassen,.

Det eneste dere mangler i førstelaget er en klassespiss. Får dere inn det har dere et veldig sterkt lag. Så kommer det til det punktet Roman ikke skjønner. Får å implementere en ny manager sitt system til det fulle og bli vant til det, vil det være nødvendig med tid. Da snakker jeg om opp til en hel sesong. Det samme når det gjelder å respektere manageren, motivere osv. Når spillerne blir kjent med det nye systemet og kjenne sine roller og etter hvert ser små resultater vil det hjelpe enormt på.

Alle spillerne vet jo innerst inne at hver ny manager som kommer inn sitter +/- 1 år. Hver gang en ny manager kommer inn fører det til et nytt system. Gir spillerne 100% i det nye systemet når de vet at det ikke kommer til å vare?

Det var noen tanker jeg sitter med ang Chelsea.

Lenke til kommentar

Fotball er et lagspill.

No shit.

Sier ikke at en ny spiss løser alle problemer, men det er den posisjonen i laget dere ikke har god nok spiller til. Ny spiss inn i januar og gi Rafa tid så kommer dette til å funke. Dessverre får ikke Rafa tiden han trenger. Rafa er vel uansett ferdig i klubben til sommeren og da er dere tilbake til status quo igjen.

Lenke til kommentar

For RDM sin del så var det egentlig ikke så mye sparkingen som var dumt som å ansette han overhodet. Han var ikke riktig manager for Chelsea. Det sagt, så var det dumt å sparke han midt i sesongen, altså. Bare ikke noe dummere enn alle de andre sparkingene (både Scolari og AVB var vel så dumme spør du meg).

Mourinho er jeg helt enig med deg om, det var en idiotisk sparking.

For Lotti sin del så er jeg delvis enig, delvis uenig. Han burde ikke vært sparket overhodet, men timingen var i det minste ikke like idiotisk som så mange andre sparkinger.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Mourinho er som sagt verdens beste manager, og sparkingen av nevnte mann er det dummeste Abramovich noensinne har gjort.

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

Den riktige manageren har vi hatt, ved flere anledninger. Mourinho, Ancelotti og Di Matteo er vel de tre dummeste sparkingene Roman har gjort.

Det er lett å sitte her å fortelle at vi har hatt flere riktige managere, når vi ikke kjenner til den viktigste faktoren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...