Benbjo Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Hvertfall denne kampen og i helgen. Muligens også Stoke borte. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Diaby skada mot Porto. Konge. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Dette begynner å bli en parodi. Fabregas, Denilson og Ramsey mot Sunderland? Lyder ikke helt bra Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Song er vel tilbake.. Ja jeg leste det nettopp. Bra for oss. Tror Sunderland er overkommelig, men de kan ikke score først/tidlig. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Medial knee injury, noen som har estimate på hvor lenge han er ute med en slik skade? Faen så kjeks Diaby egentlig er. Alltid noen småskader. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) Gallas could be out for a month Omg, grusomt. Så bra som Sol Campbell har klart seg så langt, kan vi ikke stole på at han kan spille hver eneste kamp, noe hans tid i klubben siden comebacket også har vist. Hver gang han spiller er han utilgjengelig neste kamp, enten pga. fatigue eller småskade. Kan bli en shaky måned med mye spilletid på Silvestre. Edit: på den andre siden ser jeg ingen quotes som sier at Gallas kanskje er ute i 1 måned. Nok en fin artikkel av the daily heil. Endret 9. mars 2010 av iRoman Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Gallas could be out for a month Omg, grusomt. Så bra som Sol Campbell har klart seg så langt, kan vi ikke stole på at han kan spille hver eneste kamp, noe hans tid i klubben siden comebacket også har vist. Hver gang han spiller er han utilgjengelig neste kamp, enten pga. fatigue eller småskade. Kan bli en shaky måned med mye spilletid på Silvestre. Edit: på den andre siden ser jeg ingen quotes som sier at Gallas kanskje er ute i 1 måned. Nok en fin artikkel av the daily heil. Hvis Gallas er ute en måned og Sol Campbell bare kan spille ca annenhver kamp, ville det kanskje vært bedre å brukt Song ved siden av Vermaelen? Vi har i det minste dekning på midtbanen, mens tilgang på kvalitetsstoppere er noe vi mangler med Gallas, Campbell og Djourou ute. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) slett Endret 9. mars 2010 av GoreGalore Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Drar oppe denne igjen med denne interessante artikkelen: http://www.arsenal.com/news/news-archive/lewin-the-reasons-for-our-injury-levels Kan vel trekke frem at DJ, Gibbs og RvP returnerer denne måneden i full trening og at Ramsey under forholdene har det bra. Skaden til Gibbs var visst værre enn først antatt da den beskrives som "karriere truende". Det blir spennende å se hvilket nivå DJ ligger på. Han har tross alt ikke spilt fotball på et år nesten. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Bare retter litt på deg. Rvp begynner med full trening umiddelbart. Så det er godt å ha han tilbake. Angående skadene på DJ og Gibbs. De var karriere-truende, men begge har leget seg perfekt. Endret 8. april 2010 av -Lasse Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Bare retter litt på deg. Rvp begynner med full trening umiddelbart. Så det er godt å ha han tilbake. Angående skadene på DJ og Gibbs. De var karriere-truende, men begge har leget seg perfekt. *Pirk* Nja, "imminently" betyr vel straks/rett rundt hjørnet og ikke umiddelbart. Derfor sa jeg denne månenden. Det blir vel ikke helt feil mtp at denne måneden er fra nå og 3 uker fremover. Uansett "within the next fortnight" betyr vel "i løpet av neste måned", så det spørs om han ikke mener mai her. Kommer an på når intervjuet er laget. Har jeg missforstått skaden til Gibbs? Trodde han brakk et ben i selve foten. Trodde ikke dette kunne være karrieretruende? Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Står umiddelbart om jeg søker opp i google translate. Ikke at det er til å stole på da. For DJ og Gibbs mener han neste måned, ikke for RvP. Han er rett rundt hjørnet. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Står umiddelbart om jeg søker opp i google translate. Ikke at det er til å stole på da. For DJ og Gibbs mener han neste måned, ikke for RvP. Han er rett rundt hjørnet. Greit, da skal vi si at vi er enig Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Jippi, nok ein spelar å leggje til i lista over skada spelarar! Denne gongen er det Vermaelen som er venta å vere ute i 2-3 veker med ein strekk i leggen i følge Arsenal TV Online. Gratulerer så mykje til Vermaelen, håpar du får eit fint opphold på sjukerommet, og at alle sengene ikkje er opptekne. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Heia heia Dette liker vi! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Sykt. Hvem skal spille sammen med Silvestre i midten? Sol orker jo bare annenhver kamp. Bartley? Blir interessant, men vi har egentlig ikke noe å tape. Skal vel greit holde avstanden til City og Tottenham Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå