Xanman Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Satser på at det er bullshit. Det hadde nok stått på Arsenal.com eller YoungGuns hvis ikke. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Confirmed: Frimpong Out For The Season ER DET MULIG?! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Fy. Faen. Kan ikke si annet at det er utrolig synd for unggutten. Her får han sitt gjennombrudd i pre-season og får dette slaget i trynet. Syns han så mye mer aggressiv og mobil ut enn Eastmond. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Fy. Faen. Kan ikke si annet at det er utrolig synd for unggutten. Her får han sitt gjennombrudd i pre-season og får dette slaget i trynet. Syns han så mye mer aggressiv og mobil ut enn Eastmond. Føler det samme som deg.. faen meg så jævlig typisk! Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Jeg gir faen meg opp. Det er noe galt med fysioene våre. :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Hva faen? There's only one Arsenal... Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 (endret) Det hviler en forbannelse over Arsenal. De siste sesongene har van Persie, Cesc, Diaby, Rosicky, Djourou, Gibbs, Nasri, Eduardo, Ramsey og Szczesny fått alvorlige skader som har holdt dem unna fotballen i lang tid. Det er sikkert noen jeg har glemt også. Nå har Nasri skadet kneet og er ute i en måned. Ryo Miyaichi var på trial i Arsenal for noen uker siden, og imponerte. Etter det reiste han til Ajax for å prøvespille, og der brakk han foten på to steder under en treningskamp. Mark Schwarzer linkes sterkt til Arsenal, nå har han fått en skade som betyr at overgangen kan gå i vasken. Og nå er Frimpong ute resten av sesongen. Bendtner og Ramsey er også ute en god stund. 23. februar 2008 ledet vi tabellen med fem poeng, og var klare gullfavoritter. Så brakk Eduardo foten etter en helt hårreisende takling. De stakkars unge spillerne var i sjokk, og etter det gikk alt bare en vei; nedover. Vi endte til slutt på 3. plass. Forrige sesong trodde mange at vi skulle havne utenfor topp 4, men vi åpnet med en 6-1-seier mot Everton og fikk en meget solid start på sesongen. Vi var klare gullkandidater, og Alex Ferguson uttalte at vi var deres største utfordrer til å ta ligagullet. Så kom skadene. Blant annet fikk van Persie, Fábregas, Vermaelen, Gallas, Song, Clichy og ikke minst Ramsey langvarige skader som virkelig ødela sesongen vår. Vi endte på 3. plass, 11 poeng bak Chelsea. Jeg kan virkelig ikke forstå hvordan det er mulig å slite så mye skader som vi har gjort de siste årene. Endret 19. august 2010 av Le Professeur 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Vi må hente nye fioser. Det er jo latterlig. Allerede nå har vi mistet 2 spillere. Ja, desvvere Le Professeur. Hadde vi ikke fått så mange skader, så er jeg ganske sikker på at vi hadde vunnet gullet. Vi var sååå nære. Håper at Song ikke kjenner detn samme vrede som Frimpong og spille de fleste kampene. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Trur ikkje skadene på Nasri og Frimpong har så mykje med våre fysioar å gjer, dei er nok rein uflaks. Det er meir dei utallige småskadene (hamstring/lysk/legg osv) som burde bekymre. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 http://www.101greatgoals.com/videodisplay/6708754/ Wenger sier at V.Persie blir trolig ute i ca. 10 dager. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Tilbake etter internasjonal pause med andre ord. Beleilig... Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 det var da godt at det ikke var lengre. Også slipper han å bli langtidsskadet i landskamp Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Sky Sports have just reported that Robin van Persie will be out of action for ‘several weeks’, with the ankle injury he picked up against Blackburn on Saturday. http://arsenal-opinion.com/2010/08/30/van-persie-out-for-several-weeks-and-schwarzer-on-his-way/? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Sky Sports have just reported that Robin van Persie will be out of action for ‘several weeks’, with the ankle injury he picked up against Blackburn on Saturday. http://arsenal-opinion.com/2010/08/30/van-persie-out-for-several-weeks-and-schwarzer-on-his-way/? Typisk det der. Den forrige skaden hans var også mer alvorlig enn det man først trodde. Tipper han er tilbake i slutten av oktober. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/a/arsenal/8954958.stm "Official". Det slutter aldri med Robin van Persie. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Helt sykt. Stakkars mann. For et potensial som blir ødelagt av alle disse skadene. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Det er ankelen hans som er helt ødelagt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) Synes virkelig synd på han. For et potensiale han har. Men jeg venter på en bekreftelse fra www.arsenal.com, før jeg begynner å tenke om V.Persie egentlig burde legge opp eller ikke.. Endret 30. august 2010 av medlem-140898 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 At et talent som Robin van Persie burde legge opp? Aldri i verden. Men nå forstår jeg det nesten om han har lyst til å flytte til en mindre fysisk liga. Selv om jeg selvsagt aller helst vil ha ham i klubben. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Nasri tilbake i trening i de kommende dagene, mens RvP er ute til midten av oktober Det vil vel si starten/midten av november. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå