Benbjo Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 (endret) Henderson er ute for resten av sesongen. Forbanna piss, gleda meg til å se han i CC + andre innhopp i år. Spikeren i kista for Henderson tror jeg. Han har vært meget skadeplaget og fikk så vidt profesjonell kontrakt. Tror forøvrig også at Walcott sin skade kan potensielt være ødeleggende for sesongen. http://www.arsenal.com/news/news-archive/walcott-s-ankle-needs-more-investigation-?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+arsenal-news+%28News+Feed%29 "Kommer og går". Vermaelen much? Endret 27. juli 2011 av Benbjo Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Ahh here we go again. Legg ned hele klubben. Faen jeg er lei det samme dritet hver jævla sesong!! Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Det må være noe alvorlig galt med det medisinske teamet vårt. Ingen annen toppklubb sliter så mye som vi gjør med skader. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Diaby undergoes surgery on injured ankle FFS. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Diaby undergoes surgery on injured ankle FFS. Det her ble meldt om allerede i juni/starten av juli, men ble ikke offisielt bekreftet før nå. Ikke akkurat noe sjokk at Diaby er ute igjen. Er ikke akkurat mange gangene han har holdt seg skadefri og fått en hel preseason under beltet let alone 4-5 kamper på rad. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Wilshere ute på ubestemt tid: Arsene Wenger has revealed that Jack Wilshere will be out of action for an indefinite period with an ankle injury, The Daily Mail reports. Wilshere picked up an injury at the end of last season and was out for three weeks but the 19-year-old midfielder damaged it further during Arsenal’s preseason tour of Asia and his boss feels he must be careful not to rush back into action as his injury may develop into a stress fracture. Dette er en ny Vermaelen. Ingen tvil. Tror ikke Wilshere blir å se før andre halvdel av sesongen på det tidligste. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Det ryktes nå at Vermaelen har fått en liten smell i ankelen og at han kan utebli mot United! Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Wilshere er tilbake i lett trening. 1 Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 (endret) BBC og Sky seier no at Wilshere er ute i 6-8 veker i følge Arsenal. JackWilshere Jack Wilshere I can confirm I will be out for around 2-3 months! I am working hard in the gym to stay fit and I am gutted but I will be back stronger! Endret 4. september 2011 av TomWhittaker Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 (endret) BBC og Sky seier no at Wilshere er ute i 6-8 veker i følge Arsenal. Garanterer deg at han ikke er tilbake før etter nyttår. Jeg sa det fra starten av. Det er en stygg skade. Endret 4. september 2011 av Benbjo Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Akkurat det samme som Verminator i fjor... Det medisinske teamet må få sparken, og det mener jeg. Jævla amatører. 1 Lenke til kommentar
fox Skrevet 4. september 2011 Forfatter Del Skrevet 4. september 2011 Akkurat det samme som Verminator i fjor... Det medisinske teamet må få sparken, og det mener jeg. Jævla amatører. Vi er to om det!!! Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 3. Huff, savner han fælt allerede. Heldigvis har vi fått inn forsterkninger på midten Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Creds til Benbjo for å forutse Wilsheres skade! 2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Creds til Benbjo for å forutse Wilsheres skade! ^^ Det handler om å se på historikk og ikke leve i en magisk fantasiverden for å se hva som er sannsynlige utfall. På samme måte tror jeg ikke vi overkjører Swansea til helgen. Kampen bli jevnere enn det mange tror, men vi vinner nok. 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Vermaelen må operere ankelen sin, i følge @northbanklower. Blir ikke overrasket lenger. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Og dvs hvor lenge ute? Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Svarte faen i helvette. Nå er våre to beste spillere ute til nyttår, minst. Skade etter skade etter skade etter skade, er det rart man roper på nytt medisinsk apparat? Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Argh. Here we go again. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Helt utrolig. Noe må gjøres galt i denne klubben. Da mener jeg selvsagt i tillegg til den latterlige overbruken av Wilshere i fjor som følge av for tynn stall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå