andre3028 Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 kommer til å bli nice med fabregas, clichy og bendtner tilbake på laget igjen. Tror Bendtner kan gjøre det bra på topp nå, innleggene har ivertfall et hode å sikte på. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Gaël Clichy er tilbake i troppen for første gang siden oktober på søndag. Walcott er ute enda og vi blir nødt til å være tålmodige. Mener vi har hørt det et par ganger før fra den kanten. Helt sykt hvor skadeplaget stakkars Theo er. Lenke til kommentar
fox Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Har oppdatert litt Det er som vanlig rundt 9 skader på listen, vi har alltid 9-11 skadede spillere Noen som veit åssen det går med Nasri? Endret 18. januar 2010 av Fox Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Har oppdatert litt Det er som vanlig rundt 8skader på listen, det er alltid 8-11 skader. Noen som veit åssen det går med Nasri? Ramsey og Nasri skal visstnok ha en identisk hamstring skade, altså strekk. Lenke til kommentar
fox Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Hamstring/strekk er det største problem Arsenal har, ser det ut som. Det er alltid noe med hamstring, det ass! Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Årh, blir helt gal av alle hamstring skadene vi får! Må jo være noe gale med fysio'ene våre, evt treningsmetodene våre. Noe må iallefall gjøres! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Noe old news kanskje, men: On the downside, Fran Merida is out. The Spaniard suffered a kick on his ankle at Bolton just before he netted the visitors’ second goal 12 minutes from time. Aaron Ramsey (thigh) and Samir Nasri (hamstring) suffered injuries in the build-up to that game. Both are expected to be out for three weeks. However Nicklas Bendtner, who has been sidelined since October 31, has a return date. The Danish striker is pencilled in for a comeback at Aston Villa in 10 days’ time. “Denilson and Walcott are available for Wednesday night,” Wenger told Arsenal TV Online on Monday afternoon. Godt med Denilson tilbake. Da blir det nok han sammen med Fab og Diaby i midten. Hva vi gjør dersom en av de blir skadet vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Godt med Denilson tilbake ja, og enormt viktig at han sammen med Diaby og Cesc holder seg skadefrie framover. Er mildt sagt skeptisk til Eastmond på brua. Så vil jeg ha noen skadefrie måneder på Theo, men det er vel for mye å spørre om. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Unfortunately we have lost Fran Merida who got kicked straight away when he came on [at Bolton] and his ankle was very bad today. Sier litt om Bolton... Syns forøvrig at vi kan spare Theo mot Bolton med mindre vi sliter og trenger en super-sub. Dersom vi leder komfortabelt vil jeg heller se JET eller noen av de andre talentene. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Gibbs ute for sesongen Hva faen. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 ææÆÆÆÆÆAÆASÆSÆAÆÆAÆASJJJJ!!!!! FAEN DA Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Haha? Han skulle jo være tilbake en måned tidligere enn først tenkt. Crazy. Lenke til kommentar
987987987 Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Får håpe Clichy spiller seg tilbake i form og holder seg skadefri da. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 3 spillere ute resten av sesongen i l;pet av en sesong. Det er ganske sykt. Selv til oss å være Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Diaby sin skade er visst ikke så alvorlig, men han går glipp av Stoke-kampen. Sagna blir hvilt pga. et problem med skulderen. Blir interessant å se backrekka da. Tipper Eastmond (Gilbert er utlånt) - Campbell - Silvestre - Clichy. Tipper også JET-debut. Lenke til kommentar
Rosicky_Gunner Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Of course, he (diaby) is out for Stoke and certainly for the Villa game. There is hope he might be back for Manchester United but we don’t know yet." Lenke til kommentar
fox Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 Oppdatert! Veit ikke enda det med Vermaelen og Edurado, så jeg har ikke satt dem opp på lista. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Wenger: "Eduardo has a hamstring strain, a small one. But, for Sunday [Manchester United at home], he will be out" Vermaelen får vi vel nærmere beskjed senere idag. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Med vår flaks tipper jeg det er brudd og han er effektivt ute resten av sesongen, men jeg satser på at det ikke er noe alvorlig. Vi trenger vermy fremover... Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Med vår flaks tipper jeg det er brudd og han er effektivt ute resten av sesongen, men jeg satser på at det ikke er noe alvorlig. Vi trenger vermy fremover... Det der er nøyaktig den slags Benbjo-optimisme som jinxa Verminator in the first place. Snap out of it, damnit! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå