Vestaa Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Koscielny, Vermaelen, Miquel, Djourou, og Squillaci ute. Vi har nå 1 av 6 midtstoppere som ikke er skadet. Når skal Wenger innse at vi må gjøre noe med skadeproblemene våre? 1 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Woah. Arsenal altså, lever sitt eget liv. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Å der vart Bacary Sagna skadet i 3 måneder... Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Noen som vet om man kan sette penger på at RvP blir skadet denne landslagspausen? I så fall hvor? Ligger så jævli i lufta akkurat nå. 1. Det er Black november 2. Det skal spilles ubetydelige privatlandskamper. 3. Han er i sitt livs form. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Har tenkt på det samme. Han får nok en ankel eller kneskade som setter han ute av spill i minst 6 uker. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 håpet ingen skulle jinxe det, har tenkt den fryktinngytende tanken mange ganger selv. 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Robin selv er tydeligvis også redd for å pådra seg en ny skade: @DiNZi: Arsenal striker Van Persie flies home Friday after the match against Switzerland to London, where he will enjoy a few days rest. #afc Van Persie has made this decision after consultation with coach Bert van Marwijk and his club coach Arsene Wenger. #afc Several tests have shown that the attacker almost overloaded. #afc Arsenal striker Robin van Persie will miss the Tuesday night friendly away to Germany with the Dutch team. #afc Gode nyheter, og et klokt valg. Her er artikkelen på nederlandsk: http://www.nusport.nl/oranje/2666086/van-persie-niet-duitsers.html Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Several tests have shown that the attacker almost overloaded. #afc Og allikevel skal han spille. Ligger vel i kortene at det blir en skade her. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 (endret) Edit: Leste feil. Endret 11. november 2011 av Le Professeur Lenke til kommentar
Atald Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Ser ut som alt gikk bra i går, men jeg synes fortsatt det er svært unødvendig å ta den sjansen. van Persie burde blitt i London gjennom hele interlulls. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Gibbs ute i 4-5 uker til: http://straightalkingooners.com/2011/11/18/kieran-gibbs-undergoes-hernia-surgery/? Helt utrolig at man først NÅ finner ut at han har brokk. Legeteamet er helt fantastisk. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Heilt utruleg at du kan sitte her å dømme legeteamet nord og ned på bakgrunn av fem setningar frå manageren. Du er heilt fantastisk. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 (endret) Heilt utruleg at du kan sitte her å dømme legeteamet nord og ned på bakgrunn av fem setningar frå manageren. Du er heilt fantastisk. Jaha? Det er ikke akkurat FØRSTE gang legene overser ting. Endret 18. november 2011 av Benbjo Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 For en gangs skyld er eg faktisk enig med Benbjo. Dette skjer alt for ofte. 1 Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Benbjo, er det vanlig å finne brokker med en gang? Jeg vet ikke, jeg har ingen kunnskap på feltet, så jeg bare spør. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Benbjo, er det vanlig å finne brokker med en gang? Jeg vet ikke, jeg har ingen kunnskap på feltet, så jeg bare spør. Nja, jeg vet ikke, men som fotballspiller er man rimelig ofte hos legen og når han i utgangspunktet hadde strekk (?) i magen så bør man jo finne slikt? Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Jeg vet onkelen min gikk med det jævla lenge, og nå snakker jeg opp imot flere måneder før legen fant ut hva det var. Han fikk som regel bare noen sterke smertestillende på sykehuset også sendt hjem igjen. Men nå sier det kanskje også litt om standaren på norske sykehus også. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Jeg vet onkelen min gikk med det jævla lenge, og nå snakker jeg opp imot flere måneder før legen fant ut hva det var. Han fikk som regel bare noen sterke smertestillende på sykehuset også sendt hjem igjen. Men nå sier det kanskje også litt om standaren på norske sykehus også. Det høres jo helt horribelt ut spør du meg. Lenke til kommentar
laurell Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Set-back på Wilshere http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2092615/Jack-Wilshere-injury-setback-Arsenal-England.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå