Gå til innhold

Arsenal: Physio-room - Oversikt over skadede spillere

fox

Anbefalte innlegg

Vil ikke ha Merte. Han er seriøst drittreig. Skrev tidligere at jeg ville ha han, men etter at iRoman (tror jeg) sa at han var for treg, såg jeg noen kamper der han spilte, og han er alt for treg. Jeg har mye heller lyst på Gary Cahill. Vela er på vei dit i en låneavtale, Bolton trenger penger og vi trenger stopper. I tillegg er Cahill god, noe som er en fordel.. Tror dere det er realistisk at vi henter Cahill?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei jeg tror ikke at det er realistisk at vi henter Cahill. Han er god, men han er engelsk, litt overhypa og overprisa (snakker £20 mill).

Ikke faen at Wenger betaler så mye for en stopper i januar, i hvert fall ikke en engelsk en.

Uansett er umulig å vite hvilken stopper Wenger henter, men hvis jeg skal tippe blir det en relativt ukjent stopper fra Ligue 1 (Spahic?).

Vi får leve i håpet da!

Lenke til kommentar

Nei jeg tror ikke at det er realistisk at vi henter Cahill. Han er god, men han er engelsk, litt overhypa og overprisa (snakker £20 mill).

Ikke faen at Wenger betaler så mye for en stopper i januar, i hvert fall ikke en engelsk en.

Uansett er umulig å vite hvilken stopper Wenger henter, men hvis jeg skal tippe blir det en relativt ukjent stopper fra Ligue 1 (Spahic?).

Vi får leve i håpet da!

Montpellier vil ha 30 millioner euro for Spahic, så det er vel uaktuelt.

Lenke til kommentar

tja, får seg vel en smell på trening etterpå når han nærmer seg kampklar. Eller enda bedre , på oppvarming.

Kan vel drite i å se i sesongen, kanskje noen kamper på slutten av sesongen vist han kommer seg i form?

Uansettt er jeg spent på hvordan han og Djourou hadde gjort det sammen.

Lenke til kommentar

Ser bra ut på skadefronten om dagen. Diaby på vei tilbake igjen. Det blir nok en roligere start, så han varer litt lenger denne gangen. Jeg gleder meg til han er helt fit igjen. Han er helt utrolig når han er i form. Med Ramsey tilbake får vi virkelig et luxusproblem på midtbanen.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...

Å herregud. Det er så forbanna tragisk.

Då ber eg berre om Nederland om ein ting: Ver so snill å ikkje ta ut RvP til landskampane. Dei kjem sjølvsagt om om lag tre veker, hadde vore typisk om han vart tatt ut på tross av at han ikkje er heilt skadefri.

Endret av TomWhittaker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...