Urmaker Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Ikke sikkert Gibbs er klar, men Wenger har ikke helt utelukka å spille Santos heller. Lenke til kommentar
Hyssing^ Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Willshere skaded hele sessongen... stakkers kar. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Noen som vet hvorfor Mikel Arteta måtte bytte tidlig i går? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Han har antagelig brukket noe i ankelen. Wenger sier hvertfall at det er mer alvorlig enn en forstuelse. Dermed er det nærliggende å tro at han brakk et ben. Sykt hvor mange benbrudd vi har hatt denne sesongen. Unormalt mye vil jeg si. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 on the Arteta substitution… "It is the fact that when a player is injured, if he stays on the pitch you have time to bring [a replacement] on. It was a misunderstanding because he walked off and Ramsey was not ready. The players think they will not come on in the first half, so they are not ready. Basically we played with 10 men, which should not be the case when a player is injured. Arteta had to come off but if he sits down on the pitch he can come off as well. on Arteta's injury… It is an ankle problem. It looks quite a serious one. We have to scan it tomorrow, it is too early to say tonight. But it doesn't look a little ankle sprain. It is a serious one." Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Hvor mange ankelskader har Arsenal hatt de siste årene? Virker å være veldig mye mer enn andre klubber. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Han har antagelig brukket noe i ankelen. Wenger sier hvertfall at det er mer alvorlig enn en forstuelse. Dermed er det nærliggende å tro at han brakk et ben. Sykt hvor mange benbrudd vi har hatt denne sesongen. Unormalt mye vil jeg si. Altfor lite melk i kosten. La oss sparke ernæringsteamet! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Han har antagelig brukket noe i ankelen. Wenger sier hvertfall at det er mer alvorlig enn en forstuelse. Dermed er det nærliggende å tro at han brakk et ben. Sykt hvor mange benbrudd vi har hatt denne sesongen. Unormalt mye vil jeg si. Altfor lite melk i kosten. La oss sparke ernæringsteamet! Skjønner at dette er et spark mot meg, men hvor har jeg sagt at vi skal sparke ernæringsteamet? Nå er du useriøs. Posten min var ikke engang negativ. Jeg bare stusser over hvor mange brudd vi har hatt de siste sesongene, enten om det har vært "uflaks" eller pga stygge taklinger. Arteta sin skade er forresten ikke brudd (heldigvis), "bare" skade på leddbåndene. http://www.guardian.co.uk/football/2012/apr/18/mikel-arteta-injury-out-season? Han er allikevel ute resten av sesongen, men bør være i top tip form til sesongstart. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Han har antagelig brukket noe i ankelen. Wenger sier hvertfall at det er mer alvorlig enn en forstuelse. Dermed er det nærliggende å tro at han brakk et ben. Sykt hvor mange benbrudd vi har hatt denne sesongen. Unormalt mye vil jeg si. Altfor lite melk i kosten. La oss sparke ernæringsteamet! Skjønner at dette er et spark mot meg, men hvor har jeg sagt at vi skal sparke ernæringsteamet? Nå er du useriøs. Posten min var ikke engang negativ. Jeg bare stusser over hvor mange brudd vi har hatt de siste sesongene, enten om det har vært "uflaks" eller pga stygge taklinger. Arteta sin skade er forresten ikke brudd (heldigvis), "bare" skade på leddbåndene. http://www.guardian....ury-out-season? Han er allikevel ute resten av sesongen, men bør være i top tip form til sesongstart. Jada. Jeg var useriøs. No beef Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå